eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówETAP II dostosowania budynku PZDW w Rzeszowie do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami - zgodnie z obowiązującymi przepisami



Ogłoszenie z dnia 2024-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ETAP II dostosowania budynku PZDW w Rzeszowie do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami - zgodnie z obowiązującymi przepisami

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690587670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 19A

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-105

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzdw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7acce5d1-dba1-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zamawiający jest jednostką organizacyjną wykonującą zadania w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg, na podstawie ustawy o drogach publicznych.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ETAP II dostosowania budynku PZDW w Rzeszowie do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami - zgodnie z obowiązującymi przepisami

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7acce5d1-dba1-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00324091

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050452/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Dostosowanie budynku PZDW w Rzeszowie do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami - Etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00233360

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZDW/WZP/243/WA/18/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:
1. Roboty budowlane:
- Demontaż stolarki i przygotowanie otworów,
- Dostawa i montaż ościeżnic drzwi wewnętrznych regulowanych oraz skrzydeł drzwiowych płytowych, drzwi do archiwum,
- Reperacje ścian i posadzek po wymianie drzwi.
Malowanie ścian i sufitów:
- Malowanie farbami starych tynków wewnętrznych, zmycie ścian.
- Gruntowanie podłoży, powierzchnie pionowe.

Dostawa i montaż platformy przyschodowej wewnętrznej 250 kg

2. Rozebranie posadzek z płytek z kamieni sztucznych na zaprawie cementowej
- Rozebranie wykładziny ściennej z płytek,
- Wywóz gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi,
- Roboty wykończeniowe pomieszczeń- obudowa płytami gipsowo-kartonowymi na rusztach metalowych pojedynczych,

3. Wykonanie tabliczek informacyjnych przy drzwiach do pomieszczeń
i w korytarzach


4. Prace instalacyjno-sanitarne:
Przerobienie instalacji wod-kan pod nowe urządzenia sanitarne (2 x umywalka,
2 x miska wc, 1 x pisuar)

5. Branża elektryczna:
- Mechaniczne kucie bruzd dla przewodów wtynkowych w podłożu ceglanym,
- Ręczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach z cegły,
- Układane w tynku przewodów w podłożu innym niż betonowe,
- Montaż gniazd wtyczkowych podtynkowych 2-biegunowych z uziemieniem
w puszkach,
- Przygotowanie podłoża betonowego pod oprawy oświetleniowe,
- Montaż wyłącznika nadprądowego,
- Wykonanie pomiarów torów transmisyjnych zgodnie z wymaganiami,
- Wciąganie do rur przewodów teletechnicznych.

Ciągi komunikacyjne, powinny być zachowane w należytym stanie technicznym, porządku i czystości, powinny być dostępne dla korzystających z pomieszczeń biura PZDW
- Zabezpieczenia mienia w budynku.
- Prace wyburzeniowe i rozbiórkowe powinny się odbywać od godz. 14:00 do 20:00 i nie mogą kolidować z pracą pracowników PZDW.
- Zastosowanie środków zapobiegawczych pyleniu i utrzymaniu porządku w przebudowywanym budynku.
- Wydzielenie strefy do składowania potrzebnego sprzętu i materiałów budowlanych (przewiduje się udostepnienie garażu/ stref),
-Teren budowy należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych. Ogrodzenie placu budowy powinno być szczelne i kompletne. Jeżeli nie ma możliwości zastosowania ogrodzenia, należy granice budowy oznakować za pomocą tablic ostrzegawczych, oraz w razie konieczności zapewnić stały nadzór.
Teren niezbędny do realizacji robót (który będzie przekazany Wykonawcy protokołem przekazania placu budowy) na czas realizacji robót będzie na utrzymaniu Wykonawcy.
- Zamawiający informuje, że równolegle mogą być prowadzone inne prace budowlane, remonty ogrodzenia czy elewacja budynku.

Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Projekt Budowlany, Projekt Techniczny i kosztorysy ofertowe wraz z Załącznikiem stanowiące elementy SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

50334120-2 - Usługi w zakresie modernizacji telefonicznych urządzeń przełączeniowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 516049,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 521221,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 516049,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACORDI Dominik Ziobro

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 819-166-22-87

7.3.3) Ulica: ul. Budziwojska 36

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-317

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 516049,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.