eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówPrzeprowadzenie usługi szkoleniowej z zakresu szkoleń zawodowych według potrzeb Uczestników Projektu "ROWES - wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II"



Ogłoszenie z dnia 2022-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie usługi szkoleniowej z zakresu szkoleń zawodowych według potrzeb Uczestników Projektu „ROWES – wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: (17) 86-76-239

1.5.8.) Numer faksu: (17) 85-20-611

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka prawa handlowego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie usługi szkoleniowej z zakresu szkoleń zawodowych według potrzeb Uczestników Projektu „ROWES – wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8f2b4d7-eaf8-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00324212

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt: ROWES - wsparcie sektora ekonomii społecznej w subregionie II

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00221769/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BS.2611.27.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 40679,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający dzieli zamówienie na 9 części, zgodnie z przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia 9 modułami szkoleń. Każda część zamówienia rozumiana jest jako moduł szkoleniowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, zakres, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SWZ Projektowane postanowienia umowy.
Część nr 1: Moduł szkoleń społecznych
Elementy modułu szkoleń:
Szkolenie pn. Szkolenie dla kadry zarządzającej mikroprzedsiębiorstwem – zarządzanie procesami, matryce kompetencji, rozwiązywanie problemów, monitoring rezultatów. – 1 osoba, minimalny zakres godzinowy: 14h/dla jednego UP, miejsce realizacji:, na terenie powiatu dębickiego lub województwa podkarpackiego lub na terenie m. Tarnów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 2497,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający dzieli zamówienie na 9 części, zgodnie z przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia 9 modułami szkoleń. Każda część zamówienia rozumiana jest jako moduł szkoleniowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, zakres, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SWZ Projektowane postanowienia umowy.
Część nr 2: Moduł szkoleń technicznych
Elementy modułu szkoleń:
Prawo jazdy kat. B – 2 osoby, minimalny zakres godzinowy:60 h/dla jednego UP, miejsce realizacji: na terenie powiatu tarnobrzeskiego lub m. Tarnobrzeg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 4143,26 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający dzieli zamówienie na 9 części, zgodnie z przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia 9 modułami szkoleń. Każda część zamówienia rozumiana jest jako moduł szkoleniowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, zakres, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SWZ Projektowane postanowienia umowy.
Część nr 3: Moduł szkoleń technicznych
Elementy modułu szkoleń:
Prawo jazdy kat. B -1 osoba, minimalny zakres godzinowy: 60 h/dla jednego UP, miejsce realizacji: na terenie m. Tarnobrzeg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 2071,63 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający dzieli zamówienie na 9 części, zgodnie z przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia 9 modułami szkoleń. Każda część zamówienia rozumiana jest jako moduł szkoleniowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, zakres, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SWZ Projektowane postanowienia umowy.
Część nr 4: Moduł szkoleń manualnych
Elementy modułu szkoleń:
Szkolenie pn. Warsztaty trenerskie – stopień II,III – Stone Art, Easy 3dflex, Rusty Powder - 7 osób, minimalny zakres godzinowy: 16 h/dla jednego UP, miejsce realizacji: teren powiatu ropczycko-sędziszowskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7399,12 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający dzieli zamówienie na 9 części, zgodnie z przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia 9 modułami szkoleń. Każda część zamówienia rozumiana jest jako moduł szkoleniowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, zakres, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SWZ Projektowane postanowienia umowy.
Część nr 5: Moduł szkoleń społecznych:
Elementy modułu szkoleń:
Szkolenie pn. Muzykoterapia – 3 osoby, minimalny zakres godzinowy 8h/dla jednego UP, miejsce realizacji: na terenie powiatu tarnobrzeskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 1860,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający dzieli zamówienie na 9 części, zgodnie z przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia 9 modułami szkoleń. Każda część zamówienia rozumiana jest jako moduł szkoleniowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, zakres, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SWZ Projektowane postanowienia umowy.
Część nr 6: Moduł szkoleń manualnych
Elementy modułu szkoleń:
Szkolenie pn. Fotografia ciążowa w studio i plenerze - 1 osoba, minimalny zakres godzinowy:16h/ dla jednego UP, miejsce realizacji: na terenie powiatu mieleckiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 3166,66 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający dzieli zamówienie na 9 części, zgodnie z przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia 9 modułami szkoleń. Każda część zamówienia rozumiana jest jako moduł szkoleniowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, zakres, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SWZ Projektowane postanowienia umowy.
Część nr 7: Moduł szkoleń społecznych
Elementy modułu szkoleń:
Szkolenie pn. psychologiczne aspekty pracy z uczestnikami CIS – 7 osób, minimalny zakres godzinowy: 55 h/dla jednego UP, miejsce realizacji: na terenie powiatu ropczycko-sędziszowskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8635,20 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający dzieli zamówienie na 9 części, zgodnie z przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia 9 modułami szkoleń. Każda część zamówienia rozumiana jest jako moduł szkoleniowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, zakres, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SWZ Projektowane postanowienia umowy.
Część nr 8: Moduł szkoleń społecznych
Elementy modułu szkoleń:
Szkolenie pn. Krajowe standardy rachunkowości, podatek VAT 2022 – 1 osoba, minimalny zakres godzinowy 16h/dla jednego UP, miejsce realizacji: Na terenie powiatu dębickiego lub województwa podkarpackiego lub na terenie m. Tarnów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 2507,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający dzieli zamówienie na 9 części, zgodnie z przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia 9 modułami szkoleń. Każda część zamówienia rozumiana jest jako moduł szkoleniowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, zakres, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SWZ Projektowane postanowienia umowy.
Część nr 9: Moduł szkoleń manualnych
Elementy modułu szkoleń:
Szkolenie pn. Operator elektronarzędzi i narzędzi spalinowych. - 6 osób, minimalny zakres godzinowy:8 h/dla jednego UP, miejsce realizacji: na terenie powiatu dębickiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa MPD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180946861

