eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłogówPrzebudowa, modernizacja i adaptacja pomieszczeń PWSZ w Głogowie na potrzeby Instytutu Medycznego



Ogłoszenie z dnia 2023-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, modernizacja i adaptacja pomieszczeń PWSZ w Głogowie na potrzeby Instytutu Medycznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Głogowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 391063799

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotra Skargi 5

1.5.2.) Miejscowość: Głogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 835 35 66

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@pwsz.glogow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pwsz.glogow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4ea60c53-fe10-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa, modernizacja i adaptacja pomieszczeń PWSZ w Głogowie na potrzeby Instytutu Medycznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ea60c53-fe10-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00324379

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00119748/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa, modernizacja i adaptacja pomieszczeń PWSZ w Głogowie na potrzeby Instytutu Medycznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00258955

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DGT.262.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, przewiduje się do wykonania następujące prace:
a) Pomieszczenie – 14 w budynku B
• wyburzenie fragmentu ściany działowej murowanej,
• wyburzenia ścian działowych z płyt gipsowo-kartonowych,
• demontaż sufitu podwieszanego z płyt gipsowo-kartonowych (w pom. przygotowalni),
• skucie płytek podłogowych (poza pomieszczeniem toalety),
• wyrównanie posadzki i wykonanie wylewki samopoziomującej pod wykładzinę PCV,
• wykończenie posadzek (poza toaletą) wykładziną PCV wraz cokołami z wyobleniem,
• skucie płytek ściennych do wys. 220cm (poza pomieszczeniem toalety),
• w pom. toalety malowanie płytek ściennych farbą do glazury,
• montaż ścian gipsowo-kartonowych,
• montaż stolarki drzwiowej i ścianki szklanej w ścianach działowych,
• demontaż wyposażenia - mebli, mebli kuchennych wraz armaturą i wyposażeniem,
• wymiana opraw oświetleniowych wraz z świetlówkami na lampy LED,
• usunięcie tapet z elementów żelbetowych: słupów i podciągów oraz z obramowań wnęk ściennych,
• wpięcie kanału wentylacyjnego z rury spiro do istniejącego układu wentylacji mechanicznej wywiewnej poprzez króciec do kanałów płaskich,
• wykonanie otworu wentylacyjnego w istniejącym kanale wentylacji mechanicznej
• montaż wyposażenia meblowego wraz z armaturą.
b) Pomieszczenia 212, 213, 214 w budynku A
Roboty obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie robót budowlanych, instalacji elektrycznych, sieci komputerowych i wewnętrznej linii zasilającej z modernizowanej rozdzielni TZ-2 w budynku szkoły. Zakres robót obejmuje:
• Roboty rozbiórkowe,
• Roboty posadzkowe,
• Roboty zabudowy GK,
• Roboty zabudowy sufitowej,
• Roboty malarskie.
Roboty obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie instalacji elektrycznych, sieci komputerowych i wewnętrznej linii zasilającej z modernizowanej rozdzielni TZ-2 w budynku szkoły. Zakres robót obejmuje:
- instalację elektryczną WLZ,
- montaż rozdzielnicy TZ-2 z wyposażeniem,
- montaż rozdzielnicy TZ-214 z wyposażeniem,
- montaż szafy dystrybucyjnej,
- instalację w pomieszczeniach budynku
- instalację oświetlenia,
- instalację elektryczną gniazd wtyczkowych,
- instalację transmisji sygnału VIDEO,
- instalację teletechniczną LAN,
- instalację połączeń wyrównawczych,
- montaż tablic rozdzielczych bezpiecznikowych z wyposażeniem,
- instalację sterowania scenami (sala nr 214),
-prace pomiarowe
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

44112310-4 - Ścianki działowe

45410000-4 - Tynkowanie

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 543786,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 543786,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 543786,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E-INSTALPRO Bartłomiej Bachleda Krzysztof Kołodziej S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6932175793

7.3.3) Ulica: Kaszmirowa 1

7.3.4) Miejscowość: Ruszowice

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 543786,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Na etapie badania oferty Wykonawcy, Zamawiający dopatrzył się w jego ocenie błędu w kosztorysie ofertowym co zwiększało kwotę oferty. Zamawiający wysłał wezwanie do wykonawcy w celu wyjaśnienia treści złożonej oferty. Po wyjaśnieniach złożonych przez Wykonawcę Zamawiający poprawił omyłkę popełnioną przez Wykonawcę. W związku z tym oferta z ceny 659 729,40 zł zmieniła się na 543 786,44 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.