eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilkołaz PierwszyPrzebudowa (modernizacja) drogi gminnej nr 108338L od km 0+000 do km 0+363 (odc. 2) i od km 0+000 do km 0+068 (odc. 3) w miejscowości Zalesie i Wilkołaz Trzeci



Ogłoszenie z dnia 2024-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej nr 108338L od km 0+000 do km 0+363 (odc. 2) i od km 0+000 do km 0+068 (odc. 3) w miejscowości Zalesie i Wilkołaz Trzeci

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wilkołaz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020204

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wilkołaz Pierwszy 9

1.5.2.) Miejscowość: Wilkołaz Pierwszy

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-212

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: (0 81) 821 20 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wilkolaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkolaz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-18ef1a92-f320-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej nr 108338L od km 0+000 do km 0+363 (odc. 2) i od km 0+000 do km 0+068 (odc. 3) w miejscowości Zalesie i Wilkołaz Trzeci

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18ef1a92-f320-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00324116

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048633/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej nr 108338L od km 0+000 do km 0+363 (odc. 2) i od km 0+000 do km 0+068 (odc. 3) w miejscowości Zalesie i Wilkołaz Trzeci

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273414

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IG.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 526271,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej nr 108338L od km 0+000 do km 0+363 (odc. 2) i od km 0+000 do km 0+068 (odc. 3) w miejscowości Zalesie i Wilkołaz Trzeci.
2. Zamówienie jest realizowane w ramach dotacji celowej ze środków budżetu Województwa Lubelskiego na budowę lub modernizację dróg dojazdowych do gruntów rolnych.
3. Zakres robót obejmuje m. in.:
1) roboty przygotowawcze:
a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa drogi w terenie równinnym,
b) roboty remontowe – cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. do 5 cm,
c) mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszane mineralno – bitumicznych o grubości do 10 cm;
2) roboty ziemne:
a) roboty ziemne poprzeczne (bez transportu) wykonywane mechanicznie w gruncie kat. III-IV (zużycie na miejscu),
b) roboty ziemne wykonywane mechanicznie koparkami przedsiębiernymi w gruncie kat. III-IV z transportem urobku na odległości 10 km po drogach o nawierzchni utwardzonej samochodami samowyładowczymi (na odkład),
c) wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. III-IV wraz z formowaniem i zagęszczeniem nasypu i zwilżeniem w miarę potrzeby warstw zagęszczanych wodą,
d) plantowanie skarp i dna wykopów/nasypów wykonywanych mechanicznie w gruntach kat. IV;
3) podbudowy:
a) profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. III-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
b) wykonywanie warstwy mrozoodpornej z mieszanki związanej cementem C3/4 o wytrzymałości do 6,0MPa (z wytwórni) pielęgnowane piaskiem i wodą o grubości po zagęszczeniu 15 cm,
c) wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/3, warstwa po zagęszczeniu grubości 20 cm,
d) mechaniczne oczyszczanie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem; zużycie emulsji 0,8 kg/m2,
e) mechaniczne oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych ulepszonych emulsją asfaltową, zużycie emulsji asfaltowej 0,3 kg/m2;
4) nawierzchnie:
a) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 16W warstwa wiążąca KR 2 grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm,
b) nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 11S warstwa ścieralna KR 2 grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm;
5) roboty wykończeniowe:
a) umocnienie poboczy mieszanką niezwiązaną z kruszywa C 90/3 o uziarnieniu 0/31,5 śr. Grubość 10 cm po zagęszczeniu na szerokość 0,75 m,
b) humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm.
6) UWAGA!!!
Znaki drogowe: wykonawca zakupi i ustawi znaki drogowe:
a) A-7 (szt. 2)
b) U-3a (szt.1)
c) U-3b (szt.1)
d) A-6c (szt.2)
e) A-6b (szt.2).
4. Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 12 do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 10 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 468656,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 598200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 468656,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPTHU ROLBUD i Kopalnia Piasku Roman Madejek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430228285

7.3.3) Ulica: Godów 1

7.3.4) Miejscowość: Chodel

7.3.5) Kod pocztowy: 24-350

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 468656,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.