Og³oszenie z dnia 2021-12-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00050547/01 - Wynik z dnia 2022-02-08
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa o¶wietlenia na terenie Gminy K³odzko
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina K³odzko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717964
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Okrzei 8 a
1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³odzko
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 746474161
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina.klodzko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.ugklodzko.nv.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa o¶wietlenia na terenie Gminy K³odzko
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e913e53e-6230-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00324148
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000647/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.11 Budowa o¶wietlenia na terenie Gminy K³odzko
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gmina-klodzko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie jest prowadzone przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tj. Platformy Zakupowej pod nastêpuj±cym adresem:
https://gmina-klodzko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. Ofertê oraz dokumenty elektroniczne,o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez wykonawcê za po¶rednictwem platformy. Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych,o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Adres strony internetowej, na której zamieszczone jest og³oszenie o zamówieniu oraz SWZ oraz wyja¶nienia i modyfikacje:
https://gminaklodzko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Powy¿sze zamówienie realizowane jest za po¶rednictwem elektronicznego narzêdzia s³u¿±cego do realizacji zamówieñ publicznych, zwanego w skrócie Platform±. 2. Dostêp do platformy dla Wykonawców jest bezp³atny i znajduje siê pod poni¿szym adresem:https://gminaklodzko.logintrade.net/rejestracj /ustawowe.html. 3. Wsparcie techniczne dla Wykonawców (Dostawców): +48 71 787 37 57; +48 71 787 35 34; +48 71 787-37-27pn-pt: 8:00- 16:00
helpdesk@logintrade.net 4. Do skutecznego z³o¿enia oferty oraz o¶wiadczenia o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy pzp jest wymagany podpis elektroniczny z wa¿nym kwalifikowanym certyfikatem lub podpis zaufany lub podpis osobisty (art. 63 ust.2 ustawy pzp). 5.SPECYFIKACJA PO£¡CZENIA Postêpowania zakupowe prowadzone s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja
miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy Zakupowej Gminy K³odzko: https://gminaklodzko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. Do po³±czenia u¿ywany jest szyfrowany
protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet.Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie NAZWA_JEDNOSTKI: ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty, a tak¿e
funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach. Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy
u¿yciu Platformy Zakupowej Gminy K³odzko. Szczegó³owe informacje zawarte zosta³y w Rozdziale III SWZ. 6.DOPUSZCZALNE FORMATY PRZESY£ANYCH
DANYCH image/bmp, image/x-windows-bmp,application/msword, application/drafting, image/gif,application/x-compressed, application/x-gzip,multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/xlatex,application/pdf, image/pict, image/png,application/mspowerpoint, application/postscript,application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff,image/x-tiff, application/mswrite,application/excel, application/x-excel, application/vnd.msexcel, application/xmsexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip,application/vnd.msoffice,image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/xmswma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad,
application/xacad,application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/xautocad,image/vnd.dwg, drawing/dwg 7. KODOWANIE I OZNACZANIE CZASU PRZEKAZANIA DANYCH Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone z³o¿enie oferty, dokumentu przez
Wykonawcê. W przypadku wybrania opcji z³o¿enia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa siê poprzez klikniêcie w link dostêpny w wiadomo¶ci mailowej, wys³anej automatycznie po z³o¿eniu oferty, dokumentu bêd±c nie zalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomo¶æ otrzymuje Wykonawca na
adres e-mail wskazany w formularzu w ikonê „Z³ó¿ ofertê”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie,czas przekazania danych jest to czas wys³ania dokumentu, oferty przez Platformê.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina K³odzko, w imieniu której dzia³a Wójt Gminy K³odzko, ul. Okrzei 8a, 57-300 K³odzko
tel. 74-647-41-00, e-mail: ug@gmina.klodzko.pl,
2) Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych osobowych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ pisz±c na adres e-mail: iod@gmina.klodzko.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.) - dalej jako ustawa Pzp, w celu udzielenia zamówienia publicznego pn. „Budowa o¶wietlenia na terenie Gminy K³odzko” w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 oraz art. 18 ustawy pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, oraz dane nie bêd± profilowane;
8) posiada Pani/Pan prawo:
a) dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) ¿±dania sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
c) ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
d) wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych,
c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
___________________
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Jak wy¿ej
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RO.271.17.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem Zamówienia jest „Budowa o¶wietlenia na terenie Gminy K³odzko”.
