eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Utrzymanie wód na terenie NW Myślenice i ZW Dobczyce"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Utrzymanie wód na terenie NW Myślenice i ZW Dobczyce”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kzgw@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.przetargi.wody.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Utrzymanie wód na terenie NW Myślenice i ZW Dobczyce”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-836c2217-e484-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00324484

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.34 Roboty budowlane na terenie NW Myślenice - RZGW Kraków

1.1.36 Roboty budowlane na Zbiorniku wodnym Dobczyce - RGW Kraków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113960/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2810.84.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Udrożnienie koryta, zasyp wyrw brzegowych na potoku Trzemeśnianka w km 2+100-3+400 w m. Droginia/Łęki
Prace będą polegały na odcinkowym udrożnieniu koryta potoku. Materiał z wykopów na brzegu prawym w km 2+100 - 2+200 należy wmontować w wyrwę brzegu lewego i uformować skarpę z nachyleniem 1:1,5 . Materiał z wykopów na brzegu lewym w km 2+490 - 3+398 należy odwieź we wskazane miejsce i rozplantować. Brzeg lewy potoku w km 2+100 - 2+200 po uformowaniu skarpy należy umocnić w formie brukonarzutu materiałem kamiennym o średnicy min. 0,7 m i łącznej ilości 190 m3 .Narzut kamienny należy zagłębić w dnie 0,5 m ,kamienie układać klinując między sobą z nachyleniem skarpy 1:1,5. Planowane zadanie zlokalizowane jest w terenie zurbanizowanym. W bezpośrednim sąsiedztwie potoku Trzemeśnianka występuje zabudowa jednorodzinna, infrastruktura drogowa - droga powiatowa. Dojazd na teren budowy odbywać się będzie po prywatnych posesjach i drogach gminnych. W terenie nie występuje uzbrojenie kolidujące z planowanymi robotami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 47100,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Udrożnienie rz. Raby w km 111+300-111+700 w m. Rabka-Zdrój
4.4.2 Zakres prac obejmuje uregulowane koryto rzeki Raby na odcinku starych i nowych murów bulwarowych, między którymi powstały liczne odsypy materiału ziemnego, które powodują znaczne zawężenie przekroju koryta oraz utrudniają swobodny przepływ wód w korycie. Na odcinku wzdłuż starych murów bulwarowych tj. od mostu drogowego w ciągu ulicy Gilówka do mostu drogowego w ciągu ul. Kilińskiego przewidziano do odmulenia dwa rozległe odsypy o łącznej kubaturze 1314m3, a na odcinku nowych murów bulwarowych tj. od mostu w ciągi ul. Kilińskiego do końca bulwaru przewidziano do odmulenia cztery odsypy o łącznej kubaturze 556m3. Pozyskany materiał z odmulenia należy wywieść do 5 km poza teren koryta.
W celu minimalizacji negatywnego oddziaływania na środowisko wodne planuje się wykonanie prac w korycie rzeki odcinkowo w miejscach istniejących odsypów, ograniczając ingerencje ciężkiego sprzętu w koryto.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 56070,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Udrożnienie koryta potoku i remont budowli regulacyjnych na potoku Kasinczanka (Kasinka) w km 0+600-1+800 w m. Kasinka Mała.
4.5.2 Przewiduje się wykonanie robót polegających na udrożnieniu koryta potoku
z nadmiaru materiału ziemnego, które powodują znaczne zawężenie przekroju koryta potoku i utrudnią swobodny przepływ wody. Odłożone rumowisko, przerośnięte korzeniami drzew i krzewów stanowią zagrożenie zalewania nieruchomości usytuowanych wzdłuż potoku. Część materiał w ilości ok. 500 m3 należy zdeponować i rozplantować na skarpach oraz powyżej górnej krawędzi lewego i prawego brzegu potoku, a nadmiar materiału w ilości ok. 1100m3 należy wywieść na odległość od 2-5km poza teren koryta na miejsce wyznaczone wcześniej przez Zleceniodawcę.
Dodatkowo zostały przewidziane prace polegające na wykonaniu robót mających na celu zabudowę powstałej wyrwy narzutem kamiennym luzem w obrębie uszkodzonych skrzydeł stopni w km 0+870 i w km 1+070 na potoku Kasiniczanka w ilości 154m3.
W celu minimalizacji negatywnego oddziaływania na środowisko wodne planuje się wykorzystanie istniejących dróg dojazdowych i terenów nadbrzeżnych będących własnością PGW Wody Polskie oraz prowadzenie prac z brzegu potoku nie ingerując bezpośrednio w koryto.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 70676,75 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Udrożnienie pot. Poniczanka w km 0+000-0+500 w m. Rabka-Zdrój
Przewiduje się wykonanie robót polegających na udrożnieniu koryta potoku z nadmiaru materiału ziemnego (odsypów), które powodują znaczne zawężenie przekroju koryta potoku i utrudnią swobodny przepływ wody. Część materiał w ilości ok. 500 m3 należy zdeponować i rozplantować na skarpach oraz powyżej górnej krawędzi lewego i prawego brzegu potoku w km 0+000 – 0+500,
