Ogłoszenie z dnia 2022-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00221769/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-23
- 2023/BZP 00179646/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie usługi szkoleniowej z zakresu szkoleń zawodowych według potrzeb Uczestników Projektu „ROWES – wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: (17) 86-76-239
1.5.8.) Numer faksu: (17) 85-20-611
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka prawa handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie usługi szkoleniowej z zakresu szkoleń zawodowych według potrzeb Uczestników Projektu „ROWES – wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8f2b4d7-eaf8-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00324212
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt: ROWES - wsparcie sektora ekonomii społecznej w subregionie II2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00221769/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BS.2611.27.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 40679,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający dzieli zamówienie na 9 części, zgodnie z przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia 9 modułami szkoleń. Każda część zamówienia rozumiana jest jako moduł szkoleniowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, zakres, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SWZ Projektowane postanowienia umowy.
Część nr 1: Moduł szkoleń społecznych
Elementy modułu szkoleń:
Szkolenie pn. Szkolenie dla kadry zarządzającej mikroprzedsiębiorstwem – zarządzanie procesami, matryce kompetencji, rozwiązywanie problemów, monitoring rezultatów. – 1 osoba, minimalny zakres godzinowy: 14h/dla jednego UP, miejsce realizacji:, na terenie powiatu dębickiego lub województwa podkarpackiego lub na terenie m. Tarnów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 2497,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający dzieli zamówienie na 9 części, zgodnie z przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia 9 modułami szkoleń. Każda część zamówienia rozumiana jest jako moduł szkoleniowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, zakres, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SWZ Projektowane postanowienia umowy.
Część nr 2: Moduł szkoleń technicznych
Elementy modułu szkoleń:
Prawo jazdy kat. B – 2 osoby, minimalny zakres godzinowy:60 h/dla jednego UP, miejsce realizacji: na terenie powiatu tarnobrzeskiego lub m. Tarnobrzeg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4143,26 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający dzieli zamówienie na 9 części, zgodnie z przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia 9 modułami szkoleń. Każda część zamówienia rozumiana jest jako moduł szkoleniowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, zakres, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SWZ Projektowane postanowienia umowy.
Część nr 3: Moduł szkoleń technicznych
Elementy modułu szkoleń:
Prawo jazdy kat. B -1 osoba, minimalny zakres godzinowy: 60 h/dla jednego UP, miejsce realizacji: na terenie m. Tarnobrzeg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 2071,63 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający dzieli zamówienie na 9 części, zgodnie z przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia 9 modułami szkoleń. Każda część zamówienia rozumiana jest jako moduł szkoleniowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, zakres, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SWZ Projektowane postanowienia umowy.
Część nr 4: Moduł szkoleń manualnych
Elementy modułu szkoleń:
Szkolenie pn. Warsztaty trenerskie – stopień II,III – Stone Art, Easy 3dflex, Rusty Powder - 7 osób, minimalny zakres godzinowy: 16 h/dla jednego UP, miejsce realizacji: teren powiatu ropczycko-sędziszowskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7399,12 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający dzieli zamówienie na 9 części, zgodnie z przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia 9 modułami szkoleń. Każda część zamówienia rozumiana jest jako moduł szkoleniowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, zakres, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SWZ Projektowane postanowienia umowy.
Część nr 5: Moduł szkoleń społecznych:
Elementy modułu szkoleń:
Szkolenie pn. Muzykoterapia – 3 osoby, minimalny zakres godzinowy 8h/dla jednego UP, miejsce realizacji: na terenie powiatu tarnobrzeskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 1860,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający dzieli zamówienie na 9 części, zgodnie z przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia 9 modułami szkoleń. Każda część zamówienia rozumiana jest jako moduł szkoleniowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, zakres, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SWZ Projektowane postanowienia umowy.
Część nr 6: Moduł szkoleń manualnych
Elementy modułu szkoleń:
Szkolenie pn. Fotografia ciążowa w studio i plenerze - 1 osoba, minimalny zakres godzinowy:16h/ dla jednego UP, miejsce realizacji: na terenie powiatu mieleckiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 3166,66 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający dzieli zamówienie na 9 części, zgodnie z przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia 9 modułami szkoleń. Każda część zamówienia rozumiana jest jako moduł szkoleniowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, zakres, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SWZ Projektowane postanowienia umowy.
Część nr 7: Moduł szkoleń społecznych
Elementy modułu szkoleń:
Szkolenie pn. psychologiczne aspekty pracy z uczestnikami CIS – 7 osób, minimalny zakres godzinowy: 55 h/dla jednego UP, miejsce realizacji: na terenie powiatu ropczycko-sędziszowskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8635,20 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający dzieli zamówienie na 9 części, zgodnie z przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia 9 modułami szkoleń. Każda część zamówienia rozumiana jest jako moduł szkoleniowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, zakres, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SWZ Projektowane postanowienia umowy.
Część nr 8: Moduł szkoleń społecznych
Elementy modułu szkoleń:
Szkolenie pn. Krajowe standardy rachunkowości, podatek VAT 2022 – 1 osoba, minimalny zakres godzinowy 16h/dla jednego UP, miejsce realizacji: Na terenie powiatu dębickiego lub województwa podkarpackiego lub na terenie m. Tarnów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 2507,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający dzieli zamówienie na 9 części, zgodnie z przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia 9 modułami szkoleń. Każda część zamówienia rozumiana jest jako moduł szkoleniowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, zakres, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SWZ Projektowane postanowienia umowy.
