Ogłoszenie z dnia 2022-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00252343/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dachu na obiektach MECEO i stołówki przy I LO w Wyszkowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WYSZKOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668829
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Róż 2
1.5.2.) Miejscowość: Wyszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 743 59 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-wyszkowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wyszkowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-wyszkowski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dachu na obiektach MECEO i stołówki przy I LO w Wyszkowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e3e2513-011a-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323389
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030621/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Modernizacja dachu na obiektach MECEO i stołówki przy I LO w Wyszkowie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252343/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Sz.272.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 265599,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dachu na obiektach MECEO i stołówki przy I LO w Wyszkowie.
Podstawowe dane techniczno – użytkowe budynku:
• powierzchnia zabudowy- 537,53 m2
• powierzchnia dachu wentylowanego- 366,27 m2
• powierzchnia dachu niewentylowanego- 171,25 m2
• kąt nachylenia połaci dachowych – 5%, 3%
• długość budynku – 42,06 m
• szerokość budynku – 12,78 m
• wysokość budynku – 5,10 m
• ilość kondygnacji naziemnych- 1
• ilość kondygnacji podziemnych- 1
• wysokość pomieszczeń na parterze – 3,12 – 5,60 m
Instalacje: c.o., wod.-kan., elektryczna, odgromowa, wentylacyjna
Budynek nie jest objęty opieką konserwatorską.
Zakres prac remontowych:
• odłączenie instalacji fotowoltaicznej i solarnej
• demontaż paneli fotowoltaicznych i kolektorów słonecznych wraz z utylizacją oraz konstrukcji wsporczych pod panele fotowoltaiczne i kolektory słoneczne, przejścia do likwidacji i uzupełnienia,
• demontaż i montaż instalacji odgromowej,
• demontaż papy na lepiku z powierzchni stropodachu wentylowanego oraz demontaż od warstwy gresu mrozoodpornego do warstwy spadkowej na powierzchni stropodachu niewentylowanego. UWAGA: nie dokonywano odkrywek, więc warstwa spadkowa może być do wymiany,
• likwidacja i uzupełnienie przejść instalacyjnych przez płyty korytkowe służące do obsługi odnawialnych źródeł energii, UWAGA: Przewody instalacyjne do zatkania pod poziomem stropu, od strony pomieszczeń użytkowych,
• naprawa zacieków na sufitach i ścianach wewnętrznych,
• demontaż balustrady,
• demontaż orynnowania,
• demontaż klimatyzatora i montaż na ścianie attykowej,
• wymiana warstw stropodachu niewentylowanego (papa termozgrzewalna klejona fabrycznie do płyt PIR, płyta PIR 15 cm klejona fabrycznie papą termozgrzewalną, izolacja przeciwwilgociowa-papa termozgrzewalna x2 UWAGA: Nie dokonywano odkrywek, więc warstwa spadkowa może być do wymiany) i wentylowanego (papa termozgrzewalna z papą podkładową, docieplenie z mikrocelulozy w formie granulatu 30 cm),
• wykonanie na wszystkich kominach kołnierzy z kapinoskami, w celu zapobiegnięcia podciekania wody pod tzw. wydry kominowe,
• uzupełnienie lub wymiana izolacji przeciwwilgociowych, termicznych oraz obróbek blacharskich przy ściankach attykowych,
• wymiana orynnowania na stropodachu niewentylowanym i wentylowanym,
• obróbki blacharskie,
• naprawa tynków i okładzin na ścianach zewnętrznych w miejscach zawilgoconych i długotrwale zalewanych wodą z rynien i stropodachu,
• odtworzenie tynków po przejściach instalacyjnych służących do obsługi odnawialnych źródeł energii,
• roboty wykończeniowe.
Uwaga:
Roboty prowadzone są na terenie budynku internatu w części w której znajduje się kuchnia , stołówka i MECEO, w której są przygotowywane i wydawane posiłki oraz prowadzone zajęcia lekcyjne, w związku z czym obowiązkiem wykonawcy będzie m.in. zapewnienie na własny koszt niezakłóconego ich funkcjonowania i ograniczenia do niezbędnego minimum ewentualnych utrudnień ich pracy wynikających z prowadzonych robót.
W zakresie prac budowlanych należy uwzględnić również sąsiedztwo innych budynków oraz szkół i niezakłócanie ich funkcjonowania.
Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje również m.in. instalacje (centralnego ogrzewania i ciepłej wody, wodociągowa, , elektryczna) zasilające również usytuowane w budynku instytucje i sąsiadujące budynki oraz szkoły, w związku z czym obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie na własny koszt niezakłóconego ich funkcjonowania w w/w zakresie.
Uwaga:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają załączniki do SWZ:
• Przedmiary robót
• Dokumentacja projektowa
• Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR)
• Projektowane Postanowienia Umowy
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Gwarancja i rękojmia:
Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy – określony jako kryterium oceny ofert (min. okres gwarancji wynosi 24 miesiące).
Rodzaj wynagrodzenia za wykonany przedmiot zamówienia:
Kosztorysowe
Obowiązki Wykonawcy:
Zgodnie z postanowieniami PPU
Zasady realizacji przedmiotu zamówienia:
Zgodnie z postanowieniami PPU
Warunki rozliczenia za wykonanie przedmiotu zamówienia:
Zgodnie z postanowieniami PPU
Uwaga:
Materiały z demontażu w dobrym stanie technicznym i nadające się do dalszego wykorzystania po uzgodnieniu z Inspektorem Wykonawca przekaże Inwestorowi.
Odpady powstałe podczas wykonywania remontu stanowią własność Wykonawcy zgodnie z art. 3 pkt 32 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r. poz. 779 z późn. zm.):
• materiały z demontażu nie nadające się do dalszego wykorzystania (np.: ziemia, gruz, itp.) traktowane są jako odpad, którego wytwórcą jest Wykonawca i który jest zobowiązany do wywiezienia go z terenu budowy;
• wywóz i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne leży po stronie Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45262110-5 - Demontaż rusztowań
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279937,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279937,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279937,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADRO s.c. Justyna Giernatowska Adam Giernatowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361740962
7.3.3) Ulica: Kwiatowa 69
7.3.4) Miejscowość: Legionowo
7.3.5) Kod pocztowy: 05-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADRO S.C. J.GIERNATOWSKA A.GIERNATOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ADRO S.C. J.GIERNATOWSKA A.GIERNATOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279937,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Adaptacja dwóch pomieszczeń na potrzeby pracowni żywieniowej w Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie
- Budowa drogi powiatowej Nr 4419W w m. Deskurów.
- Dzierżawa analizatora backup do badań immunochemicznych wraz z dostawą odczynników i materiałów zużywalnych
- "Wykonanie odgruzowania i remont kominów oraz wymiana pokrycia dachowego na budynku biurowym Starostwa Powiatowego w Wyszkowie przy ul. Zakolejowej 15A".
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu przy ul. Łącznej w Wyszkowie
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego w sołectwach Gminy Lubień - województwo małopolskie
- Wykonanie remontu budynku Izby Administracji Skarbowej w Warszawie ul. Felińskiego 2B w formule projektuj i wybuduj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.