Ogłoszenie z dnia 2022-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00259841/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-18
- 2023/BZP 00111586/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa systemu telemedycyny oraz aplikacji mobilnej dla Oddziału OLK, wraz z niezbędną infrastrukturą sprzętową oraz przeprowadzeniem szkoleń – na rzecz DWOMP.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOLNOŚLĄSKI WOJEWÓDZKI OŚRODEK MEDYCYNY PRACY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294846
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oławska 14
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-123
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dwomp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dwomp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/ff00ffad-fb8a-44ff-8c34-63975ccdf8541.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa systemu telemedycyny oraz aplikacji mobilnej dla Oddziału OLK, wraz z niezbędną infrastrukturą sprzętową oraz przeprowadzeniem szkoleń – na rzecz DWOMP.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b35e9d50-05f2-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323934
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037062/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Wdrożenie rozwiązań cyfrowych w DWOMP Oddział OLK we Wrocławiu: Część 2 - Zakup i wdrożenie aplikacji mobilnej dla pacjentów. Część 3 - Zakup i wdrożenie rozwiązań telemedycznych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Poprawa jakości i dostępności placówki DWOMP Oddział – Obwód Lecznictwa Kolejowego we Wrocławiu dla osób ze szczególnymi potrzebami, w ramach projektu: Dostępność Plus dla zdrowia (POWR.05.02.00-00-0044/18), Działanie 5.2 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00259841/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DWOMP.III.221.191.2022.PZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 175000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 147600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu telemedycyny oraz aplikacji mobilnej dla Oddziału OLK, wraz z niezbędną infrastrukturą sprzętową oraz przeprowadzeniem szkoleń – na rzecz Dolnośląskiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy (zwany dalej „DWOMP” lub „Zamawiający”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę i wdrożenie infrastruktury sprzętowej;
2) dostawę licencji i wdrożenie systemu telemedycyny;
3) integrację dostarczonego systemu telemedycyny z istniejącym u Zamawiającego oprogramowaniem KS-SOMED;
4) opracowanie i dostarczenie instrukcji obsługi systemu telemedycyny dla personelu Zamawiającego,
5) opracowanie i dostarczenie instrukcji dla administratora systemu telemedycyny wraz z niezbędnymi instalacjami,
6) stworzenie i dostarczenie filmu instruktażowego systemu telemedycyny dla pacjentów,
7) dostawę aplikacji mobilnej wraz z licencją,
8) przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych dla Zamawiającego:
a) personelu w zakresie obsługi dostarczonego systemu telemedycyny,
b) administratora w zakresie zarządzania systemem telemedycyny,
9) przeprowadzenie szkoleń dla Zamawiającego:
a) personelu rejestracji z funkcjonalności aplikacji mobilnej,
b) administratorów w zakresie zarządzania aplikacją mobilną z zarządzania nią,
10) wsparcie techniczne z zakresu telemedycyny w okresie gwarancji na system telemedycyny.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
4. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, zostały zawarte w załączniku nr 10 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej
48620000-0 - Systemy operacyjne
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165779,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165779,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165779,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACTIVEMED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8952018626
7.3.3) Ulica: ul. Brzeska nr 5-15 lok. U1
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-430
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165779,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa przenośnego symulatora pojazdu trakcyjnego do Zespołu Szkół Logistycznych we Wrocławiu
- Dostawę wraz z wdrożeniem systemu bezpieczeństwa - klastra routerów z funkcjami bezpieczeństwa dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Odnowienie kontraktów serwisowych i subskrypcji dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 26 Biur Powiatowych
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Oddziału Regionalnego KRUS we Wrocławiu oraz podległych Placówek Terenowych.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów wyświetlaczy interaktywnych z uchwytem ściennym, laptopów, komputerów stacjonarnych i oprogramowania komputerowego, urządzeń sieciowych oraz przenośnej kamery.
- Dostawa licencji WatchGuard Total Security Suite Renewal/Upgrade 3-yr for Firebox M4800
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi - serwery
- Zakup stacji roboczych (komputerów) wraz z niezbędnym oprogramowaniem tj. systemem operacyjnym i pakietem biurowym na potrzeby Urzędu Gminy Dobra
- Zakup urządzeń i oprogramowania.
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.