eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KartuzySukcesywna dostawa materiałów budowlanych do remontów dróg powiatowych/mostów wykonywanych we własnym zakresie przez Zamawiającego



Ogłoszenie z dnia 2024-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do remontów dróg powiatowych/mostów wykonywanych we własnym zakresie przez Zamawiającego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kartuski - Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191687253

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 26

1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 586810715

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdpk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdpk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kartuzy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi na terenie Powiatu Kartuskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do remontów dróg powiatowych/mostów wykonywanych we własnym zakresie przez Zamawiającego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f39d9e7-fc92-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00324284

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013703/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do remontów dróg powiatowych/mostów wykonywanych we własnym zakresie przez Zamawiającego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00288960

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP4.26.02.11.2024.MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do remontów dróg powiatowych/mostów wykonywanych we własnym zakresie przez Zamawiającego
2. Wykaz materiałów:


Wyszczególnienie Jednostka miary Szacunkowa ilość
w trakcie realizacji zamówienia
1 2 3
Rura PCV Ø 315, ścianka o gr. 9,2mm, rury dł. 3m SN8 szt. 30
Rura PCV Ø 400, ścianka o gr. 11,7mm, rury dł. 3m SN8 szt. 30
Rura drenarska Ø 100 z otworami mb 300
Rury betonowe Ø 500 dł. 1m z dnem szt. 5
Rury betonowe Ø 500 dł. 1m bez dna szt. 5
Pokrywa z otworem na wpust uliczny z rur fi 500mm szt. 5
Pierścień odciążający pod pokrywę na wpust uliczny szt. 5
Rura przepustowa HDPE fi 400 SN8 dł. 6m szt. 4
Krąg betonowy fi 1000mm h=250mm ze stopniami szt. 4
Krąg betonowy fi 1000mm h=500mm ze stopniami szt. 4
Dennica fi 1000mmm h=1000mm ze stopniami szt. 4
Pokrywa z otworem na krąg fi 1000mm szt. 4
Pokrywa bez otworu na krąg fi 1000mm szt. 4
Obrzeża betonowe 8x25x100cm m 100
Krawężniki betonowe wysokie 15x30x100cm m 50
Kostka brukowa betonowa prostokątna grafitowa o wym. 10x20cm gr. 8cm m2 100
Płyty betonowe ażurowe ,,MEBA” 40x60cm gr. 8cm szt. 100
Cement B-V 42,5 tona 11,2



3. Dostawa przedmiotu zamówienia dokonywana będzie transportem Wykonawcy do siedziby Zarządu Dróg Powiatowych Obwodu Drogowego w Sierakowicach przy ul. Brzozowej 1, 83-340 Sierakowice.
4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia materiału Zamawiającemu w terminach określonych i uzgodnionych z Zamawiającym, stosownie do zamówienia.
5. Każdorazowe zapotrzebowanie zostanie zgłoszone pisemnie, telefonicznie lub mailem
przez pracownika Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach. Zamawiane partie dostaw winny być realizowane najpóźniej w ciągu 5 dni (zgodnie z ofertą) od daty zgłoszenia zapotrzebowania w godzinach od 7:00 do 14:00.
6. Na wykonaną dostawę Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć certyfikat zgodności
lub atest, który potwierdzi, że dostarczony produkt odpowiada określonym normom.
7. Ilość dostarczanego materiału – wg. potrzeb.
8. W przypadku awarii własnej, do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie Zamawiającemu dostawę materiału z innego źródła na warunkach co najmniej równych lub korzystniejszych niż określono w SWZ.
9. W razie stwierdzenia wad jakościowych Zamawiający zgłosi niezwłocznie reklamację
do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w ciągu 3 dni od zgłoszenia. Uznanie reklamacji następować winno poprzez wymianę produktu wadliwego na wolny od wad, na koszt Wykonawcy, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji. Zamawiający zobowiązuje się do zwrotu palet po wykorzystaniu materiałów.
10. Z tytułu niezrealizowania zakupu maksymalnej ilości materiałów Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu. Podane przez Zamawiającego w formularzu ofertowym ilości poszczególnych materiałów objętych zamówieniem mają charakter szacunkowy i są obliczone na podstawie średniego dotychczasowego zapotrzebowania. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości zamawianych materiałów
w zależności od rzeczywistego zapotrzebowania – jednak gwarantuje, że zamówienie nie będzie niższe niż 80 % w zakresie łącznej kwoty całości zamówienia określonej w umowie. Z tego tytułu nie służą Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia. Wobec powyższego Zamawiający zastrzega sobie prawo pomniejszenia wynagrodzenia za faktycznie dostarczoną ilość materiałów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy

44113100-6 - Materiały chodnikowe

44111200-3 - Cement

44171000-9 - Płyty (budowlane)

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69296,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89884,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69296,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROMADO-BRZEZIŃSKI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892013338

7.3.3) Ulica: Sznurki 115

7.3.4) Miejscowość: Brodnica Górna

7.3.5) Kod pocztowy: 83-324

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69296,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.