Ogłoszenie z dnia 2023-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00235350/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i modernizacja instalacji elektrycznej w pomieszczeniach budynku głównego RCKiK w Rzeszowie przy ul. Wierzbowej 14 wraz z wymianą istniejącego oświetlenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291115
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wierzbowa 14
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-310
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckk.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckk.rzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rckik-rzeszow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i modernizacja instalacji elektrycznej w pomieszczeniach budynku głównego RCKiK w Rzeszowie przy ul. Wierzbowej 14 wraz z wymianą istniejącego oświetlenia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e146d9e-fbb4-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00323885
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00073530/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 "Remont i modernizacja instalacji elektrycznej w pomieszczeniach budynku głównego RCKiK w Rzeszowie przy ul. Wierzbowej 14 wraz z wymianą istniejącego oświetlenia"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Wsparcie infrastruktury technicznej w celu przeciwdziałania skutkom pandemii COVID-19 i innych chorób zakaźnych oraz przygotowania systemu na przyszłe zagrożenia epidemiologiczne” nr POIS.11.03.00-00-0171/221 w ramach działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia oś priorytetowa XI REACT-EU Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00235350
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DTZ.263.3 ZP.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 286756,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i modernizacji instalacji elektrycznej
w pomieszczeniach budynku głównego RCKiK w Rzeszowie przy ul. Wierzbowej 14 wraz
z wymianą istniejącego oświetlenia w oparciu o załączony Projekt techniczny oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 1 do SWZ.
2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
2.1. wymiana opraw oświetleniowych w pomieszczeniach i korytarzach zlokalizowanych w Piwnicach oraz na Parterze i I piętrze w budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie przy ul. Wierzbowej 14;
2.2. wymiana starych przewodów elektrycznych na nowe miedziane na poziomie Piwnic;
2.3. wymiana wszystkich istniejących starych zabezpieczeń w tablicach na nowe – prace tylko na poziomie Piwnic
2.4. opisanie elementów montowanych w rozdzielniach tabliczkami informacyjnymi z nazwą obwodu i wartością znamionową zabezpieczenia;
2.5. wymiana istniejącego osprzętu łączeniowego oświetlenia na nowe.
2.6. Koordynacja wszystkich uzgodnień i wykonawstwa instalacji zarezerwowanych dla
gestorów mediów (jeżeli dotyczy).
2.7. Dokumentowanie przebiegu procesu inwestycyjnego.
2.8. Pełnienie nadzoru inżynierskiego nad wykonywaniem robót budowlanych przez kierownika robót o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych (jeżeli dotyczy).
2.9. Przekazanie inwestycji Zamawiającemu wraz z kompletną dokumentacją powykonawczą,
kartami gwarancyjnymi (dla zainstalowanych urządzeń i osprzętu), atestami i aprobatami technicznymi, wynikami testów i sprawności wykonanych instalacji, instrukcjami obsługi i eksploatacji, itp. dokumentami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268755,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 465131,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268755,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana Loft Grzegorz Wolan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191418469
7.3.4) Miejscowość: Strzyżów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LOFT FIRMA BUDOWLANA GRZEGORZ WOLAN
jakie przetargi wygrała firma
LOFT FIRMA BUDOWLANA GRZEGORZ WOLAN
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268755,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa urządzeń sieciowych niezbędnych do modernizacji sieci komputerowej w DS. Ikar.
- Przebudowa dróg - budowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie Gminy Lubenia oraz Gminy Chmielnik - 3 zadania
- Przeprowadzenie badania i opracowanie raportu pn. Przegląd regionalny. Województwo podkarpackie 2024.
- Wymiana stolarki okiennej w Urzędzie Skarbowym w Dębicy i Urzędzie Skarbowym w Jarosławiu
- Świadczenie usługi cateringowej w ramach seminarium naukowego "Więziennictwo w Polsce - przeszłość, teraźniejszość, wyzwania na przyszłość - wybrane tematy" organizowanego w UR
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie miasta Rzeszowa - przebudowa drogi polegająca na wykonaniu chodników.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Regów Stary
- Modernizacja głównej siedziby Biblioteki przy ul. Długiej
- Modernizacja dachu XXXIX Liceum Ogólnokształcącego przy ul. B. Zuga 16
- Poprawa warunków sanitarnych na plaży w Ustce w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- Budowa instalacji klimatyzacyjnej dla pomieszczeń biurowych znajdujących się na drugim piętrze budynku Ratusza ul. Rynek 3, 12-250 Orzysz
- Roboty budowlane w UMWP: 1) Remont połaci dachowej od strony wschodniej budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku", 2) Modernizacja pomieszczeń parteru w budynku przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.