Ogłoszenie z dnia 2023-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00281289/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
- 2023/BZP 00286472/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa dowozu i odwozu dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Pierzchnica w roku szkolnym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pierzchnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010607
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Urzędnicza 6
1.5.2.) Miejscowość: Pierzchnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-015
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 370 56 00
1.5.8.) Numer faksu: 41 3538107
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@pierzchnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pierzchnica.bip.jur.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-053cb9de-164e-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa dowozu i odwozu dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Pierzchnica w roku szkolnym 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-053cb9de-164e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00324021
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033823/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów do placówek oświatowych Gminy Pierzchnica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00281289
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI. 271.9.2023.MP1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu i odwozu dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Pierzchnica w roku szkolnym 2023/2024:
1.1. Zadanie nr 1
Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Pierzchnicy. Prognozę trasy dowozu i odwozu uczniów Szkoły Podstawowej w Pierzchnicy oraz liczbę przewożonych uczniów szczegółowo określa trasa AUTOBUSU II i BUSA II opisana w załączniku nr 10a do SWZ.
Trasa I - AUTOBUS II – 62,04km/dzień + BUS II + 79,64km/dzień = 141,68 km/dzień
ZADANIE 1 = Trasa I = 62,04km/dzień + 79,64km/dzień = 141,68 km/dzień
Wymagane środki transportu:
- 1 autobus na minimum 50 miejsc,
- 1 bus na minimum 37 miejsc.
Opiekunów zapewnia Zamawiający.
1.2. Zadanie nr 2
Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Pierzchnicy oraz Społecznej Szkoły Podstawowej w Drugni.
Pierzchnica
Prognozę trasy dowozu i odwozu uczniów Szkoły Podstawowej w Pierzchnicy oraz liczbę przewożonych uczniów szczegółowo określa trasa AUTOBUSU I i BUSA I opisana
w załączniku nr 10a do SWZ.
Trasa II (Pierzchnica) - AUTOBUS I – 61,2km/dzień + BUS I – 82,5km/dzień = 143,7km/dzień
Drugnia
Szczegóły trasy dowozu i odwozu uczniów Społecznej Szkoły Podstawowej w Drugni opisane są w załączniku nr 10b do SWZ.
Liczba kilometrów: 68km x 38 dni = 2 584 km 88km x 143 dni = 12 584km Razem: 2 584 km + 12 584 km = 15 168 km /rok szkolny
15 168 km : 181 dni = 83,8 km/dzień
Wymagany środek transportu – autobus o minimalnej liczbie miejsc 43.
ZADANIE 2 = Trasa II (Pierzchnica) + Drugnia = 143,7km + 83,8 km = 227,5 km/dzień
Wymagane środki transportu:
- 1 autobus na minimum 60 miejsc,
- 1 autobus na minimum 43 miejsca,
- 1 bus na minimum 37 miejsc.
2. Opiekunów w trakcie dowozu i odwozu uczniów do szkoły w Pierzchnicy zapewnia Zamawiający.
Wykonawca zapewnia opiekuna dzieci i młodzieży w trakcie dowozów i
odwozów do SP w Drugni do zadań którego będzie należało:
2.1. Zapewnienie bezpieczeństwa uczniów w trakcie wsiadania do lub wysiadania ze środka transportu oraz w trakcie przejazdu.
2.2. Dopilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu miejsc w pojeździe.
2.3. Zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się dzieci i młodzieży w czasie przejazdu.
2.4. Kontrolowanie bezpieczeństwa i ładu w pojeździe podejmując skuteczną interwencję w razie jego naruszenia.
2.5. Przywrócenie ładu i bezpieczeństwa w pojeździe należy dokonywać bez jakichkolwiek form przemocy fizycznej.
2.6. W trakcie wysiadania uczniów, po zatrzymaniu pojazdu opiekun otwiera drzwi pojazdu i wychodząc na zewnątrz sprawdza czy zachowane są warunki bezpiecznego wysiadania, a w szczególności czy poruszające się po drodze pojazdy nie stanowią zagrożenia dla wysiadających.
2.7. Odpowiedzialność i podjęcie obowiązków opiekuna rozpoczyna się z chwilą zatrzymania się środka transportu w pierwszym miejscu zatrzymania rozpoczynającym dowóz uczniów, a kończy się z chwilą opuszczenia pojazdu przez ostatniego ucznia w miejscu zatrzymania kończącym dowóz.
