Og³oszenie z dnia 2023-07-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00440859/01 - Wynik z dnia 2023-10-12
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie wewnêtrznej instalacji c.o. i c.w.u w budynku przy ul. Sk³odowskiej 16 w Olsztynie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZAK£AD LOKALI I BUDYNKÓW KOMUNALNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 519583959
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Cicha 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-313
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlibk@zlibk.olsztyn.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zlibk.olsztyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie wewnêtrznej instalacji c.o. i c.w.u w budynku przy ul. Sk³odowskiej 16 w Olsztynie.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-13b0b9e8-2ada-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00324312
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00067075/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.6 Wykonanie wewnêtrznej instalacji c.o., c.w.u. oraz adaptacji pomieszczenia piwnicznego na wêze³ cieplny w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. M.C. Sk³odowskiej 16 w Olsztynie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zamowienia.olsztyn.eu/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.olsztyn.eu/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za
po¶rednictwem Platformy Przetargowej https://zamowienia.olsztyn.eu/ . Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie Przetargowej
https://zamowienia.olsztyn.eu/ ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych
na sk³adanie wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach. 4. Warunki
techniczne korzystania z Platformy ZETO PZP
1.) ZETO okre¶la nastêpuj±ce wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji
elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy ZETO PZP, tj.:
1) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s; 2) Komputer klasy PC lub MAC, o
nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10 , Mac
Osx 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa najlepiej najnowszej
dostêpnej wersji obs³uguj±ca TLS 1.2 z wyj±tkiem Internet Explorer;
4) W³±czona obs³uga JavaScript; 5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie *.pdf.;
6) Pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej
Wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez U¿ytkownika lub
aplikacja komputerowa spe³niaj±ca funkcje takiego czytnika (tzw. podpis
chmurowy).
2.) ZETO podaje nastêpuj±ce informacje na temat specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i
oznaczania czasu przekazania i odbioru danych: 1) Dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w
formatach: . doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig oraz inne formaty dokumentów z
wyj±tkiem plików wykonywalnych
2) Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: plik za³±czony przez U¿ytkownika na Platformie ZETO PZP i zapisany,
widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po
odszyfrowaniu przez zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert.
3) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê ZETO PZP stanowi datê oraz dok³adny czas (dd mmmm rrr hh:mm:ss)
generowany wed³ug czasu platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC. 5. Korzystaj±c z
Platformy Przetargowej, Wykonawca nie musi wspomagaæ siê innymi systemami, przy czym wszelkie za³±czniki sk³adane przez
Wykonawców musz± byæ zgodne z obowi±zuj±cym rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych
i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz.
2247 ze zm.).
Zamawiaj±cy zaleca format przesy³anych danych: .pdf.
6. Zamawiaj±cy udostêpnia wykonawcom instrukcje pod linkiem
https://zamowienia.olsztyn.eu/#/help ( Instrukcje – Regulamin korzystania z platformy
ZETO PZP.pdf, Instrukcja u¿ytkownika – Wykonawca) w nastêpuj±cym zakresie:
1) Za³o¿enie Konta U¿ytkownika – po stronie Wykonawcy ,
2) Sk³adanie ofert przy wykorzystaniu Platformy ZETO PZP,
3) Pytania i odpowiedzi do postepowania
4) Komunikacja po otwarciu ofert
5) Zadawanie pytañ do postêpowania,
6) Udzia³ w przetargu nieograniczonym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z tre¶ci± art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), (Dz.
Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), zwanego dalej RODO, Prokuratura Krajowa informuje, ¿e:
1. Administratorem, w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, danych osobowych jest Zak³ad Lokal i Budynków Komunalnych w Olsztynie ul.
Cicha 5, 10-313 Olsztyn tel: 89 533-36-26 e mail: zlibk@zlibk.olsztyn.eu
2. Inspektorem ochrony danych w Zak³adzie Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie jest Andrzej Ku¶nirek e mail:
kusnirek.andrzej@zlibk.olsztyn.eu
3. Dane osobowe przetwarzane s± w celu przeprowadzenia niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Podstawê prawn± przetwarzania danych stanowi± przepisy art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zwi±zku z przepisami ustawy z dnia 11
wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. 2021 poz. 1129 t.j.), zwanej dalej ustaw± Pzp.
5. Dane osobowe mog± byæ udostêpniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy,
Og³oszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
w szczególno¶ci osobom lub podmiotom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74
ustawy Pzp.
6. Dane osobowe s± przechowywane przez okres niezbêdny do przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeñ. Ponadto, dane osobowe bêd± przechowywane przez okres
archiwizacji dokumentów wynikaj±cy z przepisów prawa.
7. Osobie, której dane s± przetwarzane przys³uguje prawo:
1) dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych, na zasadach okre¶lonych w art. 15 RODO. W przypadku gdy wykonanie
obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ
wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia – art. 75 Pzp;
2) ¿±dania sprostowania swoich danych osobowych na zasadach okre¶lonych w art. 16 RODO. Skorzystanie z prawa do
sprostowania nie mo¿e:
a) skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w
zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp – art. 19 ust. 2 ustawy Pzp,
b) naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników – art. 76 ustawy Pzp;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 3) ograniczenia przetwarzania danych, z zastrze¿eniem przypadków okre¶lonych w art.
18 ust. 2 RODO, z tym ¿e wyst±pienie z takim ¿±daniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego
postêpowania – art. 19 ust. 3 ustawy Pzp;
4) wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa, w przypadku
uznania, ¿e przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy RODO.
