Ogłoszenie z dnia 2021-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00052622/01 - Wynik z dnia 2022-02-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa, montażem i uruchomienie Zestawu do badania struktur mięśniowo-stawowych dla fizjoterapii.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Szkoła Wyższa im. Hipolita Cegielskiego w Gnieźnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 634603839
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyszyńskiego 38
1.5.2.) Miejscowość: Gniezno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pwsz-gniezno.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz-gniezno.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montażem i uruchomienie Zestawu do badania struktur mięśniowo-stawowych dla fizjoterapii.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c39b44d7-61cf-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323814
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pwsz_gniezno3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pwsz_gniezno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, sporządzoną zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy PZP, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej, opatrzone pod rygorem nieważności elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem
osobistym składa się za pośrednictwem platformy zakupowej w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
ZALECENIA zamawiającego:
a) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz
łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę
możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na
format PDF i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
b) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym
podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z
podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
c) Ofertę należy przygotować z należytą starannością i zachowaniem
odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert.
Sugerujemy złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania
ofert.
d) Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu
SHA256 zamiast SHA1.
e) Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy
wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Hipolita Cegielskiego w Gnieźnie ul. Wyszyńskiego 38, 62-200 Gniezno
dane kontaktowe - tel fax:61-424-29-42,
e-mail: sekretariat@pwsz-gniezno.edu.pl
inspektorem ochrony danych osobowych Jędrzej Dzida
kontakt: adres e-mail: iod@pwsz-gniezno.edu.pl
telefon:61 4242942
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KP.232.24.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 185000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montażem i uruchomienie Zestawu do badania struktur mięśniowo-stawowych dla fizjoterapii
4.2.6.) Główny kod CPV: 33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie złożonego formularza oferty. Podstawą oceny, w celu zdobycia przez wykonawcę punktów, w kryterium
„jakości” jest wskazanie w formularzu oferty potwierdzenia spełnienie parametrów technicznych przez zaoferowany sprzęt. (Zamawiający na każdym etapie postepowania może się zwrócić do wykonawcy o przedstawienie dowodów na spełnianie parametrów– w przypadku ich nie dostarczenia punkty nie zostaną przyznane):
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 57 ustawy PZP, o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:nie podlegają wykluczeniu;
spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w zakresie:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
- Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
b) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca winien wykazać że:
- zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie przed terminem składania ofert min. 2 dostawy dwóch urządzeń/zestawów do badania struktur mięśniowo-stawowych dla fizjoterapii., o wartości minimum 200 000 zł brutto każda wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów (np. referencje lub inne dokumenty) określające, że dostawy zostały wykonane należycie.
Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte we wstępnym oświadczeniu informacyjnym – załącznik nr 4 do SWZ Formularz ofertowy, a następnie potwierdzonych w dokumentach lub oświadczeniach – złożonych na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona najwyżej.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie na zasadach określonych w art. 58 Pzp wykonawcy muszą łącznie wykazać spełnianie warunków uczestnictwa, o których mowa w rozdziale 5.1 . Brak podstaw wykluczenia musi wykazać każdy z członków konsorcjum odrębnie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z zastrzeżeniem art. 274 ust 4 Pzp
b) Oświadczenia o oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ).
7.9 Dokumenty podmiotów zagranicznych:
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 7.8 ppkt.2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 7.9 ppkt. 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w rozdziale 7.9, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykazu Zrealizowanych Usług – według wzoru z załącznika nr 5 do SWZ, potwierdzającego, że Wykonawca:
- zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, przed terminem składania ofert min. 2 dostawy dwóch urządzeń/zestawów do badania struktur mięśniowo-stawowych dla fizjoterapii., o wartości minimum 200 000 zł brutto każda wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów (np. referencje lub inne dokumenty) określające, że dostawy zostały wykonane należycie. .
Do Wykazu Zrealizowanych Usług należy dołączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) podpisany przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnianie wymagań określonych w SWZ – Formularz oferty oraz załącznik nr 2 OPZ – formularz parametrów technicznych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
5.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie na zasadach określonych w art. 58 Pzp wykonawcy muszą łącznie wykazać spełnianie warunków uczestnictwa, o których mowa w rozdziale 5.1 . Brak podstaw wykluczenia musi wykazać każdy z członków konsorcjum odrębnie.5.3 Jeżeli w toku postępowania jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zgodnie z art. 59 Pzp zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę wykonawców.
5.4 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
5.5 Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.6 Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu udostępniającego zasoby, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żądać będzie, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
5.6.1 zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
5.6.2 zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 5.1
5.7 Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
4. W przypadku zajścia nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających terminowe wykonanie umowy, a niezależnych od żadnej ze stron i których żadna ze stron przy dochowaniu należytej staranności nie przewidziała i nie mogła przewidzieć, w tymw przypadku zaistnienia zdarzenia siły wyższej, termin dostarczenia Przedmiotu umowy określony niniejszą umową może ulec zmianie na podstawie uzgodnień dokonanych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Zmiana terminu zostanie wprowadzona na podstawie aneksu stron do niniejszej umowy, sporządzonego
w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-28 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pwsz_gniezno
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-28 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-26
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Gnieźnie w 2025 roku
- "Dostawa, montaż i uruchomienie urządzenia do rehabilitacji - symulator lotu" (II)
- "Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku oraz materiałów medycznych do EKG "
- Dostawy materiałów szewnych
- Usługa ochrony fizycznej i dozoru mienia
- Modernizacja toalety miejskiej przy ul. Tumskiej w Gnieźnie
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia gabinetu weterynaryjnego na potrzeby Schroniska dla bezdomnych zwierząt w Tomaszowie Mazowieckim
- Dostawa leków, śr.narkotycznych, antybiotyków , heparyn drobnocząst, płynów infuzyjnych, środków dezynfekcyjnych, środków kontrastowych niejonowych, leków stosowanych w chir. oka, żywienia dożylnego i dojelitowego, odczynników do laboratorium.
więcej: Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.