Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00266572/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług medycznych w postaci badań laboratoryjnych z zakresu medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej w Przemyślu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650186837
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 34
1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.biosg@strazgraniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/biosg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług medycznych w postaci badań laboratoryjnych z zakresu medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5709c28-421d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00324129
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012287/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Świadczenie usług medycznych w postaci badań laboratoryjnych dla funkcjonariuszy i pracowników Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266572/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 34/SZ/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 34009,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych w postaci badań laboratoryjnych z zakresu medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników Placówek Straży Granicznej: PSG w m. Wetlina i PSG w m. Sanok. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa i opisuje Tabela do Formularza ofertowego, stanowiąca Załącznik nr 1a do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne
4.5.5.) Wartość części: 7982,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych w postaci badań laboratoryjnych z zakresu medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników Placówki Straży Granicznej w m. Rzeszów – Jasionka. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa i opisuje Tabela do Formularza ofertowego, stanowiąca Załącznik nr 1b do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne
4.5.5.) Wartość części: 8183,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych w postaci badań laboratoryjnych z zakresu medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników Placówek Straży Granicznej: PSG w m. Krościenko, PSG w m. Ustrzyki Górne, PSG w m. Czarna Górna i PSG w m. Stuposiany. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa i opisuje Tabela do Formularza ofertowego, stanowiąca Załącznik nr 1c do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne
4.5.5.) Wartość części: 17844,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12705,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12705,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12705,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370444598
7.3.3) Ulica: 29 Listopada 57
7.3.4) Miejscowość: USTRZYKI DOLNE
7.3.5) Kod pocztowy: 38-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Poz. 13, 14 i 15 tabeli Załącznika 1a do SWZ, ALAB Laboratoria Sp. z o.o.
jakie przetargi wygrała firma
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W USTRZYKACH DOLNYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12705,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do przedmiotowego postępowania w zakresie części II zamówienia, w terminie składania ofert, tj. do dnia 24.11.2021 r., do godz. 11:00 nie została złożona żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370444598
7.3.3) Ulica: 29 Listopada 57
7.3.4) Miejscowość: USTRZYKI DOLNE
7.3.5) Kod pocztowy: 37-800
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Poz. 13, 14 i 15 tabeli Załącznika nr 1c do SWZ, ALAB Laboratoria Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- "Zagospodarowanie skarpy oraz terenu przy Pl. Dominikańskim 3 w Przemyślu" w ramach Dofinansowania Inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków NR RPOZ/2022/1067/PolskiLad
- Przebudowa dróg powiatowych poprzez budowę chodników ( 4 zadania )
- Przebudowa dróg powiatowych poprzez budowę chodników ( 5 zadań)
- WYBÓR OPERATORA PRZEMYSKIEGO INKUBATORA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I INNOWACJI
- Przebudowa DP Nr 2108R Orły - Niziny w km 0+009-2+670
- Usługa związana z przygotowaniem, dostarczeniem i podawaniem produktów żywnościowych
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.