Ogłoszenie z dnia 2023-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00123000/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia szkoleń z zakresu rozwoju umiejętności osobistych i interpersonalnych pracowników kadry administracyjnej i dydaktycznej UPP zgodnie z zakresem merytorycznym projektów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001844
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-637
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.bartkowiak@up.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeprowadzenia szkoleń z zakresu rozwoju umiejętności osobistych i interpersonalnych pracowników kadry administracyjnej i dydaktycznej UPP zgodnie z zakresem merytorycznym projektów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-016af64f-b9cb-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00324455
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00071936/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Szkolenia – kompetencje miękkie dla administracji Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Najlepsi z natury 2.0. Zintegrowany Program Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu” zwanym dalej Zintegrowanym Programem Uczelni 2.0. oraz „Doskonałość Dydaktyczna Uczelni”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123000
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1662/AZ/262/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SZKOLENIE POPRAWNOŚĆ I KULTURA JĘZYKA POLSKIEGOSzkolenie: Poprawność i kultura języka polskiego w pracy kadry administracyjnej
Projekt Zintegrowany Program Uczelni 2.0.
Liczba godzin [45’] na edycję 8
Liczba edycji 4
Grupa docelowa Pracownicy kadry administracyjnej i zarządczej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Średnia liczba osób/edycję Średnia wielkość grupy 12-14 osób
Przewidywana liczba osób 56
Formuła Stacjonarna/zdalna*
Łączna liczba godzin 32
Termin realizacji zamówienia do 30.11.2023
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji zarządczych kadry administracyjnej w zakresie redagowania pism.
Zakres tematyki szkolenia:
a) zasady redagowania pism urzędowych (spójność tekstu, układ graficzny itp.),
b) formy rozpoczęcia i zakończenia pism,
c) tytułowanie i zwrot grzecznościowe (m.in. odmiana nazwisk i tytułów),
d) poprawność językowa i najczęstsze błędy (gramatyka, interpunkcja, fleksja, ortografia itp.),
e) upraszczanie tekstu m.in. pod kątem osób niepełnosprawnych,
f) jasność języka i przekazu,
g) stylistyka pism urzędowych,
h) netykieta (konstrukcja wiadomości e-mail, zasady DW, UDW).
Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztat
Forma zajęć: interaktywna i warsztatowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 16152,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2:SZKOLENIE SAVOIR VIVRE
Szkolenie: Savoir vivre pracownika Uczelni Wyższej
Projekt Zintegrowany Program Uczelni 2.0.
Liczba godzin [45’] na edycję 16
Liczba edycji 4
Grupa docelowa Pracownicy kadry administracyjnej i zarządczej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Średnia liczba osób/edycję Średnia wielkość grupy 12-14 osób
Przewidywana liczba osób 56
Formuła Stacjonarna/zdalna*
Łączna liczba godzin 64
Termin realizacji zamówienia do 30.11.2023
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji zarządczych kadry administracyjnej
w zakresie postaw asertywnych w kontaktach w życiu zawodowym.
Zakres tematyki szkolenia:
a) Style komunikowania się, komunikacji interpersonalnej,
b) Techniki usprawniające komunikację z innymi, budowanie dobrych relacji,
c) Odczytywanie sygnałów odbiorcy i komunikowanie własnych potrzeb (komunikacja werbalna i niewerbalna, wyrażenie emocji, siła gestów),
d) Bariery komunikacyjne,
e) Stawianie granic i respektowanie granic innych osób,
f) Metody skutecznej i efektywnej odmowy,
g) Typy postaw asertywnych - reakcja na krytykę, atak i manipulację,
h) Wyrażanie własnego zdania (techniki asertywnej komunikacji),
i) Czym nie jest asertywność,
j) Błędy w komunikacji między zespołowej.
Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztat
Forma zajęć: interaktywna i warsztatowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 29581,71 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3:SZKOLENIA Z ROZWOJU UMIEJĘTNOŚCI OSOBISTYCH I INTERPERSONALNYCH
Szkolenie: Asertywna komunikacja w organizacji.
Projekt Zintegrowany Program Uczelni 2.0.
Liczba godzin [45’] na edycję 8
Liczba edycji 5
Grupa docelowa Pracownicy kadry administracyjnej i zarządczej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Średnia liczba osób/edycję Średnia wielkość grupy 12-14 osób
Przewidywana liczba osób 70
Formuła Stacjonarna/zdalna*
Łączna liczba godzin 40
Termin realizacji zamówienia do 30.11.2023
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji zarządczych kadry administracyjnej
w zakresie postaw asertywnych w kontaktach w życiu zawodowym.
Zakres tematyki szkolenia:
a) Style komunikowania się, komunikacji interpersonalnej,
b) Techniki usprawniające komunikację z innymi, budowanie dobrych relacji,
c) Odczytywanie sygnałów odbiorcy i komunikowanie własnych potrzeb (komunikacja werbalna i niewerbalna, wyrażenie emocji, siła gestów),
d) Bariery komunikacyjne,
e) Stawianie granic i respektowanie granic innych osób,
f) Metody skutecznej i efektywnej odmowy,
g) Typy postaw asertywnych - reakcja na krytykę, atak i manipulację,
h) Wyrażanie własnego zdania (techniki asertywnej komunikacji),
i) Czym nie jest asertywność,
j) Błędy w komunikacji między zespołowej.
Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztat
Forma zajęć: interaktywna i warsztatowa.
Szkolenie: Moje miejsce w zespole – jak współtworzyć sprawny i efektywny zespół.
Projekt Zintegrowany Program Uczelni 2.0
Liczba godzin [45’] na edycję 16
Liczba edycji 2
Grupa docelowa Pracownicy kadry administracyjnej i zarządczej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Średnia liczba osób/edycję Średnia wielkość grupy 12-16 osób
Przewidywana liczba osób 28
Formuła Stacjonarna/zdalna*
Łączna liczba godzin 32
Termin realizacji zamówienia do 30.11.2023
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji zarządczych kadry administracyjnej w zakresie skutecznej komunikacji, roli pracy zespołowej oraz współtworzenia efektywnego zespołu.
Zakres tematyki szkolenia:
a) Grupa a zespół (różnice, podobieństwa),
b) Cechy osobowości pracowników – role w zespole,
c) Budowanie tożsamości zespołu, kodeks zespołu,
d) Identyfikacja pracownika z całą organizacją,
e) Fazy funkcjonowania zespołu,
f) Podział obowiązków,
g) Wymiana doświadczeń, dzielenie się wiedzą,
h) Przepływ informacji w zespole (również w pracy zdalnej),
i) System komunikacji w zespole,
j) Kolory komunikacji – jak dogadać się z tymi, których nie możesz zrozumieć,
k) Okazywanie emocji, dzielenie się nimi w zespole,
l) Wspólna realizacja celów,
m) Zmiana jako szansa na rozwój zespołu,
n) Wpływ własnego zachowania na wyniki osobiste i całego zespołu,
o) Praca zespołowa w warunkach pracy zdalnej.
Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztat
Forma zajęć: interaktywna i warsztatowa.
Szkolenie: Społeczne, prawne i psychologiczne aspekty mobbingu oraz sposoby jego zapobiegania.
Projekt Zintegrowany Program Uczelni 2.0
Liczba godzin [45’] na edycję 8
Liczba edycji 2
Grupa docelowa Pracownicy kadry administracyjnej i zarządczej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Średnia liczba osób/edycję Średnia wielkość grupy 12-16 osób
Przewidywana liczba osób 28
Formuła Stacjonarna/zdalna*
Łączna liczba godzin 16
Termin realizacji zamówienia do 30.11.2023
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji zarządczych kadry administracyjnej
w zakresie mobbingu i dyskryminacji oraz działań mających na celu kreowanie bezpiecznego
i przyjaznego środowiska pracy.
Zakres tematyki szkolenia:
a) Mobbing a dyskryminacja,
b) Rodzaje mobbingu,
c) Przyczyny powstawania mobbingu
d) Rozpoznanie mobbingu w pracy i sposoby reagowania na niego,
e) Skutki mobbingu,
f) Prawne aspekty związane z mobbingiem – prawa, obowiązki oraz procedura antymobingowa,
g) Orzecznictwo sądowe w temacie mobbingu – wymogi formalne, procedury
i statystyki,
h) Dobre praktyki przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji.
Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztat
Forma zajęć: interaktywna i warsztatowa.
Szkolenie: Radzenie sobie ze stresem, budowanie pewności siebie i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu.
Projekt Doskonałość Dydaktyczna Uczelni/Zintegrowany Program Uczelni 2.0
Liczba godzin [45’] na edycję 16
Liczba edycji 8
Grupa docelowa Pracownicy kadry administracyjnej, zarządczej i dydaktycznej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Średnia liczba osób/edycję Średnia wielkość grupy 12-14 osób
Przewidywana liczba osób 112
Formuła Stacjonarna/zdalna*
Łączna liczba godzin 128
Termin realizacji zamówienia do 30.11.2023
Celem szkolenia jest pomoc kadrze dydaktycznej i administracyjnej w zakresie wzmacniania pewności siebie, radzenia sobie z zawodowym stresem i przeciążeniem natłokiem pracy.
Efektem szkolenia będzie umiejętność rozpoznania symptomów wypalenia i inspiracje do wypracowania zdrowych nawyków w celu zadbania o swój dobrostan psychiczny. Długofalowym efektem szkolenia będzie zapobieganie wypaleniu zawodowemu.
