eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warka › Przewóz dzieci do szkół na terenie gminy Warka oraz na basen w Warce na rok szkolny 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz dzieci do szkół na terenie gminy Warka oraz na basen w Warce
na rok szkolny 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Czarnieckiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Warka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-660

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48 665 12 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@warka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://warka.pl/pad/p,3,przetargi oraz https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz dzieci do szkół na terenie gminy Warka oraz na basen w Warce
na rok szkolny 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4be4f114-eae8-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323570

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020327/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przewóz dzieci do szkół na terenie gminy Warka oraz na basen w Warce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00207160/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 300000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę usługi bezpiecznego i punktualnego dowozu dzieci do szkół położonych na terenie gminy Warka do Szkół jak poniżej w dni nauki szkolnej:
- Szkoła Podstawowa nr 1 im. Piotra Wysockiego w Warce, ul. Warszawska 24, 05-660 Warka
- Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kazimierza Pułaskiego w Warce, ul. Polna 17, 05-660 Warka
- Publiczna Szkoła Podstawowa im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego we Wrociszewie, Wrociszew 20, 05-660 Warka
- Publiczna Szkoła Podstawowa im. Zygmunta Nowickiego w Konarach, Konary 20, 05-660 Warka
- Zespół Szkolno-Przedszkolny w Nowej Wsi, Nowa Wieś 69, 05-660 Warka
- Publiczna Szkoła Podstawowa w Michałowie, Michałów Parcela 23, 05-660 Warka
- Publiczna Szkoła Podstawowa im. Stefana Czarnieckiego w Ostrołęce 3A, Dębnowola 67, 05-660 Warka

Szacunkowa całkowita trasa: 2022 rok – 28 000 km, 2023 rok – 36 000 km.

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz dzieci w zakresie traswyznaczonych poniżej:

A. WARKA - BRANKÓW - WROCISZEW – PALCZEW - GRZEGORZEWICE – WARKA
Długość trasy - 41 km
Dowóz: jeden kurs, przyjazd do Warki do godz. 8:00
Odwóz: jeden kurs, wyjazd z Warki ok. godz. 15:15
B. WARKA - LASKI - WICHRADZ – KAZIMIERKÓW – BRZEZINKI – KRZEŚNIAKÓW I – NOWA WIEŚ - KRZESNIAKÓW II - LASKI – WARKA
Długość trasy - 28 km.
Dowóz: jeden kurs, przyjazd do Warki do godz. 8:00.
Odwóz: jeden kurs, wyjazd z Warki ok. godz. 15:15.
C. WARKA - PIASECZNO - DĘBNOWOLA - GĄSKI - PRUSY - GOŚNIEWICE – WARKA
Długość trasy - 21 km.
Dowóz: jeden kurs, przyjazd do Warki do godz. 7:50.
Odwóz: dwa kursy, wyjazd z Warki ok. godz. 13:40 i ok. godz. 15:15
D. WARKA – STARA WARKA- PILICA – GRAŻYNA - OSTROŁĘKA - DĘBNOWOLA (szkoła - do godz. 7:20) - MAGIEROWA WOLA - KONARY (do godz. 7:35) – OSTRÓWEK - PRZYLOT - DĘBNOWOLA (szkoła do godz. 7:45) - OSTROŁĘKA (szkoła do godz. 7:50) – WARKA
Długość trasy – 41 km.
Dowóz: jeden kurs, godziny przyjazdu określone jak wyżej.
Rano przywóz
D1. WARKA (13:30) – OSTROŁĘKA – PRZYLOT – DĘBNOWOLA - MAGIEROWA WOLA - PRZYLOT - OSTROŁĘKA – GRAŻYNA - PILICA – DĘBNOWOLA (autobus wraca do szkoły po starsze klasy)
Długość trasy – ok. 48 km.
Po południu odwóz: Poniedziałek, Wtorek, Środa, Piątek
D1. DĘBNOWOLA (szkoła) (około 14:30) – DĘBNOWOLA – MAGIEROWA WOLA - PRZYLOT- OSTROŁĘKA – GRAŻYNA - PILICA - WARKA
Długość trasy – 48 km.
Po południu odwóz: Poniedziałek, Wtorek, Środa, Piątek
D1. WARKA (13:30) – OSTROŁĘKA – PRZYLOT – DĘBNOWOLA - MAGIEROWA WOLA - PRZYLOT- OSTROŁĘKA – GRAŻYNA - PILICA - WARKA
Długość trasy - 51 km.
Odwóz po południu: Czwartek
D1. WARKA (15:20) – DĘBNOWOLA - MAGIEROWA WOLA - PRZYLOT- OSTROŁĘKA – GRAŻYNA - PILICA - WARKA
Długość trasy - 51 km.
Odwóz po południu: Czwartek
E. WARKA – KONARY – MAGIEROWA WOLA – DĘBNOWOLA - WARKA
Długość trasy: 26 km.
Odwóz: jeden kurs poniedziałek-czwartek, godziny odjazdu między 14:05 – 14:20
piątek, godziny odjazdu 13:05-13:20
2. Trasy A i B odwozu uczniów w kolejności odwrotnej do przywozu.
3. Ilość kilometrów jest ilością maksymalną i nie może ulec przekroczeniu.
4. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w roku szkolnym 2022/2023r. (od 1 września 2022r. do 23 czerwca 2023r.) od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej.
5. Zamówienie nie obejmuje organizacji przewozów w dniach wolnych od nauki szkolnej.
6. Trasy dowozu dzieci na basen w Warce oraz przewozów okolicznościowych na imprezy gminne w ramach nauki szkolnej (max. 4 imprezy w ciągu roku) mieszczą się w wyznaczonych powyżej opisanych trasach, natomiast godziny przywozu i odwozu będą ustalane każdorazowo z wyznaczonymi przez Zamawiającego osobami.
7. Trasy opisane powyżej mogą ulegać modyfikacjom w zależności od ilości dzieci przewidzianych do przywozu i odwozu, jak i od bieżących zaistniałych potrzeb w tym zakresie i będą ustalane przez Zamawiającego przy współudziale Wykonawcy.
8. Odjazd autobusu z pierwszego przystanku, na którym wsiadają dzieci - nie wcześniej niż o godzinie 7.00
9. Minimalna ilość miejsc w autobusie na trasie A, B i E - 62, C - 52, D, D1 - 40
10. Wszyscy przewożeni uczniowie obowiązkowo muszą mieć zapewnione miejsca siedzące w autobusach.
11. W autobusach ma obowiązywać całkowity zakaz palenia.
12. Zamawiający wymaga, by kierowcy autobusów przeznaczonych na dowóz dzieci dopilnowali bezpieczeństwa pasażerów podczas jazdy i przy wysiadaniu dzieci na przystankach (szczególnie niedopuszczalne jest samodzielne otwieranie drzwi przez dzieci opuszczające autobus na przystankach).
13. Realizując dowóz, autobusy winny zatrzymywać się tylko w ustalonych (zgodnie z „Regulaminem dowozu”) miejscach zatrzymania.
14. Autobusy powinny być oznaczone z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy żółtej z symbolem dzieci barwy czarnej.

