eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekSPRZEDAWCA - HANDEL TRADYCYJNY I SPRZEDAŻ INTERNETOWA



Ogłoszenie z dnia 2024-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SPRZEDAWCA – HANDEL TRADYCYJNY I SPRZEDAŻ INTERNETOWA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910933109

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kapitulna 24

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wloclawek.praca.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pupwloclawek.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d6df36ff-fc9a-11ee-b81b-aebd110f5279

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SPRZEDAWCA – HANDEL TRADYCYJNY I SPRZEDAŻ INTERNETOWA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6df36ff-fc9a-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00324164

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013383/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Sprzedawca – handel tradycyjny i sprzedaż internetowa (w tym obsługa komputera, kas fiskalnych i zasady HACCP)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Podniesienie aktywności zawodowej klientów publicznych służb zatrudnienia – PUP we Włocławku (I)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289951

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KO-2522-13/MS/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 559087,67 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 28300,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie dotyczy:
• realizacji szkolenia zgodnie ze standardami kwalifikacji zawodowych, o których mowa w dalszej części opisu przedmiotu zamówienia;
• przeprowadzenia egzaminu kończącego szkolenie, a także wystawienia dokumentu poświadczającego ukończenie szkolenia.

Zakres tematyczny szkolenia został ustalony na podstawie Krajowego Standardu Kwalifikacji Zawodowych (KSKZ). Zakres ten został poszerzony o treści dotyczące handlu zdalnego – internetowego.

WYMIAR GODZINOWY SZKOLENIA wynosi łącznie 200 godzin zegarowych, w tym:
1. Zagadnienia kompetencyjne w pracy sprzedawcy – 60 godz.
2. Obsługa komputera w handlu, w tym programu do obsługi sprzedaży (Subiekt lub równoważny) – 50 godz.
3. Zasady, metody i techniki handlu internetowego, z przykładami tzw. „dobrych praktyk” – 50 godz.
4. Obsługa kas fiskalnych i terminali kart płatniczych – 10 godz.
5. Zasady HACCP oraz bezpieczeństwa w handlu – 10 godz.
6. Warsztaty edukacji społecznej - 20 godz.

Zasady egzaminowania. Wykonawca musi przeprowadzić egzamin sprawdzający poziom opanowania wiedzy i wybranych umiejętności, w wymiarze do 3 godzin zegarowych.

Liczba osób przewidzianych na szkolenie wynosi: 1 grupa licząca od 8 do 10 osób.

Szkoleniem będą objęte osoby bezrobotne zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy we Włocławku, które zostaną skierowane na szkolenie przez Urząd, po przeprowadzeniu naboru i kwalifikacji.

Na szkolenie mogą być kierowane zarówno osoby, których udział będzie finansowany z Funduszu Pracy jak i z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS+).

Termin realizacji zamówienia:
- Termin rozpoczęcia szkolenia (zajęć): maj 2024 r. Dokładna data rozpoczęcia zajęć zostanie uzgodniona pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
- Termin wykonania zamówienia: do 31 lipca 2024 r.

Pozostała część opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41620,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Neo Consulting & Investment Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300431660

7.3.3) Ulica: Porzeczkowa, 47

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-306

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.