eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChybieRemont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Chybie w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2023-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Chybie w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chybie - Wójt Gminy Chybie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bielska 78

1.5.2.) Miejscowość: Chybie

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-520

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 856 10 96

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: organizacja@chybie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chybie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d36a193a-fecd-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Chybie w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d36a193a-fecd-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00323700

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038552/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Remonty cząstkowe dróg publicznych gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00239419

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPA.271.11.2023.UG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 123267,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Chybie w 2023 roku.

Część 1: Remont cząstkowy dróg gminnych o nawierzchni tłuczniowej.
Zakres remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni tłuczniowej
- prace przygotowawcze,
- uzupełnienie ubytku tłuczniem,
- mechaniczne zagęszczenie tłucznia na głębokość wyboi - 5 cm,
- uprzątnięcie terenu po zakończeniu prac,

Szczegółowy przedmiot zamówienia określają:
- Wykaz dróg do remontu – stanowi Załącznik nr 8a;
- Mapy z drogami przeznaczonymi do remontu (mające poglądowy charakter)– stanowi Załącznik nr 8b;
- Zakresy robót zawierają przedmiary robót oddzielnie dla każdej części zamówienia – stanowi Załącznik nr 8c;
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – stanowi Załącznik 8d

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 20661,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Chybie w 2023 roku.
Część 2: Remont cząstkowy drogi gminnej - ul. Wojska Polskiego.

Zakres remontu cząstkowego drogi gminnej - ulicy Wojska Polskiego - remont drogi o nawierzchni bitumicznej wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża z uwzględnieniem możliwości bezpośredniego wykonania nawierzchni bitumicznej w późniejszym okresie (położenie warstwy bitumicznej nie jest objęte przedmiotem zamówienia)
- cięcie piłą nawierzchni bitumicznej na gł. 5 cm,
- mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych oraz zagospodarowanie destruktu bitumicznego,
- wykonanie koryta z odwozem materiału z istniejącego podłoża,
- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, dwóch warstw, każda o grubości po zagęszczeniu 20 cm.

Szczegółowy przedmiot zamówienia określają:
- Wykaz dróg do remontu – stanowi Załącznik nr 8a;
- Mapy z drogami przeznaczonymi do remontu (mające poglądowy charakter)– stanowi Załącznik nr 8b;
- Zakresy robót zawierają przedmiary robót oddzielnie dla każdej części zamówienia – stanowi Załącznik nr 8c;
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – stanowi Załącznik 8d

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 30060,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Chybie w 2023 roku”.
Część 3: Remont cząstkowy dróg gminnych w emulsji asfaltowej .

Zakres remontu cząstkowego dróg gminnych w emulsji asfaltowej:
- usunięcie luźnych okruchów,
- oczyszczenie miejsca ubytku, - usunięcie wody, doprowadzając uszkodzone miejsce do stanu powietrzno-suchego, dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu.
- wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów,
- mechaniczne oczyszczenie nawierzchni wraz z usunięciem destruktu bitumicznego,
- ogrzaniu bitumu i skropienie naprawionego miejsca i krawędzi pionowych,
- powierzchniowe utrwalenia nawierzchni drogowych emulsją asfaltową z grysem kamiennym

Odcinek ul. Spacerowej
- cięcie piłą nawierzchni bitumicznej na gł. 5 cm,
- mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych oraz zagospodarowanie destruktu bitumicznego,
- mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni
w gruncie
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych o grubości po zagęszczeniu 4 cm,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 56435,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Chybie w 2023 roku.
Część 4: Remont cząstkowy drogi gminnej – ul. Św. Huberta.

Zakres remontu cząstkowego drogi gminnej – ul. Św. Huberta wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych o grubości 4 cm
- mechaniczne czyszczenie istniejącej nawierzchni drogowej ulepszonej,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych grysowych, warstwa ścieralna asfaltowa, o grubości po zagęszczeniu 4 cm

Szczegółowy przedmiot zamówienia określają:
- Wykaz dróg do remontu – stanowi Załącznik nr 8a;
- Mapy z drogami przeznaczonymi do remontu (mające poglądowy charakter)– stanowi Załącznik nr 8b;
- Zakresy robót zawierają przedmiary robót oddzielnie dla każdej części zamówienia – stanowi Załącznik nr 8c;
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – stanowi Załącznik 8d

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 16111,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24902,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29332,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24902,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H. Edward Gołyszny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5481186250

7.3.3) Ulica: ul. Spokojna 1

7.3.4) Miejscowość: Chybie

7.3.5) Kod pocztowy: 43-520

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24902,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37245,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47219,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37245,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Gogol Grzegorz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Gogol Małgorzata

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381502019

7.3.3) Ulica: ul. Nad Jeziorem 54

7.3.4) Miejscowość: Wisła Mała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-243

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37245,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92820,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166454,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92820,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Grzegorz Gogol

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Małgorzata Gogol

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381502019

7.3.3) Ulica: ul. nad Jeziorem 54

7.3.4) Miejscowość: Wisła Mała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-243

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92820,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29408,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56213,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29408,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Grzegorz Gogol

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Małgorzata Gogol

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381502019

7.3.3) Ulica: ul. Nad Jeziorem 54

7.3.4) Miejscowość: Wisła Mała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-243

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29408,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.