Ogłoszenie z dnia 2024-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00332233/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-21
- 2024/BZP 00495303/01 - Wynik z dnia 2024-09-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i produktów opatrunkowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511315745
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 8
1.5.2.) Miejscowość: Biskupiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@szpital-biskupiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-biskupiec.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i produktów opatrunkowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a0640fd-11cc-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00323509
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026178/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa preparatów dezynfekcyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6a0640fd-11cc-11ef-9381-e6cc5d6d04e53.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, z
wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce
„Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności
przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również
dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą
Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem
Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu
zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio
podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ
wewnętrzny).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-
Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w
podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e Zamówienia oraz informacje
dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e Zamówienia.
1. W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
1.1 . Komputer PC 5
a. parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD
b. zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych:
1. MS Windows 7 lub nowszy
2. OSX/Mac OS 10.10,
3. Ubuntu 14.04
c. Zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek:
1. Chrome 66.0 lub nowsza
2. Firefox 59.0 lub nowszy
3. Safari 11.1 lub nowsza
4. Edge 14.0 i nowsze
albo
1.2 Tablet/Telefon
a. Parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3
b. Przeglądarka Chrome 61 lub nowa
2. Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji
danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies;
3. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
3.1 specyfikacja połączenia -formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
3.2 format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
3.3 oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do
sekundy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO szczegółowo opisania jest w pkt. 115 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP/05/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 314144,35 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 13
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dezynfekcja powierzchni A
4.2.5.) Wartość części: 6615,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający, korzystając z prawa opcji - na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastrzega sobie prawo do:a) zmniejszenia ilości zamawianych dostaw bez podania przyczyn. Wykonawca nie może domagać się wykupienia pełnej ilości określonego umową materiału w sytuacji, gdy nie leży to w interesie Zamawiającego ani rościć żądań finansowych z powodu niezrealizowanej części umowy. Zmniejszenie wartości przedmiotu umowy w toku realizacji umowy nie może przekroczyć 30% wartości określonej w niniejszej umowie;
b) zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie umowy, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w ‘Formularzu cenowym’. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dezynfekcja powierzchni B
4.2.5.) Wartość części: 61913,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający, korzystając z prawa opcji - na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastrzega sobie prawo do:a) zmniejszenia ilości zamawianych dostaw bez podania przyczyn. Wykonawca nie może domagać się wykupienia pełnej ilości określonego umową materiału w sytuacji, gdy nie leży to w interesie Zamawiającego ani rościć żądań finansowych z powodu niezrealizowanej części umowy. Zmniejszenie wartości przedmiotu umowy w toku realizacji umowy nie może przekroczyć 30% wartości określonej w niniejszej umowie;
b) zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie umowy, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w ‘Formularzu cenowym’. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dezynfekcja narzędzi i powierzchni
4.2.5.) Wartość części: 39998,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający, korzystając z prawa opcji - na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastrzega sobie prawo do:a) zmniejszenia ilości zamawianych dostaw bez podania przyczyn. Wykonawca nie może domagać się wykupienia pełnej ilości określonego umową materiału w sytuacji, gdy nie leży to w interesie Zamawiającego ani rościć żądań finansowych z powodu niezrealizowanej części umowy. Zmniejszenie wartości przedmiotu umowy w toku realizacji umowy nie może przekroczyć 30% wartości określonej w niniejszej umowie;
b) zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie umowy, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w ‘Formularzu cenowym’. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dezynfekcja narzędzi
4.2.5.) Wartość części: 3630,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający, korzystając z prawa opcji - na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastrzega sobie prawo do:a) zmniejszenia ilości zamawianych dostaw bez podania przyczyn. Wykonawca nie może domagać się wykupienia pełnej ilości określonego umową materiału w sytuacji, gdy nie leży to w interesie Zamawiającego ani rościć żądań finansowych z powodu niezrealizowanej części umowy. Zmniejszenie wartości przedmiotu umowy w toku realizacji umowy nie może przekroczyć 30% wartości określonej w niniejszej umowie;
b) zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie umowy, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w ‘Formularzu cenowym’. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dezynfekcja skóry
4.2.5.) Wartość części: 11023,60 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33711540-4 - Kremy lub płyny parafarmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający, korzystając z prawa opcji - na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastrzega sobie prawo do:a) zmniejszenia ilości zamawianych dostaw bez podania przyczyn. Wykonawca nie może domagać się wykupienia pełnej ilości określonego umową materiału w sytuacji, gdy nie leży to w interesie Zamawiającego ani rościć żądań finansowych z powodu niezrealizowanej części umowy. Zmniejszenie wartości przedmiotu umowy w toku realizacji umowy nie może przekroczyć 30% wartości określonej w niniejszej umowie;
b) zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie umowy, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w ‘Formularzu cenowym’. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dezynfekcja i pielęgnacja skóry
4.2.5.) Wartość części: 89388,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33711540-4 - Kremy lub płyny parafarmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający, korzystając z prawa opcji - na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastrzega sobie prawo do:a) zmniejszenia ilości zamawianych dostaw bez podania przyczyn. Wykonawca nie może domagać się wykupienia pełnej ilości określonego umową materiału w sytuacji, gdy nie leży to w interesie Zamawiającego ani rościć żądań finansowych z powodu niezrealizowanej części umowy. Zmniejszenie wartości przedmiotu umowy w toku realizacji umowy nie może przekroczyć 30% wartości określonej w niniejszej umowie;
b) zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie umowy, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w ‘Formularzu cenowym’. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pielęgnacja skóry - 1
4.2.5.) Wartość części: 23089,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33711540-4 - Kremy lub płyny parafarmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający, korzystając z prawa opcji - na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastrzega sobie prawo do:a) zmniejszenia ilości zamawianych dostaw bez podania przyczyn. Wykonawca nie może domagać się wykupienia pełnej ilości określonego umową materiału w sytuacji, gdy nie leży to w interesie Zamawiającego ani rościć żądań finansowych z powodu niezrealizowanej części umowy. Zmniejszenie wartości przedmiotu umowy w toku realizacji umowy nie może przekroczyć 30% wartości określonej w niniejszej umowie;
b) zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie umowy, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w ‘Formularzu cenowym’. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pielęgnacja skóry - 2
4.2.5.) Wartość części: 2592,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający, korzystając z prawa opcji - na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastrzega sobie prawo do:a) zmniejszenia ilości zamawianych dostaw bez podania przyczyn. Wykonawca nie może domagać się wykupienia pełnej ilości określonego umową materiału w sytuacji, gdy nie leży to w interesie Zamawiającego ani rościć żądań finansowych z powodu niezrealizowanej części umowy. Zmniejszenie wartości przedmiotu umowy w toku realizacji umowy nie może przekroczyć 30% wartości określonej w niniejszej umowie;
b) zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie umowy, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w ‘Formularzu cenowym’. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pielęgnacja skóry - 3
4.2.5.) Wartość części: 11571,75 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33711540-4 - Kremy lub płyny parafarmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający, korzystając z prawa opcji - na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastrzega sobie prawo do:a) zmniejszenia ilości zamawianych dostaw bez podania przyczyn. Wykonawca nie może domagać się wykupienia pełnej ilości określonego umową materiału w sytuacji, gdy nie leży to w interesie Zamawiającego ani rościć żądań finansowych z powodu niezrealizowanej części umowy. Zmniejszenie wartości przedmiotu umowy w toku realizacji umowy nie może przekroczyć 30% wartości określonej w niniejszej umowie;
b) zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie umowy, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w ‘Formularzu cenowym’. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Płukanie ran
4.2.5.) Wartość części: 4860,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33711540-4 - Kremy lub płyny parafarmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający, korzystając z prawa opcji - na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastrzega sobie prawo do:a) zmniejszenia ilości zamawianych dostaw bez podania przyczyn. Wykonawca nie może domagać się wykupienia pełnej ilości określonego umową materiału w sytuacji, gdy nie leży to w interesie Zamawiającego ani rościć żądań finansowych z powodu niezrealizowanej części umowy. Zmniejszenie wartości przedmiotu umowy w toku realizacji umowy nie może przekroczyć 30% wartości określonej w niniejszej umowie;
b) zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie umowy, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w ‘Formularzu cenowym’. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oklejenia specjalne
4.2.5.) Wartość części: 6537,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający, korzystając z prawa opcji - na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastrzega sobie prawo do:a) zmniejszenia ilości zamawianych dostaw bez podania przyczyn. Wykonawca nie może domagać się wykupienia pełnej ilości określonego umową materiału w sytuacji, gdy nie leży to w interesie Zamawiającego ani rościć żądań finansowych z powodu niezrealizowanej części umowy. Zmniejszenie wartości przedmiotu umowy w toku realizacji umowy nie może przekroczyć 30% wartości określonej w niniejszej umowie;
b) zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie umowy, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w ‘Formularzu cenowym’. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty do zaopatrzenia ran
4.2.5.) Wartość części: 18125,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający, korzystając z prawa opcji - na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastrzega sobie prawo do:a) zmniejszenia ilości zamawianych dostaw bez podania przyczyn. Wykonawca nie może domagać się wykupienia pełnej ilości określonego umową materiału w sytuacji, gdy nie leży to w interesie Zamawiającego ani rościć żądań finansowych z powodu niezrealizowanej części umowy. Zmniejszenie wartości przedmiotu umowy w toku realizacji umowy nie może przekroczyć 30% wartości określonej w niniejszej umowie;
b) zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie umowy, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w ‘Formularzu cenowym’. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyroby medyczne
4.2.5.) Wartość części: 34800,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający, korzystając z prawa opcji - na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastrzega sobie prawo do:a) zmniejszenia ilości zamawianych dostaw bez podania przyczyn. Wykonawca nie może domagać się wykupienia pełnej ilości określonego umową materiału w sytuacji, gdy nie leży to w interesie Zamawiającego ani rościć żądań finansowych z powodu niezrealizowanej części umowy. Zmniejszenie wartości przedmiotu umowy w toku realizacji umowy nie może przekroczyć 30% wartości określonej w niniejszej umowie;
b) zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie umowy, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w ‘Formularzu cenowym’. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:a) nie podlegają wykluczeniu,
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
- zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zamawiający oceni czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt. 3 i 4ustawy Pzp, a także zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.
Ocena spełnienia w/w warunków i braku podstaw wykluczenia dokonana zostanie zgodnie z formułą „podlega – nie podlega”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 11, 13 niniejszej SWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił i brak jest podstaw wykluczenia.
Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
) w odniesieniu do okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy:- oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji lub konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
b) w odniesieniu do okoliczności wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy:
- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
c) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych we ‘Wstępnym oświadczeniu Wykonawcy’.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
) w odniesieniu do okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy:- oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji lub konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
b) w odniesieniu do okoliczności wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy:
- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
c) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych we ‘Wstępnym oświadczeniu Wykonawcy’.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy:a) w zakresie cen jednostkowych - z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, w szczególności gdy wykonawca zaproponuje upusty, rabaty;
b) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia);
c) w zakresie zmiany numeru katalogowego danego produktu, jeżeli nie spowoduje to zmiany przedmiotu umowy;
d) w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia ilości produktów wskazanych w umowie w ‘Formularzu cenowym’, jeżeli nie spowoduje to przekroczenia wartości brutto umowy;
e) w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego;
f) w zakresie zmiany/zastąpienia przedmiotu umowy w części lub w całości materiałem o lepszych parametrach, przy zachowaniu ceny oferowanego przedmiotu zamówienia;
g) w zakresie zmian wielkości opakowania oraz wynikającej z tej zmiany ilości opakowań z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny zawartej w umowie;
h) w zakresie zmiany/zastąpienia przedmiotu umowy w części lub w całości innym produktem o innej nazwie handlowej i od innego producenta, z zastrzeżeniem, że musi on być tożsamy (w rozumieniu opisu przedmiotu zamówienia zawartego w SWZ i ceny zawartej w ofercie wykonawcy) z produktem zaoferowanym pierwotnie w ofercie – tylko w przypadku braku możliwości pozyskania produktu będącego przedmiotem umowy na skutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności;
i) w przypadku niewyczerpania wartości umowy przed jej wygaśnięciem może być ona przedłużona do momentu wykorzystania całej wartości;
j) ponadto Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w każdym przypadku, kiedy zmiany umowy są korzystne dla Zamawiającego z zachowaniem przepisów ustawy Prawo zamówień Publicznych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-22 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-20
INNE PRZETARGI Z BISKUPCA
więcej: przetargi w Biskupcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa rekrystalizowanego siarczanu wapnia zarejestrowanego do stosowania w infekcjach tkanek miękkich i kości
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, w tym cewniki, worki do cewnikowania, chusty trójkątne
- Dostawy środków dezynfekcyjnych oraz preparatów do oczyszczania, nawilżania i wspomagania leczenia ran
- Zakup sprzętu jednorazowego dla wszystkich oddziałów- powtórzenie
- ZP/40/2024 "Dostawy preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych z podziałem na 14 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Sukcesywna dostawa sprzętu drobnomedycznego jednorazowego II
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.