2.8. Zorganizowanie bezpiecznego wysiadania w razie konieczności zatrzymania się na trasie, na skutek zaistniałych okoliczności zmuszających do opuszczenia pojazdu przez dzieci i młodzież. Zabezpieczenie wyjścia na prawe pobocze zgodnie z obowiązującym kierunkiem jazdy i wyprowadzenie w bezpieczne miejsce.
2.9. W przypadku stwierdzenia istotnego naruszenia przez uczniów zasad bezpieczeństwa w trakcie przewozu oraz pomimo interwencji w celu przywrócenia bezpieczeństwa nie przyniosła oczekiwanych skutków, opiekun powiadamia o tym fakcie dyrektora szkoły.
3. Opiekunem może być osoba bez wymaganych kwalifikacji pedagogicznych. Minimalne kwalifikacje takiej osoby to wykształcenie podstawowe i umiejętność wykonywania czynności.
4. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu i odwozu. Usługi nie należy traktować jak komunikację regularną zwykłą, co oznacza, że środki transportu będą dostępne wyłącznie dla uczniów i ich opiekunów.
5. W okresach zimowych pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane, na stopniach wejściowych do autobusów nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Szczególną uwagę i asekurację należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
6. Specyfikacja tras dowozu i odwozu będzie sporządzona przed rozpoczęciem świadczenia usługi. Wykonawca dostosuje się do harmonogramu dowozu i odwozu dzieci przedstawionego przez Dyrektora Szkoły Podstawowej w Pierzchnicy i Dyrektora Społecznej Szkoły Podstawowej w Drugni. Wykonawca nie będzie żądał dodatkowych dowodów przewozu dzieci /np. bilety/. Usługi te będą świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, posiadającego aktualne badania techniczne, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdem samochodowym, określone w ustawie z 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. 2023.622 t.j.) do świadczenia usługi. Wykonawca zobowiązany jest dbać o stan techniczny pojazdów, zapewniając bezpieczeństwo i punktualność. Wykonawca musi zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących określonych w punkcie 1. W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych kursu – ustala się maksymalny czas na podstawienie zastępczego środka transportu na 60 minut - i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów. Zastępczy środek transportu musi spełniać wymagania techniczne wymagane przepisami Ustawy o ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu lub odwozu wykonawca pokryje dodatkowo koszty dowozu lub odwozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez zamawiającego.
7. Podane liczby uczniów są liczbami aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu i w trakcie trwania zamówienia mogą ulec zmianie. Zmiana liczby dowożonych uczniów nie wymaga aneksu do umowy i nie zmieni ceny za 1 km podanej w ofercie wykonawcy.
8. Wszystkie autobusy i busy będą brały jednoczesny udział w codziennym dowozie i odwozie uczniów.
9. Wykonawca zapewnia na własny koszt ubezpieczenie przewożonych dzieci.
10. Trasa przejazdu może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i godzin w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego (np. skrócenie lekcji czy zamknięcie szkoły). Wykonawca powinien dostosować się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego.
11. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego.
12. Realizacja usługi musi odbywać się zgodnie z Ustawą z dnia 6.09.2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2022r.poz. 180, 209 ze zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 433003,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 808201,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 433003,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEWÓZ OSÓB AUTOBUSEM JÓZEF KUBICKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290075183
7.3.3) Ulica: Słoneczna 20
7.3.4) Miejscowość: Skrzelczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 26-015
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEWÓZ OSÓB AUTOBUSEM JÓZEF KUBICKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEWÓZ OSÓB AUTOBUSEM JÓZEF KUBICKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 433003,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-21PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi transportu drogowego osób na rzecz Fundacji im. Brata Alberta Środowiskowego Domu Samopomocy "Szymonówka" w Nieszawie
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół, przedszkoli i specjalistycznych placówek oświatowych
- "Świadczenie usług przewozowych w ramach powiatowych przewozów pasażerskich o charakterze użyteczności publicznej w publicznym transporcie zbiorowym na terenie powiatu dąbrowskiego"
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klwów w formie zakupu biletów miesięcznych
- Wykonanie usług przewozu regularnego na linii autobusowej P-1 w ramach lokalnego transportu zbiorowego na terenie Miasta Piastowa
- świadczenie usług w zakresie zabezpieczenia transportu zespołem specjalistycznym ,,S" pacjentów na terenie m. Wrocławia oraz poza jego granicami
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.