Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00114629/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-14
- 2021/BZP 00134346/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Konserwacja i restauracja malowideł ściennych z ok. 1730r. wraz ze sztukateriami na sklepieniu Sali Sesyjnej Urzędu Miasta Poznania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61 878 5210
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja i restauracja malowideł ściennych z ok. 1730r. wraz ze sztukateriami na sklepieniu Sali Sesyjnej Urzędu Miasta Poznania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e45ab006-e4a4-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00324435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001366/28/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.35 Konserwacja i restauracja malowideł ściennych z ok. 1790 r. wraz ze sztukateriami na sklepieniu Sali Sesyjnej Urzędu Miasta Poznania, pl. Kolegiackim 17 w Poznaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114629/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOU-XII.271.30.2021.MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2157446,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i restauracja malowideł ściennych z ok. 1730 r. wraz ze sztukateriami na sklepieniu Sali Sesyjnej Urzędu Miasta Poznania.
2) W ramach realizacji prac, Wykonawca jest zobowiązany:
- wykonać tablice informacyjne (2 szt.) z podaniem nazwy zadania, nazwą inwestora i wykonawcy oraz informacją o finasowaniu prac konserwatorskich – projekt tablicy należy uzgodnić z Zamawiającym,
- wykonać prace zabezpieczające posadzkę, meble i inne stałe wyposażenie Sali,
- ustawić i zabezpieczyć rusztowania,
- wykonać badania sondażowe, odkrywki i próby technologiczne (wskazane w programie prac konserwatorskich),
- wykonać pełną rekonstrukcję ramy sztukatorskiej scen centralnych w uzgodnieniu z Biurem MKZ,
- wykonać renowację tynku,
- odsłonić i przeprowadzić prace konserwatorsko-restauratorskie sklepienia (z wyłączeniem odsłoniętej, południowej partii malowideł): usunięcie wtórnych uzupełnień, nawarstwień, przemalowań i zabrudzeń, konserwacja, uzupełnienie ubytków polichromii w technice al. fresco oraz al secco na suchym tynku w technice tempery jajowej i kazeinowej, konserwacja zabytkowych tynków z pobiałami –monochromii, konserwacja i uzupełnienie ubytków sztukaterii roślinnej i figuralnej,
- przeprowadzić prace konserwatorsko-restauratorskie malowideł i sztukaterii, odsłoniętych w 2018 roku, w południowej partii sklepienia: konserwacja i uzupełnienie ubytków polichromii w technice al fresco oraz al secco na suchym tynku w technice tempery jajowej i kazeinowej, konserwacja zabytkowych tynków z pobiałami –monochromii, konserwacja i uzupełnienie ubytków sztukaterii roślinnej i figuralnej,
- wykonać konserwatorską dokumentację powykonawczą oraz fotograficzną dokumentację porównawczą, w tym na nośniku elektronicznym (w 3 egz. w formie papierowej i 1 egz. płyta CD) w terminie do 3 miesięcy od dnia zakończenia prac konserwatorskich,
- opracować zalecenia dla użytkownika, dotyczące sposobu dalszego postępowania z zabytkiem po zakończeniu prac konserwatorskich, tj. zapewnienie określonych warunków niezbędnych do utrzymania właściwego stanu zabytku, oraz takich, które zapobiegną uszkodzeniu lub zniszczeniu zabytku.
- Opracować i przekazać Zamawiającemu Harmonogram finansowo – rzeczowy.
3) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac zgodnie z:
- obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 rok Prawo budowlane, normami techniczno – budowlanymi, Polskimi Normami obowiązującymi w tym zakresie, mającymi bezpośrednie zastosowanie dyrektywami i normami Unii Europejskiej oraz sztuką budowlaną,
- przepisami ustawy z dnia 23.07.2003 o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
- Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków z dnia 02.08.2018r. (Dz.U. 2021 poz. 81),
- pozwoleniem Miejskiego Konserwatora Zabytków nr 364/2021 z dnia 29.04.2021 na prowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków,
- Programem prac konserwatorskich,
- najwyższą starannością, zapewniając najwyższą jakość wykonywanych prac,
- przepisami BHP i ppoż.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony we wzorze umowy oraz w załącznikach 1-6 do umowy.
5) Wykonawca jest zobowiązany udzielić minimum 5 lat gwarancji na prace będące przedmiotem niniejszego zamówienia oraz na dostarczony materiał, licząc od dnia odbioru końcowego prac bez usterek/wad. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262710-1 - Konserwacja fresków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45453100-8 - Roboty renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1885000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2367750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1885000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Konserwatorska Piotr Białko Zabytki Malarstwa, Rzeźby, Architektury Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792235910
7.3.3) Ulica: Ratajska 14
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-608
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1885000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- "Wynajem telebimów na czas imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji"
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Dostawa wody mineralnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek skarbowych.
- Założenie szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.