eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągUsługa zakupu aktualizacji oprogramowania.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zakupu aktualizacji oprogramowania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/21wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


21 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa zakupu aktualizacji oprogramowania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec10d583-19f9-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323493

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010991/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.1 Aktualizacje i naprawy oprogramowań (licencji)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196715/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP-.2712.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część zamówienia nr 1- Elbląg usługa zakupu aktualizacji oprogramowania Vmware
Lp. Produkt Opis Ilość Wymagane Przedłużenie licencji od dnia Contract number
1 HZ7-ENC-100-P-SSS-C Production Support Coverage VMware Horizon 7 Enterprise: 100 Pack (CCU) 3 do 5 dni od podpisania umowy na 12 miesięcy 480587939,470520596,478698304
2 HZ7-ENC-10-P-SSS-C Production Support Coverage VMware Horizon 7 Enterprise: 10 Pack (CCU) 2 do 5 dni od podpisania umowy na 12 miesięcy 480587939,470520596
478698304
3 ST7-ENT-P-SSS-C Production Support Coverage VMware vSAN 7 Enterprise for 1 processor 10 do 5 dni od podpisania umowy na 12 miesięcy 480587939
4 VCS7-STD-P-SSS-C Production Support Coverage VMware vCenter Server 7 Standard for vSphere 7 (Per Instance) 1 do 5 dni od podpisania umowy na 12 miesięcy 480587939
5 VS7-EPL-P-SSS-C Production Support Coverage VMware vSphere 7 Enterprise Plus for 1 processor 10 do 5 dni od podpisania umowy na 12 miesięcy 480587939,470520596

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 306408,93 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp Produkt Opis Ilość Wymagane Przedłużenie licencji od dnia
1 DLPYFM-AA-EA MFE Data Loss Prvtn Endpoint
1YRBZ[P+] 351 01.01.2022
2 CEBYFM-AA-EA MFE Complete EP Protect Bus 1Yr BZ [P+] 351 01.01.2022
3 DLPYFM-AA-EA MFE Data Loss Prvtn Endpoint 1YRBZ[P+]
16 01.01.2022
4 CEBYFM-AA-EA MFE Complete EP Protect Bus 1Yr BZ [P+]
16 01.01.2022
5 CCDCKE-AA-EA MFE change control license - managed for PC, kod produktu: CCDCKE-AA-EA, subskrypcja roczna 367 01.01.2022

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 117002,99 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Produkt Opis Ilość Wymagane Przedłużenie licencji od dnia Contract number
1 SMS-MSEAVAS-SUP-AG-250-500 Mail Security for MS Exchange Antivirus and Antispam Windows, Initial Software Maintenance, ACD-GOV 250-499 Users 1 YR
308
do 5 dni od podpisania umowy na 12 miesięcy 50557807
Support ID: 4067834

2 SMS-MSEAVAS-SUP-AG-1-25 Mail Security for MS Exchange Antivirus and Antispam Windows, Initial Software Maintenance, ACD-GOV 1-24 Users 1 YR 16
do 5 dni od podpisania umowy na 12 miesięcy 50557807
Support ID: 4067834

3 V-VBRENT-VS-P01AR-00 Annual Basic Maintenance Renewal - Veeam Backup & Replication Enterprise 22
do 5 dni od podpisania umowy na 12 miesięcy
1619457
4 V-VBRVUL-0I-SU1AR-00 Veeam Backup & Replication Universal Subscription License. Includes Enterprise Plus Edition features. - 1 Year Renewal Subscription Upfront Billing & Production (24/7) Support . Public Sector. 1
do 5 dni od podpisania umowy na 12 miesięcy 1619457

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 62145,26 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Produkt Opis Ilość Wymagane Przedłużenie licencji od dnia

1

5047101 VIPG / Creative Cloud for teams All Apps / ALL / Mul tiple Platforms / Multi European Languages / Team Li censing Subscription New / 1 User / Level 1 1 – 9
2

12.12.2021

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 10468,09 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważnienia dokonano na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, tj. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111675,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111675,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111675,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENIGMA SYSTEMY OCHRONY INFORMACJI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261029614

7.3.3) Ulica: Jutrzenki 116

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-230

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111675,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119404,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172415,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119404,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENIGMA SYSTEMY OCHRONY INFORMACJI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261029614

7.3.3) Ulica: Jutrzenki 116

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-230

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119404,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9158,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25237,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9158,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAWEŁ OWCZARZAK EUPOL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861493189

7.3.3) Ulica: Lecha Palinkiewicza 3

7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska

7.3.5) Kod pocztowy: 63-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9158,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Terminy wykonania umowy:
cześć nr 2 od daty podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2022 r. na 12 miesięcy.
Część nr 3 od daty podpisania umowy zgodnie z terminami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ na 12 miesięcy.
cześć nr 4 - od daty podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 12.12.2021 r. na 12 miesięcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.