W wyniku realizacji zadania zostanie wybudowane ³±cznie:
a) 192 stanowiska o¶wietleniowe wyposa¿onych w 196 opraw,
b) 10 nowych obwodów z uk³adami pomiarowymi,
c) 13 szaf o¶wietleniowych zostanie wyposa¿one w uk³ady kompensacji mocy biernej, w tym 10 nowo wybudowanych oraz 3 istniej±ce.
Dla ka¿dej z robót Gmina K³odzko wymaga prowadzenia Dziennika Budowy, w zwi±zku z powy¿szym ka¿dorazowo stosownych wpisów powinni dokonywaæ: Geodeta, Kierownik Budowy, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego.
Do obowi±zków Wykonawcy i Kierownika Budowy nale¿y stosowanie siê do „dobrych praktyk” polegaj±cych na sprawnym przep³ywie informacji pomiêdzy uczestnikami procesu inwestycyjnego. Wyja¶nianie nie¶cis³o¶ci, zmiana technologii i inne rozwi±zywanie ewentualnych problemów s± obowi±zkiem ka¿dej ze stron i powinny nastêpowaæ bez zbêdnej zw³oki.
2) Roboty o nr: 2, 9 – czê¶æ, 12, 16, 18, 19 i 27 s± rozbudow± istniej±cych ci±gów o¶wietlenia drogowego bêd±cego w³asno¶ci± TAURON Nowe Technologie S.A.
W zwi±zku z powy¿szym ka¿dorazowo nale¿y wykonywaæ roboty w oparciu o „Warunki techniczne rozbudowy sieci o¶wietlenia drogowego”.
Osob± do kontaktu ze strony TNT S.A. jest pani Anna Hroboni – Starszy Specjalista ds. o¶wietlenia Biura Obs³ugi O¶wietlenia Wroc³aw – tel. kont. 516 112 921, e-mail: anna.hroboni@tauron.pl
Roboty w/w polegaj± na:
a) budowa linii o¶wietleniowych,
b) wykonanie stanowisk o¶wietleniowych,
c) wykonanie ochrony przetê¿eniowej i przeciwpora¿eniowej,
d) wykonanie ochrony przeciwprzepiêciowej,
e) wykonanie badañ i pomiarów.
3) Roboty o nr: 1, 9 - czê¶æ, 20, 21, 22, 23, 26, 28, 29 i 30 polegaj± na:
a) zabudowie szafki o¶wietlenia ulicznego (SOU),
b) wyposa¿eniu SOU pod uk³ady steruj±ce,
c) wyposa¿eniu SOU w uk³ad kompensacji mocy biernej,
d) budowa linii o¶wietleniowych,
e) wykonanie stanowisk o¶wietleniowych,
f) wykonanie ochrony przetê¿eniowej i przeciwpora¿eniowej,
g) wykonanie ochrony przeciwprzepiêciowej,
h) wykonanie badañ i pomiarów.
W robocie nr 9 uk³ad pomiarowy i uk³ad kompensacji mocy biernej s± do zabudowy dla jednej czê¶ci projektu. W drugiej czê¶ci projektu – s³upy o oznaczeniach S14/L14, S15/L15 i S16/L17 s± zasilone z istniej±cego o¶wietlenia drogowego bêd±cego w³asno¶ci± TAURON Nowe Technologie S.A. Prace w tej nale¿y wykonywaæ wg wytycznych TNT S.A. które s± za³±cznikiem do dokumentacji o nazwie „TWR Gorzuchów.pdf”.
4) Roboty o nr: 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10 i 25 dotycz± budowy lamp solarno-wiatrowych (dalej zwanych lampami hybrydowymi). Gmina K³odzko posiada lampy hybrydowe w zwi±zku z tym wskazuje siê aby w zakresie realizacji w/w robót elektronika i uk³ady sterowania by³y kompatybilne z istniej±cymi: sterowniki ³adowania z uk³adami (-em) MPPT i programowane za pomoc± aplikacji obs³ugiwanej przez Smartfona z systemem operacyjnym Android z ³±czno¶ci± Bluetooth. Aplikacja posiadana przez Gminê K³odzko umo¿liwia aktualizacjê sterowników, opó¼nianie w³±czenia i wy³±czenia ¼ród³a ¶wiat³a z mo¿liwo¶ci± programu redukcji mocy w porze nocnej, st±d oprawy LED powinny mieæ równie¿ mo¿liwo¶æ sterowania moc±.
UWAGA! W robocie nr 3 jest lampa hybrydowa sk³adaj±ca siê z trzech opraw LED na jednym s³upie. Pozosta³e roboty to pojedyncze oprawy LED na pojedynczych s³upach.
