eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dmosin"Wyposażenie Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Dmosinie w pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK w tym zapewniające funkcjonalność wewnątrzszkolnej sieci komputerowej"



Ogłoszenie z dnia 2022-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wyposażenie Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Dmosinie w pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK w tym zapewniające funkcjonalność wewnątrzszkolnej sieci komputerowej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Dmosinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000681023

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dmosin, 1C

1.5.2.) Miejscowość: Dmosin

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-061

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@spdmosin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkoladmosin.edupage.org

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Szkoła Podstawowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wyposażenie Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Dmosinie w pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK w tym zapewniające funkcjonalność wewnątrzszkolnej sieci komputerowej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3770b9b0-f561-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323601

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034811/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wyposażenie Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Dmosinie w pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK w tym zapewniające funkcjonalność wewnątrzszkolnej sieci komputerowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający informuje, iż zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn.: „Szkoła na miarę czasów” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00226345/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.TP. 4/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 48140,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawy realizowane w ramach zamówienia pn.: „Wyposażenie Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Dmosinie w pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK, w tym zapewniające funkcjonalność wewnątrzszkolnej sieci komputerowej”
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn.: „Szkoła na miarę czasów”.
Projekt ma na celu poprawę jakości i warunków prowadzenia edukacji w SP im. Jana Brzechwy w Dmosinie, w tym sytuacji konieczności nauczania zdalnego oraz przygotowania jej uczniów do efektywnego funkcjonowania na rynku edukacyjno-zawodowym poprzez wyposażenie szkoły w pomoce i narzędzia TIK, w tym zapewniające funkcjonalność wewnątrzszkolnej sieci komputerowej oraz rozwój u uczniów kluczowych kompetencji cyfrowych.
4.2. Zamówienie obejmuje zakup pomocy dydaktycznych i narzędzi TIK.


Dostawa pomocy dydaktycznych i narzędzi TIK obejmująca dostawę następujących pozycji
1. Tablica interaktywna z projektorem, okablowaniem i głośnikami - 2 komplety
2. Cyfrowe urządzenie zapisujące obraz i dźwięk z oprzyrządowaniem i statywem (kamera na statywie) 1 szt.
3. Robot edukacyjny - 12 szt.
4. Zestaw do wideokonferencji – 1 zestaw
5. System do zbierania i analizowania odpowiedzi – 2 szt.
6. Ploter tnący 1 szt.
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej SOPZ) znajduje się w załączniku Nr 1A do SWZ.
4.5. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
W przypadku użycia w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując SOPZ powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w SOPZ towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w SOPZ. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w złożonej ofercie, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w SOPZ etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że dostawy, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w SOPZ wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

38652000-0 - Projektory filmowe

38651600-9 - Kamery cyfrowe

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58056,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67400,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58056,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALLTECH S.J. ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740013894

7.3.3) Ulica: UL. SPÓŁDZIELCZA 33,

7.3.4) Miejscowość: PŁOCK

7.3.5) Kod pocztowy: 09-407

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58056,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.