a nadmiar materiału w ilości ok. 1101m3 należy wywieść na odległość ok. 5km poza teren koryta.
W celu minimalizacji negatywnego oddziaływania na środowisko wodne planuje się wykorzystaniem istniejących dróg dojazdowych i terenów nadbrzeżnych będących własnością PGW Wody Polskie oraz prowadzenie prac z brzegu potoku nie ingerując bezpośrednio w koryto.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 39479,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.7.1 Remont uszkodzonego żłobu i udrożnienie potoku Trzemeśnianka w km 0+800-1+120 w m. Droginia
Prace polegające na remoncie uszkodzony płyt żelbetowych w dnie i udrożnieniu żłobu z naniesionego przez wody powodziowe materiału.
Roboty ziemne i przygotowawcze:
Polegające na mechanicznym udrożnieniu koryta z materiału naniesionego przez wody powodziowe i rozplantowanie w miejscu wskazanym przez inwestora na odległość do 1 km.
Przygotowanie, zabezpieczenie i odwodnienie dna żłobu do prac betoniarskich.
Roboty ubezpieczeniowe:
Polegające na mechanicznym przemieszczaniu materiału żwirowego i uformowaniu koryta potoku dla swobodnego spływu wód oraz remont uszkodzonych płyt żelbetowych w dnie żłobu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 36545,38 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Udrożnienie koryta potoku Bulinka i zasyp wyrwy w km 0+360-0+855 w m. Osieczany
Prace polegające na udrożnieniu koryta i przepustu drogowego oraz zasypu wyrwy narzutem kamiennym.
Roboty ziemne i przygotowawcze:
Polegające na mechanicznym udrożnieniu koryta i skarp tamujących przepływ wody w korycie, udrożnienie przepustu rurowego pod drogą dojazdową do zapory bocznej w Osieczanach i wywóz urobku samochodami na odległość do 1 km.
Roboty ubezpieczeniowe:
Polegające na mechanicznym wykonaniu zasypu wyrwy narzutem kamiennym wraz z zagęszczeniem i formowaniem koryta i skarp brzegowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 31647,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47569,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66968,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47569,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBM Sułkowscy Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370001337

7.3.3) Ulica: Fabryczna

7.3.4) Miejscowość: Limanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-600

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47569,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43678,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101150,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43678,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAMBRUK Kamil Migacz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343518651

7.3.4) Miejscowość: Długołęka-Świerkla

7.3.5) Kod pocztowy: 33-386

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43678,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65598,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70758,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65598,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBM Sułkowscy Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370001337

7.3.3) Ulica: Fabryczna

7.3.4) Miejscowość: Limanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-600

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65598,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31880,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57531,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31880,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAMBRUK Kamil Migacz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343518651

7.3.4) Miejscowość: Długołęka-Świerkla

7.3.5) Kod pocztowy: 33-386

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31880,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76020,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76020,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76020,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBM Sułkowscy Sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370001337

7.3.3) Ulica: Fabryczna

7.3.4) Miejscowość: Limanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-600

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76020,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40064,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53921,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40064,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBM Sułkowscy Sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370001337

7.3.3) Ulica: Fabryczna

7.3.4) Miejscowość: Limanowa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40064,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.