7.3.3) Ulica: Ul. Bernardyńska 11

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-069

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa MPD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180946861

7.3.3) Ulica: Ul. Bernardyńska 11

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-069

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa MPD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180946861

7.3.3) Ulica: Ul. Bernardyńska 11

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-069

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa MPD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180946861

7.3.3) Ulica: Ul. Bernardyńska 11

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-069

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa MPD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180946861

7.3.3) Ulica: Ul. Bernardyńska 11

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-069

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W części nr 6 niniejszego postępowania została złożona tylko jedna oferta, tj. oferta Wykonawcy Grupa MPD Sp. z o.o. Ul. Bernardyńska 11 35-069 Rzeszów, której cena wynosi 6 500,00 zł. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na finansowanie tej części zamówienia 2 800,00 zł. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty przeznaczonej na finansowanie zamówienia do wartości jedynej oferty. Tym samym Zamawiający unieważnia część nr 6 postępowania wobec przesłanek zawartych w art. 255 pkt. 3 tj. oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia część nr 6 postepowania na podstawie art. 255 pkt 3 ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6500,00 PLN

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:

Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało wszczęte 23.06.2022 r. w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1.
Termin składania ofert w tym postępowaniu upłynął w dniu 04.07.2022 r. o godz. 10:00.
Do upływu terminu składania ofert w części nr 7 niniejszego postępowania zostały złożone dwie oferty:
1. JiK Jan Głąb Ul. Chłapowskich 12 35-330 Rzeszów
2. Grupa MPD Sp. z o.o. Ul. Bernardyńska 11 35-069 Rzeszów

Oferta Wykonawcy JiK Jan Głąb Ul. Chłapowskich 12 35-330 Rzeszów została odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) ponieważ nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.
W związku z powyższym jedyną ofertą podlegającą ocenie była oferta Wykonawcy Grupa MPD Sp. z o.o. Ul. Bernardyńska 11 35-069 Rzeszów. Cena oferty wspomnianego wykonawcy wynosiła16 450,00 zł. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na finansowanie tej części zamówienia 7 000,00 zł. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty przeznaczonej na finansowanie zamówienia do wartości oferty ww. Wykonawcy.
Tym samym Zamawiający unieważnia część nr 7 postępowania wobec przesłanek zawartych w art. 255 pkt. 3 tj. oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia część nr 7 postepowania na podstawie art. 255 pkt 3 ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:

Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało wszczęte 23.06.2022 r. w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1.
Termin składania ofert w tym postępowaniu upłynął w dniu 04.07.2022 r. o godz. 10:00.
Do upływu terminu składania ofert w części nr 8 niniejszego postępowania zostały złożone dwie oferty:
1. JiK Jan Głąb Ul. Chłapowskich 12 35-330 Rzeszów
2. Grupa MPD Sp. z o.o. Ul. Bernardyńska 11 35-069 Rzeszów

Oferta Wykonawcy JiK Jan Głąb Ul. Chłapowskich 12 35-330 Rzeszów została odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) ponieważ nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.
W związku z powyższym jedyną ofertą podlegającą ocenie była oferta Wykonawcy Grupa MPD Sp. z o.o. Ul. Bernardyńska 11 35-069 Rzeszów. Cena oferty wspomnianego wykonawcy wynosiła 4 800,00 zł. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na finansowanie tej części zamówienia 2 800,00 zł. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty przeznaczonej na finansowanie zamówienia do wartości oferty ww. Wykonawcy.
Tym samym Zamawiający unieważnia część nr 8 postępowania wobec przesłanek zawartych w art. 255 pkt 3 tj. oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia część nr 8 postepowania na podstawie art. 255 pkt 3 ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa MPD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180946861

7.3.3) Ulica: Ul. Bernardyńska 11

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-069

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.