Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00244080/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zagospodarowanie odpadów komunalnych wraz z transportem z terenu Gminy Sułkowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej Sułkowice Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121440604
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Biertowice 236
1.5.2.) Miejscowość: Biertowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-440
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 122732050
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zgksulkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgksulkowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zgksulkowice.pl/index.php/przetargi/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność komunalna w celu zaspakajania zbiorowych potrzeb wspólnoty samorządowej.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie odpadów komunalnych wraz z transportem z terenu Gminy Sułkowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8ccbc3f-3578-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00324394
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244080/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGK.271.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Sułkowice oraz ich odbiór z punktu przeładunkowego zlokalizowanego w Sułkowicach przy ul. Tysiąclecia 133 i transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w terminie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.
2. Ilość odpadów do odbioru - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne kod 20 03 01 – 50 Mg/miesiąc. ok. 40 Mg/miesiąc x 12 miesięcy = 480 Mg. Wskazane ilości odpadów komunalnych, stanowią wielkość wyliczoną według zebranych ilości odpadów z roku 2020. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości przekazanych odpadów w stosunku do wyliczeń z roku 2021, w zależności od faktycznych potrzeb bez prawa Wykonawcy do roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu.
3. Sposób odbioru odpadów:
• Wykonawca własnym kosztem i staraniem będzie na bieżąco odbierał i transportował odpady z punktu przeładunkowego zlokalizowanego w Sułkowicach przy ul. Tysiąclecia 133 do miejsca ich unieszkodliwiania (instalacji RIPOK). Każdorazowy odbiór odpadów z punktu przeładunkowego Zamawiającego będzie następował na zgłoszenie (telefoniczne, e-mailowe ), przy czym czas od zgłoszenia do odbioru zebranych odpadów nie może być dłuższy niż 48 godziny.
• Czynności przekazania odpadów dokonywane będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz.7:00-15:00.
• Do obowiązków Zamawiającego będzie należał załadunek odpadów na środki transportu podstawione przez Wykonawcę.
• Ważenie odbieranych odpadów następować będzie na legalizowanej wadze elektronicznej znajdującej się w Sułkowicach przy ul. Tysiąclecia 133.
4. Wspólny słownik zamówień (CPV): 90 50 00 00-2 - usługi związane z odpadami,
90 51 10 00-2 - usługi wywozu odpadów, 90 51 20 00-9 - usługi transportu odpadów, 90 53 30 00-2 - usługi gospodarki odpadami
5. Obowiązki Wykonawcy:
a) Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu za każdy miesiąc wykonanej usługi, kopii kwitów wagowych potwierdzających wagę odpadów komunalnych i termin ich przyjęcia do instalacji.
b) Zagospodarowanie odpadów ma zostać potwierdzone kartą przekazania odpadów, którą potwierdzi Wykonawca zgodnie z obowiązującymi przepisami.
c) Wymagania formalne stawiane Wykonawcy świadczącemu usługi zagospodarowania odpadów komunalnych , które jest zobowiązany do spełnienia w dniu złożenia oferty:
- posiadanie zezwolenia na transport odpadów lub wpis do rejestru lub zezwolenia na przetwarzanie odpadów, zgodnie z ustawą o odpadach.
- posiadanie zezwolenia na przetwarzanie odpadów, w przypadku gdy Wykonawca zamierza prowadzić przetwarzanie odpadów we własnym zakresie. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu podmiotowi w celu przetwarzania odpadów, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie.
d) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- kierowca samochodu odbierającego odpady
6. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 d) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
• żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
• żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
• przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
Szczegółowo tryb oraz sposób prowadzenia powyżej opisanej weryfikacji regulują postanowienia Wzoru umowy.
7. Zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7): Zamawiając przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług o całkowitej wartości wynoszącej do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te obejmują:
• Zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych wraz z transportem z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Sułkowice.
• Zamówienie zostanie udzielone po przeprowadzeniu procedury przewidzianej dla zamówienia z wolnej ręki, poprzedzone będzie stosowanym zaproszeniem do negocjacji oraz negocjacjami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 375840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378432,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 375840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MIKI Mieczysław Jakubowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MIKI Recykling Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6970009598
7.3.3) Ulica: Nad Drwiną
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-841
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 375840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI BIERTOWICE
więcej: przetargi BIERTOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW OD ZAMAWIAJĄCEGO W ROKU 2025 Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 powstałych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
- Dostawa i montaż dwóch pomp zatapialnych, żeliwnych które zastąpią uszkodzone pompy typu Flygt NP. 3153.185 LT/622 w przepompowni wód melioracyjnych PD Świnoujście -Łunowo
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości należących do Gminy Milanówek.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie/unieszkodliwienie odpadów pochodzących z utrzymania czystości w budynkach i na terenach komunalnych Gminy Wielka Wieś w 2025 r
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.