Część nr 9: Moduł szkoleń manualnych
Elementy modułu szkoleń:
Szkolenie pn. Operator elektronarzędzi i narzędzi spalinowych. - 6 osób, minimalny zakres godzinowy:8 h/dla jednego UP, miejsce realizacji: na terenie powiatu dębickiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa MPD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180946861
7.3.3) Ulica: Ul. Bernardyńska 11
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-069
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa MPD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180946861
7.3.3) Ulica: Ul. Bernardyńska 11
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-069
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa MPD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180946861
7.3.3) Ulica: Ul. Bernardyńska 11
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-069
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa MPD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180946861
7.3.3) Ulica: Ul. Bernardyńska 11
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-069
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa MPD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180946861
7.3.3) Ulica: Ul. Bernardyńska 11
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-069
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W części nr 6 niniejszego postępowania została złożona tylko jedna oferta, tj. oferta Wykonawcy Grupa MPD Sp. z o.o. Ul. Bernardyńska 11 35-069 Rzeszów, której cena wynosi 6 500,00 zł. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na finansowanie tej części zamówienia 2 800,00 zł. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty przeznaczonej na finansowanie zamówienia do wartości jedynej oferty. Tym samym Zamawiający unieważnia część nr 6 postępowania wobec przesłanek zawartych w art. 255 pkt. 3 tj. oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia część nr 6 postepowania na podstawie art. 255 pkt 3 ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6500,00 PLN
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało wszczęte 23.06.2022 r. w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1.
Termin składania ofert w tym postępowaniu upłynął w dniu 04.07.2022 r. o godz. 10:00.
Do upływu terminu składania ofert w części nr 7 niniejszego postępowania zostały złożone dwie oferty:
1. JiK Jan Głąb Ul. Chłapowskich 12 35-330 Rzeszów
2. Grupa MPD Sp. z o.o. Ul. Bernardyńska 11 35-069 Rzeszów
Oferta Wykonawcy JiK Jan Głąb Ul. Chłapowskich 12 35-330 Rzeszów została odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) ponieważ nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.
W związku z powyższym jedyną ofertą podlegającą ocenie była oferta Wykonawcy Grupa MPD Sp. z o.o. Ul. Bernardyńska 11 35-069 Rzeszów. Cena oferty wspomnianego wykonawcy wynosiła16 450,00 zł. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na finansowanie tej części zamówienia 7 000,00 zł. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty przeznaczonej na finansowanie zamówienia do wartości oferty ww. Wykonawcy.
Tym samym Zamawiający unieważnia część nr 7 postępowania wobec przesłanek zawartych w art. 255 pkt. 3 tj. oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia część nr 7 postepowania na podstawie art. 255 pkt 3 ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało wszczęte 23.06.2022 r. w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1.
Termin składania ofert w tym postępowaniu upłynął w dniu 04.07.2022 r. o godz. 10:00.
Do upływu terminu składania ofert w części nr 8 niniejszego postępowania zostały złożone dwie oferty:
1. JiK Jan Głąb Ul. Chłapowskich 12 35-330 Rzeszów
2. Grupa MPD Sp. z o.o. Ul. Bernardyńska 11 35-069 Rzeszów
Oferta Wykonawcy JiK Jan Głąb Ul. Chłapowskich 12 35-330 Rzeszów została odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) ponieważ nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.
W związku z powyższym jedyną ofertą podlegającą ocenie była oferta Wykonawcy Grupa MPD Sp. z o.o. Ul. Bernardyńska 11 35-069 Rzeszów. Cena oferty wspomnianego wykonawcy wynosiła 4 800,00 zł. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na finansowanie tej części zamówienia 2 800,00 zł. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty przeznaczonej na finansowanie zamówienia do wartości oferty ww. Wykonawcy.
Tym samym Zamawiający unieważnia część nr 8 postępowania wobec przesłanek zawartych w art. 255 pkt 3 tj. oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia część nr 8 postepowania na podstawie art. 255 pkt 3 ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa MPD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180946861
7.3.3) Ulica: Ul. Bernardyńska 11
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-069
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz usług konserwacyjnych dla systemów na rzecz Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ z siedzibą w Rzeszowie.
- Dostawa wyposażenia medycznego wyszczególnionego w częściach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
- Zakup (dostawa) fabrycznie nowego samochodu osobowo - dostawczego.
- Usługa konserwacji, przeglądów oraz monitorowania instalacji przeciwpożarowych na obiektach UR przez okres 36 miesięcy
- Ubezpieczenie mienia nieruchomego i ruchomego, ubezpieczenie komunikacyjne oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością
- Dostawa materiałów dla systemów SSP i COD w ramach zadnia pn. "Wykonanie instalacji awaryjnej, ewakuacyjnej oraz dostosowanie ppoż w budynku H" Politechniki Rzeszowskiej
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Hydrobiologia - podstawy" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. projekt KEY
- Przeprowadzenia grupowych zajęć z przedsiębiorczości - trener przedsiębiorczości (coach) w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.