Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00113960/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Utrzymanie wód na terenie NW Myślenice i ZW Dobczyce”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kzgw@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.przetargi.wody.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utrzymanie wód na terenie NW Myślenice i ZW Dobczyce”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-836c2217-e484-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00324484
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.34 Roboty budowlane na terenie NW Myślenice - RZGW Kraków
1.1.36 Roboty budowlane na Zbiorniku wodnym Dobczyce - RGW Kraków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113960/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2810.84.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Udrożnienie koryta, zasyp wyrw brzegowych na potoku Trzemeśnianka w km 2+100-3+400 w m. Droginia/ŁękiPrace będą polegały na odcinkowym udrożnieniu koryta potoku. Materiał z wykopów na brzegu prawym w km 2+100 - 2+200 należy wmontować w wyrwę brzegu lewego i uformować skarpę z nachyleniem 1:1,5 . Materiał z wykopów na brzegu lewym w km 2+490 - 3+398 należy odwieź we wskazane miejsce i rozplantować. Brzeg lewy potoku w km 2+100 - 2+200 po uformowaniu skarpy należy umocnić w formie brukonarzutu materiałem kamiennym o średnicy min. 0,7 m i łącznej ilości 190 m3 .Narzut kamienny należy zagłębić w dnie 0,5 m ,kamienie układać klinując między sobą z nachyleniem skarpy 1:1,5. Planowane zadanie zlokalizowane jest w terenie zurbanizowanym. W bezpośrednim sąsiedztwie potoku Trzemeśnianka występuje zabudowa jednorodzinna, infrastruktura drogowa - droga powiatowa. Dojazd na teren budowy odbywać się będzie po prywatnych posesjach i drogach gminnych. W terenie nie występuje uzbrojenie kolidujące z planowanymi robotami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 47100,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Udrożnienie rz. Raby w km 111+300-111+700 w m. Rabka-Zdrój4.4.2 Zakres prac obejmuje uregulowane koryto rzeki Raby na odcinku starych i nowych murów bulwarowych, między którymi powstały liczne odsypy materiału ziemnego, które powodują znaczne zawężenie przekroju koryta oraz utrudniają swobodny przepływ wód w korycie. Na odcinku wzdłuż starych murów bulwarowych tj. od mostu drogowego w ciągu ulicy Gilówka do mostu drogowego w ciągu ul. Kilińskiego przewidziano do odmulenia dwa rozległe odsypy o łącznej kubaturze 1314m3, a na odcinku nowych murów bulwarowych tj. od mostu w ciągi ul. Kilińskiego do końca bulwaru przewidziano do odmulenia cztery odsypy o łącznej kubaturze 556m3. Pozyskany materiał z odmulenia należy wywieść do 5 km poza teren koryta.
W celu minimalizacji negatywnego oddziaływania na środowisko wodne planuje się wykonanie prac w korycie rzeki odcinkowo w miejscach istniejących odsypów, ograniczając ingerencje ciężkiego sprzętu w koryto.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 56070,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Udrożnienie koryta potoku i remont budowli regulacyjnych na potoku Kasinczanka (Kasinka) w km 0+600-1+800 w m. Kasinka Mała.4.5.2 Przewiduje się wykonanie robót polegających na udrożnieniu koryta potoku
z nadmiaru materiału ziemnego, które powodują znaczne zawężenie przekroju koryta potoku i utrudnią swobodny przepływ wody. Odłożone rumowisko, przerośnięte korzeniami drzew i krzewów stanowią zagrożenie zalewania nieruchomości usytuowanych wzdłuż potoku. Część materiał w ilości ok. 500 m3 należy zdeponować i rozplantować na skarpach oraz powyżej górnej krawędzi lewego i prawego brzegu potoku, a nadmiar materiału w ilości ok. 1100m3 należy wywieść na odległość od 2-5km poza teren koryta na miejsce wyznaczone wcześniej przez Zleceniodawcę.
Dodatkowo zostały przewidziane prace polegające na wykonaniu robót mających na celu zabudowę powstałej wyrwy narzutem kamiennym luzem w obrębie uszkodzonych skrzydeł stopni w km 0+870 i w km 1+070 na potoku Kasiniczanka w ilości 154m3.
