Ogłoszenie z dnia 2022-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00293225/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów szkolnych w Szkole Podstawowej w Sieprawiu w roku szkolnym 2022/2023 z prawem opcji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZPO w Sieprawiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350548304
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ks. Jana Przytockiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Siepraw
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-447
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 2746346
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpospsiepraw@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szkolasiepraw.edupage.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/zespol-placowek-oswiatowych-w-sieprawiu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów szkolnych w Szkole Podstawowej w Sieprawiu w roku szkolnym 2022/2023 z prawem opcji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4fd8953-13e4-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00324222
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00293225/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPOS.1.272.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 611712 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów szkolnych w Szkole Podstawowej w Sieprawiu w roku szkolnym 2022/2023.
2. Na zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia składa się;
1) przygotowanie posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów szkolnych w Szkole Podstawowej w Sieprawiu, wg. jadłospisów stanowiących Załącznik Nr 3 Umowy,
2) dowóz w termosach przygotowanych posiłków do oddziałów szkolnych w Szkole Podstawowej w Sieprawiu.
3. Warunki realizacji zamówienia zawarte w tym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia są w postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzorze umowy i stanowią załącznik nr 1C do swz (zwane są dalej wzorem umowy).
4. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie zwiększenia o maksymalnie 50 dzieci dla których mają być przygotowywane posiłki zgodnie z zapisami § 1 ust. 4 Umowy. Przyjmuje się że maksymalna liczba osobodni w okresie realizacji zamówienia w ramach prawa opcji dla dziecka korzystającego z jednego gorącego posiłku – obiad dwudaniowy w oddziałach Szkolnych w Szkole Podstawowej w Sieprawiu (obiad) to: 4350.
5. Przedmiot umowy w ramach opcji będzie realizowany przez okres wskazany przez Zamawiającego jednak nie dłużej niż w terminie określonym w § 8 Umowy w takiej samej cenie i na warunkach takich samych jak przewidziane w umowie dla zamówienia podstawowego.
6. Z prawa opcji Zamawiający może skorzystać składając pisemne oświadczenie Wykonawcy w terminie 10 dni przed skorzystaniem z opcji.
7. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
8. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące warunki realizacji zamówienia, w zakresie zatrudniania osób na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę i podwykonawców:
1) Zamawiający wymaga, aby następujące czynności w ramach niniejszego zamówienia, tj.: czynności polegające na przygotowywaniu posiłków (kucharz, pomoc kuchenna), transportu posiłków były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r., - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. 2020. 2207 t.j. z dnia 2020.12.10).
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1C do swz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259364 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 379960 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259364 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Gąsior Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Gastropol"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9451598524
7.3.3) Ulica: ul. Bronowicka 73
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-091
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIOTR GĄSIOR PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "GASTROPOL"
jakie przetargi wygrała firma
PIOTR GĄSIOR PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "GASTROPOL"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259364 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-23SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W uzupełnieniu do pkt 8.3.) "1. Zamówienie podstawowe należy wykonać w terminie do 23 czerwca 2023 r. z zastrzeżeniem, że rozpoczęcie realizacji umowy nie może nastąpić wcześniej niż od 5 września 2022 r.
2. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji z terminem obowiązywania nie dłuższym niż określony w ust. 1."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługę cateringu - przygotowanie i dostawę gotowych posiłków do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku.
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów i wychowanków Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Kopienicy
- Usługa cateringu- przygotowanie i dowóz posiłków do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bożkowie
- Przygotowywanie i dostarczanie obiadów dla dzieci przedszkolnych i szkolnych w Zespole Szkół w Osiecznej w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Cianowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Smardzowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.