Ogłoszenie z dnia 2024-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00289951/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SPRZEDAWCA – HANDEL TRADYCYJNY I SPRZEDAŻ INTERNETOWA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910933109
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kapitulna 24
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wloclawek.praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pupwloclawek.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d6df36ff-fc9a-11ee-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SPRZEDAWCA – HANDEL TRADYCYJNY I SPRZEDAŻ INTERNETOWA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6df36ff-fc9a-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00324164
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013383/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Sprzedawca – handel tradycyjny i sprzedaż internetowa (w tym obsługa komputera, kas fiskalnych i zasady HACCP)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Podniesienie aktywności zawodowej klientów publicznych służb zatrudnienia – PUP we Włocławku (I)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289951
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KO-2522-13/MS/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 559087,67 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 28300,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy:
• realizacji szkolenia zgodnie ze standardami kwalifikacji zawodowych, o których mowa w dalszej części opisu przedmiotu zamówienia;
• przeprowadzenia egzaminu kończącego szkolenie, a także wystawienia dokumentu poświadczającego ukończenie szkolenia.
Zakres tematyczny szkolenia został ustalony na podstawie Krajowego Standardu Kwalifikacji Zawodowych (KSKZ). Zakres ten został poszerzony o treści dotyczące handlu zdalnego – internetowego.
WYMIAR GODZINOWY SZKOLENIA wynosi łącznie 200 godzin zegarowych, w tym:
1. Zagadnienia kompetencyjne w pracy sprzedawcy – 60 godz.
2. Obsługa komputera w handlu, w tym programu do obsługi sprzedaży (Subiekt lub równoważny) – 50 godz.
3. Zasady, metody i techniki handlu internetowego, z przykładami tzw. „dobrych praktyk” – 50 godz.
4. Obsługa kas fiskalnych i terminali kart płatniczych – 10 godz.
5. Zasady HACCP oraz bezpieczeństwa w handlu – 10 godz.
6. Warsztaty edukacji społecznej - 20 godz.
Zasady egzaminowania. Wykonawca musi przeprowadzić egzamin sprawdzający poziom opanowania wiedzy i wybranych umiejętności, w wymiarze do 3 godzin zegarowych.
Liczba osób przewidzianych na szkolenie wynosi: 1 grupa licząca od 8 do 10 osób.
Szkoleniem będą objęte osoby bezrobotne zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy we Włocławku, które zostaną skierowane na szkolenie przez Urząd, po przeprowadzeniu naboru i kwalifikacji.
Na szkolenie mogą być kierowane zarówno osoby, których udział będzie finansowany z Funduszu Pracy jak i z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS+).
Termin realizacji zamówienia:
- Termin rozpoczęcia szkolenia (zajęć): maj 2024 r. Dokładna data rozpoczęcia zajęć zostanie uzgodniona pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
- Termin wykonania zamówienia: do 31 lipca 2024 r.
Pozostała część opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41620,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Neo Consulting & Investment Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300431660
7.3.3) Ulica: Porzeczkowa, 47
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-306
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NEO CONSULTING & INVESTMENT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
NEO CONSULTING & INVESTMENT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-31INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Dostawa nowej półprzepuszczalnej membrany dla istniejącej instalacji biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych w RZUOK w Machnaczu gm. Brześć Kujawski
- Dostawy produktów spożywczych wymagających zachowania warunków chłodniczych i/lub mroźniczych, tj. produktów mleczarskich i mrożonek
- PRACOWNIK RECEPCJI Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika, butli i przeglądami instalacji
- Świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego dla osób uzależnionych, ich rodzin oraz pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku.
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Operator koparko -ładowarki kl.III"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu "Kierunek - Moja przyszłość", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
- Kurs Carvingu dla 6 uczestników w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich.
- PRACOWNIK RECEPCJI Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu ,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych - etap II"
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. "Sekretarka/asystentka zarządu"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.