W celu minimalizacji negatywnego oddziaływania na środowisko wodne planuje się wykorzystanie istniejących dróg dojazdowych i terenów nadbrzeżnych będących własnością PGW Wody Polskie oraz prowadzenie prac z brzegu potoku nie ingerując bezpośrednio w koryto.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 70676,75 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Udrożnienie pot. Poniczanka w km 0+000-0+500 w m. Rabka-ZdrójPrzewiduje się wykonanie robót polegających na udrożnieniu koryta potoku z nadmiaru materiału ziemnego (odsypów), które powodują znaczne zawężenie przekroju koryta potoku i utrudnią swobodny przepływ wody. Część materiał w ilości ok. 500 m3 należy zdeponować i rozplantować na skarpach oraz powyżej górnej krawędzi lewego i prawego brzegu potoku w km 0+000 – 0+500,
a nadmiar materiału w ilości ok. 1101m3 należy wywieść na odległość ok. 5km poza teren koryta.
W celu minimalizacji negatywnego oddziaływania na środowisko wodne planuje się wykorzystaniem istniejących dróg dojazdowych i terenów nadbrzeżnych będących własnością PGW Wody Polskie oraz prowadzenie prac z brzegu potoku nie ingerując bezpośrednio w koryto.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 39479,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.7.1 Remont uszkodzonego żłobu i udrożnienie potoku Trzemeśnianka w km 0+800-1+120 w m. DroginiaPrace polegające na remoncie uszkodzony płyt żelbetowych w dnie i udrożnieniu żłobu z naniesionego przez wody powodziowe materiału.
Roboty ziemne i przygotowawcze:
Polegające na mechanicznym udrożnieniu koryta z materiału naniesionego przez wody powodziowe i rozplantowanie w miejscu wskazanym przez inwestora na odległość do 1 km.
Przygotowanie, zabezpieczenie i odwodnienie dna żłobu do prac betoniarskich.
Roboty ubezpieczeniowe:
Polegające na mechanicznym przemieszczaniu materiału żwirowego i uformowaniu koryta potoku dla swobodnego spływu wód oraz remont uszkodzonych płyt żelbetowych w dnie żłobu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 36545,38 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Udrożnienie koryta potoku Bulinka i zasyp wyrwy w km 0+360-0+855 w m. OsieczanyPrace polegające na udrożnieniu koryta i przepustu drogowego oraz zasypu wyrwy narzutem kamiennym.
Roboty ziemne i przygotowawcze:
Polegające na mechanicznym udrożnieniu koryta i skarp tamujących przepływ wody w korycie, udrożnienie przepustu rurowego pod drogą dojazdową do zapory bocznej w Osieczanach i wywóz urobku samochodami na odległość do 1 km.
Roboty ubezpieczeniowe:
Polegające na mechanicznym wykonaniu zasypu wyrwy narzutem kamiennym wraz z zagęszczeniem i formowaniem koryta i skarp brzegowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 31647,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47569,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66968,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47569,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBM Sułkowscy Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370001337
7.3.3) Ulica: Fabryczna
7.3.4) Miejscowość: Limanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-600
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47569,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43678,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101150,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43678,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAMBRUK Kamil Migacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343518651
7.3.4) Miejscowość: Długołęka-Świerkla
7.3.5) Kod pocztowy: 33-386
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43678,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65598,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70758,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65598,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBM Sułkowscy Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370001337
7.3.3) Ulica: Fabryczna
7.3.4) Miejscowość: Limanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-600
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65598,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31880,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57531,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31880,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAMBRUK Kamil Migacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343518651
7.3.4) Miejscowość: Długołęka-Świerkla
7.3.5) Kod pocztowy: 33-386
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31880,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76020,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76020,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76020,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBM Sułkowscy Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370001337
7.3.3) Ulica: Fabryczna
7.3.4) Miejscowość: Limanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-600
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76020,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40064,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53921,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40064,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBM Sułkowscy Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370001337
7.3.3) Ulica: Fabryczna
7.3.4) Miejscowość: Limanowa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40064,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.