Ogłoszenie z dnia 2023-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paliw płynnych: benzyny bezołow. Pb95 oraz oleju napęd. ON dla pojazdów i sprzętu silnikowego z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji w systemie elektr. bezgotówkow. kart paliwowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 Im. Prof. Stanisława Szyszko Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271566088
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 - go Maja 13-15
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubli@szpital.zabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zabrze.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup paliw płynnych: benzyny bezołow. Pb95 oraz oleju napęd. ON dla pojazdów i sprzętu silnikowego z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji w systemie elektr. bezgotówkow. kart paliwowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41842cb3-1404-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00324103
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012760/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.29 Dostawa paliw płynnych: benzyny bezołowiowej Pb95 i oleju napędowego ON
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00275188
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym, a także przeprowadzonego postępowania w trybie z wolnej ręki nie złożono żadnej oferty w związku z tym zastosowano ponowne przeprowadzenie Zamówienia z wolnej ręki (art.305 pkt. 2 ustawy).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/32/WR/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zakup paliw płynnych: benzyny bezołowiowej Pb95 oraz oleju napędowego ON dla pojazdów i sprzętu silnikowego z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji w systemie elektronicznych bezgotówkowych kart paliwowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134200-9 - Paliwo diesla
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132000-3 - Benzyna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania na podstawie art 255 pkt 8) ustawy Pzp z uwagi na fakt, iż w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Remont ulicy Ofiar Katynia w Zabrzu (droga powiatowa nr S 8212) z podziałem na części.
- Montaż rolet zewnętrznych sterowanych elektrycznie oraz wymiana parapetów zewnętrznych
- 20/TP/I/24 USŁUGI SERWISOWE W ZAKRESIE POGWARANCYJNYCH OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW I KONSERWACJI SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- Dostawa odczynników.
- Budowa drogi na działkach nr 3829/309 i 3835/305, położonych w Zabrzu przy ul. Obrońców Westerplatte
- Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi
więcej: przetargi w Zabrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.