8. Osobie, której dane s± przetwarzane nie przys³uguje prawo:
1) usuniêcia danych osobowych – art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
2) przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 21 RODO, gdy¿ podstaw± prawn±
przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. W celu skorzystania z praw, o których mowa w pkt 7 ppkt 1 – 3 nale¿y skontaktowaæ siê z administratorem lub inspektorem
ochrony danych, korzystaj±c ze wskazanych wy¿ej danych kontaktowych.
10. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z
udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy
Pzp.
11. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZLiBK/ZP-9/07/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 219099,69 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wewnêtrznej instalacji c.o. i c.w.u wraz
z monta¿em podzielników kosztów ciep³a z odczytem radiowym oraz adaptacj± pomieszczenia piwnicznego na wêze³ cieplny w budynku przy ul. Marii Curie – Sk³odowskiej 16 w Olsztynie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce:1) posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania.
Dzia³alno¶æ prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnieñ.
2) posiadania wiedzy i do¶wiadczenia,
W celu potwierdzenia posiadania niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia Wykonawcy zobowi±zuj± siê udokumentowaæ zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadaj±ce swoim rodzajem robocie budowlanej stanowi±cej przedmiot zamówienia oraz za³±czenie dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie / minimum 2 referencje lub opinie potwierdzaj±ce wykonanie robót o warto¶ci ³±cznej co najmniej 250 000,00 z³ netto.
3) dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek dotycz±cy osób skierowanych do realizacji zamówienia, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ co najmniej :
• jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane wykonawcze do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno–budowlanej
• jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane wykonawcze do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych, gazowych
• jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane wykonawcze do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych
UWAGA:
• osoby wskazane przez Wykonawcê na potwierdzenie spe³niania warunku powinny posiadaæ ww. uprawnienia budowlane, zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz.2351) oraz rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa.
2. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Wykonawca na musi wykazaæ posiadanie op³aconej polisy lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej 250 000,00z³.
3. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci, o których mowa w art. 108 ustawy.
4. Ponadto Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania Wykonawcê:
1) w stosunku, do którego otwarto likwidacjê, og³oszono upad³o¶æ, którego aktywami zarz±dza likwidator lub s±d, zawar³ uk³ad z wierzycielami, którego dzia³alno¶æ gospodarcza jest zawieszona albo znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury (art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy), chyba, ¿e Wykonawca wyka¿e spe³nienie przes³anek, o których mowa w art. 110 ust. 2 ustawy;
2) który naruszy³ obowi±zki dotycz±ce p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, z wyj±tkiem przypadku, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, chyba ¿e wykonawca odpowiednio przed up³ywem terminu do sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³aty tych nale¿no¶ci (art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy);
5. Zamawiaj±cy mo¿e wykluczyæ Wykonawcê na ka¿dym etapie postêpowania o udzielenie zamówienia.
6. Zamawiaj±cy na mocy art. 108 ust. 1 pkt. 5-6 ustawy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców, którzy nale¿±c do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 275 t.j.) z³o¿yli odrêbne oferty, chyba ¿e wyka¿±, ¿e istniej±ce miêdzy nimi powi±zania nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
7. Podstawy wykluczenia nie mog± zachodziæ wobec któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy ustala wadium w wysoko¶ci: 3000,00 z³2. Zgodnie z art. 97 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert okre¶lonego w SWZ.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu, przelewem na rachunek Zamawiaj±cego: (w tytule przelewu nale¿y wpisaæ nazwê postêpowania i NIP),
Bank Citi Handlowy, numer konta: 90 1030 1508 0000 0008 2300 3000
W przypadku wniesienia wadium przelewem w pieni±dzu, decyduje data uznania kwot± wadium rachunku Zamawiaj±cego.
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. 2022 poz. 2080 ze zm.).
4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej tre¶æ gwarancji musi spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) zobowi±zanie gwaranta (banku, ubezpieczyciela) do zap³aty kwoty wadium nieodwo³alnie i bezwarunkowo na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego wzywaj±ce do zap³aty i zawieraj±ce o¶wiadczenie, ¿e zaistnia³y okoliczno¶ci wymienione w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp bez obowi±zku potwierdzania tych okoliczno¶ci;
2) termin obowi±zywania gwarancji, który nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem, i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
3) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp;
4) z jej tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy wymaga, aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
7) orygina³ wadium, sporz±dzony w postaci elektronicznej nie mo¿e zawieraæ postanowieñ uzale¿niaj±cych jego dalsze obowi±zywanie od zwrotu orygina³u dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.
5. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniê¿nej – zaleca siê, by dowód dokonania przelewu zosta³ do³±czony do oferty;
2) porêczeñ lub gwarancji – orygina³ dokumentu nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± w postaci elektronicznej.
7. Zamawiaj±cy dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach okre¶lonych w Umowie.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-08-09 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zamowienia.olsztyn.eu/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-09 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-09-09
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmiñsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, ¶r. do dezynfekcji
- "Dostawa projektora ultra krótkoogniskowego oraz ekranu projekcyjnego na Wydzia³ Humanistyczny Uniwersytetu Warmiñsko-Mazurskiego w Olsztynie"
- Asysta techniczna Ivanti 2025-2027
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
wiêcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ci±giem pieszo - jezdnym, o¶wietleniem oraz niezbêdn± infrastruktur± techniczn± w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwa³ki
- Wymiana pod³o¿a i urz±dzeñ terenowych stanowi±cych wyposa¿enie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnêtrznym Ogólnokszta³c±cej Szko³y Muzycznej w Gdañsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków bêd±cych w zarz±dzie Nadle¶nictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostk± betonow± alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileñskiej w Ole¶nicy
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.