Ogłoszenie z dnia 2022-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00161977/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
- 2022/BZP 00173626/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej nr 1 w Piasecznie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891289
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Piaseczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@piaseczno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej nr 1 w Piasecznie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ab46e8b-d518-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00324049
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035021/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.2 Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 1 w Piasecznie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161977/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Spr. 55/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:"Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej nr 1 w Piasecznie "
Dotyczy części I dostawa art. spożywczych i nabiału i pieczywa
Przewidywana, szacowana dzienna liczba obiadów 1050 obiadów
Każdy dostarczony produkt musi być I klasy i zgodny z opisem zamówienia, posiadać certyfikat zgodności z PN lub normami europejskimi
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 255968,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:"Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej nr 1 w Piasecznie "
Dotyczy części II dostawa mięsa i jego przetworów
Przewidywana, szacowana dzienna liczba obiadów 1050 obiadów
Każdy dostarczony produkt musi być I klasy i zgodny z opisem zamówienia, posiadać certyfikat zgodności z PN lub normami europejskimi
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 258895,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:"Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej nr 1 w Piasecznie "
Dotyczy części III dostawa owoców i warzyw i ich przetworów
Przewidywana, szacowana dzienna liczba obiadów 1050 obiadów
Każdy dostarczony produkt musi być I klasy i zgodny z opisem zamówienia, posiadać certyfikat zgodności z PN lub normami europejskimi
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 225332,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:"Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej nr 1 w Piasecznie "
Dotyczy części IV dostawa mrożonek , mrożonych warzyw owoców i ryb
Przewidywana, szacowana dzienna liczba obiadów 1050 obiadów
Każdy dostarczony produkt musi być I klasy i zgodny z opisem zamówienia, posiadać certyfikat zgodności z PN lub normami europejskimi
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 216732,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 320191,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 372457,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 320191,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa DAGR-BIS Sp.j. Grzegorz Hajczuk, Dariusz Nowacki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011319948
7.3.3) Ulica: Szkolna
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 320191,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348995,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 491130,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348995,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUBUN Zakład Rozbioru i Przetwórstwa Mięsa G. Buczek, R Surała Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011705901
7.3.4) Miejscowość: Wincentów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-530
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348995,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-08-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części III postępowanie zostało uniewaznione na podstawie
art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ wszystkie oferty złożone w części III podlegały odrzuceniu. Oferta firmy Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe Marcin Seliga, Przybyszew, ul. Gościniec 56, 26-803 Promna została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 13 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ wykonawca mimo wezwania nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266633,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266633,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266633,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MENU EXPRESS Sp. z o.o. Sp.k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360614714
7.3.3) Ulica: Poznańska
7.3.4) Miejscowość: Ołtarzew
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269633,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-08-31INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2811W w miejscowości Borowina w gm. Konstancin-Jeziorna oraz miejscowości Solec w gm. Góra Kalwaria"
- Zakup urządzeń NAS (Network-Attached Storage) - 2 szt.
- "Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 2855W w miejscowości Jeziorzany, gmina Tarczyn"
- Sukcesywne dostawy kruszyw do realizacji robót drogowych
- "Rozbudowa i budowa nowego odcinka drogi powiatowej nr 2862W - ulicy Wojska Polskiego w Piasecznie"
- "Sukcesywne dostawy mieszanki betonowej i piasku stabilizowanego cementem do realizacji robót drogowych"
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mięsa, wędlin, pieczywa i drobiu
- Dostawy warzyw przetworzonych i warzyw mrożonych do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich
- Zakup wody dla pracowników w okresie letnim
- Dostawa nabiału
- Zakup artykułów spożywczych do przygotowania poczęstunku dla uczestników projektów wykonywane do 30.11.2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych i mięsnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie - II PRZETARG dla PAKIETU NR 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.