Zakres prac to:
a) wytyczenie geodezyjne stanowisk o¶wietleniowych,
b) budowa stanowiska o¶wietleniowego,
c) zabudowanie niezbêdnego osprzêtu na zamontowanych s³upach i/lub w gruncie w pobli¿u s³upa,
d) uruchomienie stanowiska,
e) wykonanie badañ i pomiarów.
5) Roboty o nr: 11, 13, 14, 15, 17, 24, 31 i 32 s± rozbudow± istniej±cych ci±gów o¶wietlenia drogowego bêd±cego w³asno¶ci± Gminy K³odzko.
Roboty w/w polegaj± na:
a) wyposa¿eniu SOU w uk³ad kompensacji mocy biernej,
b) budowa linii o¶wietleniowych,
c) wykonanie stanowisk o¶wietleniowych,
d) wykonanie ochrony przetê¿eniowej i przeciwpora¿eniowej,
e) wykonanie ochrony przeciwprzepiêciowej,
f) wykonanie badañ i pomiarów.
UWAGA!
Dla robót nale¿y uwzglêdniæ na etapie sk³adania oferty koszt uk³adów kompensacji mocy biernej oraz koszt czujników zmierzchu kompatybilnych z zastosowanymi zegarami astronomicznymi, których nie uwzglêdnia dokumentacja projektowa.
Wykonawca w³asnym staraniem i we w³asnym zakresie zapewni zagospodarowanie zaplecza i placu budowy w zakresie: dostawy wody dla potrzeb socjalnych i technologicznych, dostawy energii do placu budowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34996100-6 - Sygnalizatory drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryterium oceny ofert zgodnie z Rozdzia³em XXI SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musi spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1.1 zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym,
1.2 uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
1.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
2. Jako spe³niaj±cy warunki udzia³u w postêpowaniu zostan± ocenieni wykonawcy, którzy:
2.1 W zakresie warunku okre¶lonego w ppkt 1.1 Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2.2 W zakresie warunku okre¶lonego w ppkt. 1.2 Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2.3 W zakresie warunku okre¶lonego w ppkt. 1.3 Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2.4 W zakresie warunku okre¶lonego w ppkt. 1.4 wyka¿±
2.4.1 Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 zadañ, których zakres obejmowa³ wykonanie robót budowlanych w zakresie to¿samym z opisem przedmiotu zamówienia o warto¶ci co najmniej równej 500 000,00 z³ brutto ka¿da.
2.4.2. Dysponowanie osobami posiadaj±cymi nastêpuj±ce uprawnienia budowlane:
- (co najmniej) 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci elektrycznej bez ograniczeñ,
- (co najmniej) 2 osoby posiadaj±ce uprawnienia dozorowe w specjalno¶ci elektrycznej – uprawnienia kategorii D,
- (co najmniej) 4 osoby posiadaj±ce uprawnienia eksploatacyjne w specjalno¶ci elektrycznej – uprawnienia kategorii E.
2.4.3.Wykonawca do³±czy informacjê dotycz±c± osoby, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy wraz podaniem numeru uprawnieñ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
2. Za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3. Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
4. O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odno¶nie do naruszenia obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1170), art. 109 ust.1 pkt 8, art. 109 ust.1 pkt 10 - Za³±cznik Nr 7 do SWZ („Wzór o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu wstêpnym”).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz robót wykonanych, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane - za³±cznik Nr 3 do SWZ („Do¶wiadczenie Wykonawcy”).
Do powy¿szego wykazu powinny byæ do³±czone dowody okre¶laj±ce, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik Nr 4 do SWZ („Wykaz osób”).
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1.Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie wymaga siê z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenia o którym mowa w art. 117 ust.4 ustawy pzp tj. o¶wiadczenia z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ.
3. O¶wiadczenie wstêpne zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w wysoko¶ci:30.000,00 z³ s³ownie: [trzydzie¶ci tysiêcy z³otych 00/100]
Szczegó³owe informacje na temat wadium znajduj± siê w rozdziale XV SWZ
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Wykonawcy, o których mowa w pkt 1 sk³adaj± wspólnie ofertê, przy czym:
a) dokumenty wymagane w sekcji 3.1 – 3.5 Rozdzia³u VIII SWZ winny byæ z³o¿one przez ka¿dego z wykonawców;
b) o¶wiadczenie wstêpne (Za³±cznik nr 2 do SWZ) sk³ada ka¿dy wykonawca;
c) Warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 1 Rozdz. VII SWZ dopuszcza siê aby by³y spe³nione przez wykonawców ³±cznie.
d) Dokumenty i o¶wiadczenia wykazane w sekcji 6.2 – 6.3 Rozdz. VII SWZ powinny byæ z³o¿one w taki sposób aby wykazaæ, ¿e warunki udzia³u w postêpowaniu wykonawcy spe³niaj± ³±cznie.
e) Ponadto zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenia o którym mowa w art. 117 ust.4 ustawy pzp tj. o¶wiadczenia z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ.
