Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa betonowych zbrojonych płyt drogowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krasiczyn zs. w Przemyślu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650017112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 29 Listopada 12
1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krasiczyn@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://krasiczyn.krosno.lasy.gov.pl/nadlesnictwo
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa betonowych zbrojonych płyt drogowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8852f3bd-573a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00324448
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018122/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa betonowych zbrojonych płyt drogowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Dostawa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia; PGNiG S.A. dnia 12 lutego 2020 r. przyjęło w dzierżawę od zamawiającego szlak zrywkowy na potrzeby dojazdu do kopalni gazu. W maju 2021r. firma powiadomiła zamawiającego, że w zawiązku z nieopłacalnością odwiertu planuje rekultywację terenu i zakończenie umowy dzierżawy, jak również sprzedaż zamawiającemu po znacznie obniżonej cenie 1187 szt. betonowych płyt drogowych ułożonych na placu pod wiertnią, drodze gminnej i dzierżawionym od zamawiającego szlaku. Oferowana cena jest bardzo atrakcyjna. Za zakupem płyt oprócz obiektywnych przyczyn technicznych przemawiają zatem również względy ekonomiczne.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.2.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 293782,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1187 szt. betonowych, zbrojonych płyt drogowych
o wymiarach 3 x 1,5 m (4,5 m2 każda) ułożonych na placu pod wiertnią, drodze gminnej i dzierżawionym od nadleśnictwa szlaku zrywkowym w Leśnictwie Średnia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44171000-9 - Płyty (budowlane)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 361352,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 361352,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 361352,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo-Budowlane "HUTA" Sp.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6870000234
7.3.3) Ulica: Jana 67
7.3.4) Miejscowość: Odrzechowa
7.3.5) Kod pocztowy: 38-530
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-BUDOWLANE HUTA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-BUDOWLANE HUTA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 361352,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Świadczenie usług medycznych w postaci opieki pielęgniarskiej dla cudzoziemców osadzonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w m. Przemyśl.
- "Zakup samochodu osobowego"
- Dostawa artykułów spożywczych 2024/2025
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Miejskiej Przemyśl pochodzących z nieruchomości niezamieszkałych objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi Gminy
- Świadczenie usług związanych z prowadzeniem Biura Obsługi Interesantów w Sądzie Rejonowym w Lubaczowie z siedzibą przy ul. Mickiewicza 24
- DOSTAWA CIĄGNIKA KOMUNALNEGO Z WYPOSAŻENIEM DLA MIEJSKIEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PRZEMYŚLU
więcej: przetargi w Przemyślu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.