Zakres tematyki szkolenia:
a) Czym jest stres - objawy stresu, jego krótko- i długofalowy wpływ na organizm,
b) Czym jest wypalenie zawodowe w ujęciu psychologicznym,
c) Fazy wypalenia zawodowego i objawy poszczególnych faz,
d) Sposoby przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu,
e) Metody radzenia sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym,
f) Ćwiczenia przygotowujące do spotkań/wystąpień (rozluźniające, oddechowe, panowanie nad drżącym głosem i rękoma),
g) Ćwiczenia doraźne i metody antystresowe,
h) Techniki redukowania napięcia stresowego
i) Efektywne odreagowanie sytuacji stresowych
j) Zachowanie równowagi życie zawodowe - życie osobiste (Mindfullness, Work Life Balance),
k) Budowanie poczucia skuteczności
l) Praca nad polepszeniem relacji z pracą- budowanie poczucia sensu i zaangażowania; postawy asertywnej
m) Praca nad zdrowym stylem życia- w kierunku równowagi wewnętrznej
Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztat
Forma zajęć: interaktywna i warsztatowa.
Szkolenie: Jak organizować sobie pracę, aby się nie wypalić? Zapobieganie wypaleniu zawodowemu w kontekście organizacji pracy własnej i zarządzanie sobą w czasie.
Projekt Doskonałość dydaktyczna uczelni/Zintegrowany Program Uczelni 2.0.
Liczba godzin [45’] na edycję 16
Liczba edycji 7
Grupa docelowa Pracownicy kadry administracyjnej, zarządczej i dydaktycznej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Średnia liczba osób/edycję Średnia wielkość grupy 12-14 osób
Przewidywana liczba osób 98
Formuła Stacjonarna/zdalna*
Łączna liczba godzin 112
Termin realizacji zamówienia do 30.11.2023
Celem szkolenia jest podniesienie umiejętności kadry dydaktycznej i administracyjnej w zakresie efektywnej organizacji pracy własnej i ustalania priorytetów w celu przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu i zwiększeniu satysfakcji z wykonywanej pracy.
Zakres tematyki szkolenia:
a) Skuteczność w działaniu – czyli czym jest zarządzanie czasem,
b) Zarządzanie czasem w codziennej pracy i bieżącymi zadaniami,
c) Metody i style pracy, analiza bieżącego stylu,
d) Tworzenie harmonogramu pracy (dziennego, tygodniowego, miesięcznego itp.),
e) Radzenie sobie z rozpraszaczami, pożeraczami czasu i prokrastynacją,
f) Techniki i metody zarządzania czasem (np. pomodoro, ALPEN, ABC, Pareto, „zjedzenie żaby”),
g) Budowanie nawyków zarządzania czasem (planowanie, zapisywanie, monitorowanie, grupowanie zadań),
h) Działanie pod presją czasu i jak sobie z nią radzić?,
i) Praca głęboka – czym jest i jak ją stosować?
j) Dobre praktyki.
Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztat
Forma zajęć: interaktywna i warsztatowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 72691,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 4:FACYLITACJA
Szkolenie: Ciekawie i z sensem, czyli o sposobach na prowadzenie spotkań i dzielenie się wiedzą.
Projekt Doskonałość dydaktyczna uczelni
Liczba godzin [45’] na edycję 16
Liczba edycji 2
Grupa docelowa Pracownicy kadry administracyjnej, zarządczej i dydaktycznej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Średnia liczba osób/edycję Średnia wielkość grupy 12-14 osób
Przewidywana liczba osób 28
Formuła Stacjonarna/zdalna*
Łączna liczba godzin 32
Termin realizacji zamówienia do 30.09.2023
*co do zasady szkolenia są stacjonarne, w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zlecić realizację szkolenia w formie zdalnej
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji kadry administracyjnej i dydaktycznej w zakresie poprawy jakości pracy zespołowej. Efektem szkolenia będzie przedstawienie i wdrożenie do stosowania technik pracy z zespołem używanych w procesach facylitacji i moderacji spotkań.
Zakres tematyki szkolenia:
a) potencjał pracy zespołowej,
b) fazy formowania się grupy / zespołu,
c) jak budować w grupie atmosferę wzajemnego szacunku i zrozumienia – kontrakt wspólnej pracy,
d) jak właściwie określić cel spotkania i upewnić się, że jest wspólny dla wszystkich
e) jak być dobrze zrozumianym,
f) rola i zadania prowadzącego spotkanie,
g) techniki zachęcania grupy do pracy nad danym zagadnieniem,
h) praca z grupą w konflikcie,
i) wspieranie podejmowania decyzji w grupie,
j) facylitacja jako narzędzie pracy,
k) techniki facylitacji i moderacji.
Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztat
Forma zajęć: interaktywna i warsztatowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 25200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3520 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VR Training Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393886003
7.3.3) Ulica: ul. Liliowa 15/6
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 21
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 21
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28928,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZKOLENIA I DORADZTWO ORGANIZACYJNE I WIZERUNKOWE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541938046
7.3.4) Miejscowość: OPOLE
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 31
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 31
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50088,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Profilaktyki i Reedukacji „Atelier”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811895732
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50088,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 19
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 19
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16256,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7136,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Publico Anna Kornacka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522225073
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7136,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
- kompleksowa usługa organizacji i poprowadzenia jednodniowych, odrębnych szkoleń online
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.