3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z wykonawc± wystêpuj±cym jako pe³nomocnik pozosta³ych (lider).
4. Je¿eli oferta wykonawców, o których mowa w pkt 1 zosta³a wybrana, zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³prace tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy na podstawie art. 455 ust 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych okre¶la nastêpuj±ce okoliczno¶ci, które mog± powodowaæ konieczno¶æ wprowadzenia zmian w tre¶ci zawartej umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej oferty. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy na skutek wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:a) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami jak niemo¿liwe do przewidzenia nadzwyczajne zjawiska przyrody (klêski ¿ywio³owe, trzêsienia ziemi, powodzie, huragany), zdarzenia wywo³ane przez cz³owieka (strajki generalne lub lokalne, dzia³ania wojenne),
b) wyst±pienia wad dokumentacji technicznej skutkuj±cej konieczno¶ci± dokonania poprawek lub uzupe³nieñ, je¿eli uniemo¿liwia to lub wstrzymuje realizacjê okre¶lonego rodzaju robót maj±cych wp³yw na termin wykonania Umowy,
c) wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (np. d³ugotrwa³e opady) uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie robót lub pracê sprzêtu (niestabilno¶æ gruntu), w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej Umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, (pozanormatywne temperatury) je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
d) niemo¿no¶ci wykonywania robót, gdy obowi±zuj±ce przepisy nie dopuszczaj± do wykonania robót lub nakazuj± wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê,
e) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci m.in. w wyniku dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron np. badañ archeologicznych, okoliczno¶ci stanowi±cych zagro¿enie ¿ycia lub mienia.
f) przestojów lub opó¼nieñ spowodowanych przez Zamawiaj±cego, o ile okoliczno¶ci te powoduj± konieczno¶æ zmiany terminu i zmiany w tym zakresie bêd± dokonane, z uwzglêdnieniem okresów niezbêdnych do przesuniêcia terminu wykonania Umowy.
2. W przypadkach okre¶lonych w pkt 4, przed³u¿enie terminu wykonania Przedmiotu Umowy mo¿e nast±piæ o czas niezbêdny do jego wykonania, jednak nie d³u¿ej ni¿ o okres trwania przeszkody uniemo¿liwiaj±cej wykonywanie Przedmiotu Umowy. Przed³u¿enie terminu Zamawiaj±cy warunkuje z³o¿eniem przez Wykonawcê stosownego wniosku o sporz±dzenie aneksu do umowy wraz z powo³aniem siê na podstawê zmiany umowy i uzasadnieniem wniosku opisuj±cym okoliczno¶ci faktyczne.
Powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê, jednocze¶nie nie stanowi± one zobowi±zania Zamawiaj±cego na ich wprowadzenie.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-01-10 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy po adresem: https://gmina-klodzko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-10 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-02-08
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy wymaga, aby stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, osoby wykonuj±ce nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj.:- monter instalacji (lub stanowisko równowa¿ne z koreluj±cym zakresem obowi±zków w przedmiotowym zamówieniu),
- operator maszyn,
- pracownik budowlany,
których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy by³y zatrudnione przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê.
(*art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: Przez nawi±zanie stosunku pracy pracownik zobowi±zuje siê do wykonywania pracy okre¶lonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcê, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem)
INNE PRZETARGI Z K£ODZKA
- "UBEZPIECZENIE MAJ¡TKU, NNW, ODPOWIEDZIALNO¦CI CYWILNEJ GMINY MIEJSKIEJ K£ODZKO I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH NA ROCZNY OKRES POLISOWANIA "
- ¦wiadczenie us³ug przez 11 koordynatorów rodzinnej pieczy zastêpczej w 2025 r.,
- I-XII 2025 Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Szko³y Podstawowej im. W³. St. Reymonta w K³odzku
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w K³odzku
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w K³odzku w roku 2025.
- Zakup kot³a parowego
wiêcej: przetargi w K³odzku »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.