eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZąbkiDostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego na potrzeby Urzędu Miasta Ząbki



Ogłoszenie z dnia 2023-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego na potrzeby Urzędu Miasta Ząbki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ząbki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269717

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Ząbki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-091

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zabki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego na potrzeby Urzędu Miasta Ząbki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-177600e0-1196-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00323457

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044414/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup ciagnika na potrzeby oczyszczania ulic Miasta Ząbki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273864

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.20.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego, kabiną wyposażoną w klimatyzacje i dodatkowe miejsce dla pasażera z homologacją oraz zamontowanym:
- ładowaczem czołowym z łyżką wielofunkcyjną,
- przednim tuzem.
2. Parametry i dane techniczne:
 rok produkcji: nie wcześniej niż 2023 r.,
 silnik: wysokoprężny, czterocylindrowy, turbodoładowany,
 pojemność skokowa silnika: minimum 2 900 cm3,
 moc znamionowa: minimum 75 KM – maksimum 90 KM,
 skrzynia biegów: w pełni zsynchronizowana mechaniczna z rewersem mechanicznym,
 ilość biegów (do przodu / do tyłu): minimum 12/12,
 prędkość maksymalna: powyżej 30 km/h,
 sprzęgło: wielotarczowe, suche z niezależnym sterowaniem sprzęgła WOM,
 obciążniki: koła tylne minimum 200 kg,
 masa całkowita ciągnika bez obciążników: minimum 2 900 kg, maksimum 3 500 kg,
 napęd: 4x4 (4WD),
 most napędowy tylny: z blokadą mechanizmu różnicowego,
 most napędowy przedni: załączany z kabiny kierowcy,
 wał odbioru mocy (WOM): tylny, niezależny z mechanicznym lub elektrohydraulicznym sterowaniem sprzęgła WOM, zapewniający obroty minimum 540 na minutę – maksimum 1 000 na minutę oraz zależny,
 deklarowana wydajność pompy: minimum 50 l/min.,
 instalacja pneumatyczna hamulców przyczep: jedno i dwu – obwodowa,
 tylny podnośnik: hydrauliczny o udźwigu minimum 2 000 kg,
 sterowanie: układ kierowniczy hydrostatyczny ze wspomaganiem,
 układ hamulcowy: mechaniczny z załączaniem przedniej osi,
 zbiornik paliwa: minimum 80 litrów,
 kabina:
- przeszklona,
- uchylne okna boczne,
- fotel kierowcy z zawieszeniem amortyzowanym i regulacją,
- siedzenie pasażera z homologacją i pasami bezpieczeństwa,
- ogrzewanie,
- klimatyzacja,
- radio,
- wycieraczki ze spryskiwaczami - przednia i tylna szyba kabiny,
- urządzenie sygnalizacyjne na dachu kabiny w kolorze pomarańczowym (kogut),
- światła robocze w dachu kabiny,
- przepust w tylnej, dolnej części kabiny o średnicy nie mniejszej niż 10 cm, na potrzeby przeciągania przewodów i urządzeń sterujących do maszyn podczepianych z tyłu ciągnika,
- przepust hermetyczny po przeciągnięciu przewodów,
 zaczepy: zaczep transportowy tylny do przyczepy ze sworzniem,
 przedni TUZ:
- trzypunktowy układ zawieszenia,
- dwa złącza hydrauliczne sterowane z kabiny kierowcy,
 ładowacz czołowy:
- udźwig minimum 1 200 kg,
- łyżka wielofunkcyjna o szerokości nie więcej niż 1 400 mm,
- wysokość podnoszenia minimum 3,5 m.
3. Wymagania pozostałe:
 dostawa ciągnika wraz z osprzętem do siedziby Zamawiającego, tj. Urząd Miasta Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki.
 w terminie dostawy ciągnika wraz z osprzętem Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumentację dołączoną przez producenta (w języku polskim) oraz w szczególności dokumenty:
- gwarancyjne, techniczne i użytkowania ciągnika oraz osprzętu,
- instrukcje obsługi,
- świadectwo homologacji,
- komplet dokumentów niezbędnych do dokonania rejestracji ciągnika,
- deklarację zgodności CE.
 Wykonawca zobowiązany będzie do przeszkolenia czterech pracowników, wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi ciągnika, w terminie ustalonym przez Zamawiającego. Przeprowadzenie szkolenia musi zostać potwierdzone stosownym certyfikatem.
4. Warunki gwarancji:
 Udzielona gwarancja liczona będzie od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
 Świadczenie usługi gwarancyjnej będzie nieodpłatne w okresie jej trwania, w tym koszt obsługi serwisowej, dojazd do maszyny oraz niezbędne materiały eksploatacyjne Wykonawca zapewni nieodpłatnie.
 Wykonawca w dniu odbioru maszyny przekaże Zamawiającemu dokumenty określające również zasady świadczenia serwisu pogwarancyjnego, w tym wykaz punktów serwisowych na terenie kraju.
 Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące (parametr oceniany w ramach kryterium oceny ofert).
 Pełna gwarancja obejmuje:
- ciągnik,
- wszelkie podzespoły i części wraz z dodatkowym wyposażeniem ciągnika,
- prawidłowe działanie ciągnika.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16000000-5 - Maszyny rolnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo "ROLMECH" Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5670003718

7.3.3) Ulica: Pułtuska

7.3.4) Miejscowość: Płońsk

7.3.5) Kod pocztowy: 09-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.