Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00239714/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu modularnego kompatybilnego z posiadanym przez Zamawiającego systemem zarządzania Magnum i Vista Link Evertz oraz posiadanymi ramami serii 7800FR dla Oddz TVP S.A. w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Telewizja Polska S. A.
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Poznań
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01041897300143
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Serafitek 8
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-144
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: elzbieta.kozielska@tvp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://poznan.tvp.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tvp.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu modularnego kompatybilnego z posiadanym przez Zamawiającego systemem zarządzania Magnum i Vista Link Evertz oraz posiadanymi ramami serii 7800FR dla Oddz TVP S.A. w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-caf6c4b9-31a4-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00324489
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239714/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TXPP/7/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu modularnego kompatybilnego z posiadanym przez Zamawiającego systemem zarządzania Magnum i Vista Link Evertz oraz posiadanymi ramami serii 7800FR dla Oddziału Terenowego w Poznaniu – zwanych dalej „Sprzętem” lub „Urządzeniami”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego wykonania zawarty jest w Załączniku nr 3 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ – zwanych dalej „Wzorem umowy”.
2 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
3 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4 Wykonawca udzieli gwarancji na oferowany Sprzęt, na okres wskazany w ofercie, jednak nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru potwierdzającego wykonanie przedmiotu umowy. Jeżeli Wykonawca oferuje okres gwarancji dłuższy niż minimalny okres gwarancji wymagany w SWZ, winien odpowiednio zmienić pkt 7 Formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. Zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji niż minimalny okres wymagany w SWZ, skutkować będzie przyznaniem punktów w kryterium „okres gwarancji”, zgodnie z zasadami określonymi w pkt 15 SWZ. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji niż wymagany w SWZ, równoznaczne będzie ze złożeniem oferty, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia i stanowić będzie podstawę do odrzucenia oferty.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, podział zamówienia na części stanowi uprawnienie Zamawiającego, nie zaś obowiązek. Poza tym podział tego zamówienia jest niecelowy oraz spowodowałby znaczne utrudnienia przy realizacji zamówienia.
Przedmiotowe zamówienie ma charakter kompleksowy - wszystkie dostarczane w ramach przedmiotu zamówienia urządzenia są urządzeniami broadcastowymi, muszą ze sobą prawidłowo i optymalnie współpracować. Zamówienie nie może zostać zatem podzielone na części, ze względu na konieczność zagwarantowania pełnej odpowiedzialności oraz kompletności wykonywanych czynności instalacji, uruchomienia i konfiguracji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1013520,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1013520,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1013520,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STUDIOTECH POLAND Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5221024970
7.3.3) Ulica: Bażancia 53
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-892
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1013520,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-28INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- Dostawa i montaż telewizorów
- Dostawa interfejsu audio do Studia Nagrań w budynku PPK Centrum Nauki Kopernik.
- Przebudowa pomieszczeń biblioteki wydziałowej na salę dydaktyczną (wykładową) i salę konferencyjną w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy ulicy Zbierskiego 2/4
- Dostawa urządzeń audio-video (telewizorów)
- "Dostawa sprzętu multimedialnego i urządzeń z technologią VR na potrzeby Szkoły Podstawowej im. M. Zaruskiego w Pucku w ramach projektu..."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.