Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00242243/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych do budynku Urzędu Gminy w Brzeźniu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeźnio
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wspólna 44
1.5.2.) Miejscowość: Brzeźnio
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-275
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438203026
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: akolaczek@brzeznio.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeznio.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-59e09117-3312-11ec-a3fb-0a24f8cd532c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych do budynku Urzędu Gminy w Brzeźniu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59e09117-3312-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00324057
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002423/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych do budynku Urzędu Gminy w Brzeźniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242243/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R.271.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 156975,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia polegający na budowie podjazdu dla osób niepełnosprawnych do budynku Urzędu Gminy Brzeźnio obejmuje wykonanie poniższych prac:
- wykonanie fundamentów żelbetowych,
- przygotowanie i montaż zbrojenia,
- izolacje przeciwwilgociowe,
- zasypanie płyt ścian oporowych kruszywem grubym,
- zasypanie wnętrza podjazdu piaskiem,
- podkłady betonowe na podłożu gruntowym,
- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej,
- zasypanie wykopów z przerzutem ziemi,
- pochwyty podjazdu ze stali malowanej proszkowo wraz ze słupkami,
- balustrady podjazdu ze stali malowanej proszkowo,
- przepust Ø20 do kanalizacji,
- montaż kratki ściekowej do istniejącej kanalizacji deszczowej,
- remont schodów zewnętrznych.
Przedmiot zamówienia szczegółowo określa załączona dokumentacja projektowa:
1) projekt budowlany
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
3) przedmiar robót
4) kosztorys nakładczy.
W ramach wykonywanych robót Wykonawca jest zobowiązany do doprowadzenia terenu robót do należytego porządku.
W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
2. Zadanie finansowane będzie z budżetu Gminy oraz z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34953000-2 - Rampy wejściowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167329,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194971,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167329,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowe – Budowlane Wiatrowski Piotr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 731645828
7.3.3) Ulica: Ocin 28
7.3.4) Miejscowość: Wróblew
7.3.5) Kod pocztowy: 98-285
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Remontowo - Budowlane Piotr Wiatrowski w spadku
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Remontowo - Budowlane Piotr Wiatrowski w spadku
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167329,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-02-25Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.