UWAGA: kierujący autobusem szkolnym jest obowiązany włączać światła awaryjne każdorazowo podczas wsiadania lub wysiadania uczniów.

15. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) realizacji usług pojazdami spełniającymi wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa m.in. w zakresie bezpieczeństwa, ochrony środowiska oraz wykonywania przewozów dzieci,
2) zapewnienia do realizacji usług personelu z kwalifikacjami wynikającymi z obowiązującego prawa,
3) ubezpieczenia pojazdów zgodnie z wymaganiami wynikającymi z obowiązującego prawa,
4) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie świadczonych usług, w szczególności w pełnym zakresie odpowiedzialności wobec pasażerów z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usług objętych umową oraz szkód osobowych i rzeczowych powstałych w związku z wykonywaniem usług objętych umową, w tym także szkód komunikacyjnych,
5) zapewnienia należytej jakości wykonywania usługi, w szczególności pod względem:
- przestrzegania godzin odjazdów i przyjazdów,
- bezpieczeństwa pasażerów,
- warunków podróży (ogrzewanie, wentylacja, oświetlenie przestrzeni pasażerskiej) - Zamawiający wymaga, by w okresie zimowym, kiedy temperatura na zewnątrz spadnie poniżej 5 °C, autobus był ogrzewany oraz by ogrzewanie było włączane jeszcze przed odjazdem autobusu z pierwszego przystanku,
- stanu technicznego pojazdów – autobusy wykorzystane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać aktualne okresowe badania techniczne potwierdzające sprawność techniczną pojazdów, autobusy nie powinny być wyprodukowane przed rokiem 2000, autobus musi być oznakowany i wyposażony zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 2022 ze zm.) ,
- czystości pojazdów,
- drzwi w autobusach muszą być zabezpieczone przed otwarciem, okna maja otwierać się sprawnie,
6) każdorazowego powiadamiania Zamawiającego o zmianach pojazdów przeznaczonych do świadczenia usług objętych umową – rodzaj i ilość tras może ulec zmianie, wyłącznie na podstawie pisemnego polecenia Zamawiającego, w przypadku zaistnienia w okresie realizacji dowozu następujących okoliczności: zmiana sieci lub reorganizacji jednostek oświatowych, reorganizacji czasu zajęć lekcyjnych, zmiana liczby dowożonych dzieci,
7) umożliwienia pracownikom Zamawiającego posiadającym upoważnienie służbowe dokonywania kontroli realizacji świadczonych usług oraz odnotowywania uchybień stwierdzonych podczas kontroli,
8) przyznawania ewentualnych odszkodowań wynikających z realizacji usług objętych umową,
9) zgłaszania Zamawiającemu wszelkich uwag, sugestii i wniosków dotyczących funkcjonowania trasy w celu poprawy funkcjonowania przewozów,
16. Zamawiający zobowiązany i uprawniony jest do:
1) zapewnienia osoby do opieki na dziećmi podczas przewozu,
2) terminowego wypłacania wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy z tytułu realizacji umowy,
3) kontrolowania realizacji świadczonych usług pod względem ich zgodności z umową,
4) informowaniu Wykonawcy o zmianach w rozkładzie jazdy danej trasy z odpowiednim wyprzedzeniem, pozwalającym Wykonawcy na przygotowanie się do wprowadzenia tych zmian.
17. Za szkody powstałe podczas wykonywania przewozów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Dotyczy to w szczególności:
1) szkód komunikacyjnych, wynikających z uczestniczenia pojazdów Wykonawcy w ruchu drogowym,
2) szkód rzeczowych, w odniesieniu do rzeczy przewożonych przez pasażerów w pojazdach Wykonawcy, jeżeli szkoda powstała z winy Wykonawcy.
18. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez pasażerów podczas wykonywania przewozów.
19. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy (np. odwołanie zajęć lekcyjnych, także poprzez np. Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 i podobne).
20. Wykonawca ma obowiązek być w stałym kontakcie telefonicznym z Dyrektorami szkół.
21. Zamawiający informuje, że rozliczenie za usługę będącą przedmiotem niniejszego postępowania odbywać się będzie mogło w okresach miesięcznych za faktycznie przejechaną ilość kilometrów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 396800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 629760,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 396800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMP SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1133036055

7.3.3) Ulica: Zwycięzców 28 lok. 48

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-938

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 396800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.