Ogłoszenie z dnia 2024-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00273911/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy ryb i ryb konserwowanych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA POLICJI W PILE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570290663
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Staszica 7
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: (47) 7742111
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sppila.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.szkolapolicji.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_pila/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Szkolenie Policji
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy ryb i ryb konserwowanych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cb0de0c-f318-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00324491
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00238493/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy ryb i ryb konserwowanych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273911
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 108/JZ-100/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 80320,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ryb i ryb konserwowanych do Szkoły Policji w Pile w orientacyjnej ilości 2 850 kg.
2. Pełny wykaz asortymentu będącego przedmiotem dostaw oraz maksymalna ilość zamawianych produktów zostały
podane w Specyfikacji asortymentowo-ilościowej, która stanowi załącznik nr 2 do SWZ. Załącznik ten stanowi część oferty,
a zatem musi zostać złożony z zachowaniem formy przewidzianej dla oferty.
3. W nawiązaniu do art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega możliwość niezrealizowania przedmiotu
zamówienia o wartości do 50 % wynagrodzenia brutto. Z tytułu niezrealizowania części zamówienia Wykonawcy nie
przysługują żadne roszczenia finansowe oraz prawne. Podane ilości są wielkościami szacunkowymi i nie zobowiązują
Zamawiającego do zakupu towaru w tych ilościach.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy w opakowaniach zbiorczych, odpowiednio posortowany i
zabezpieczony przed uszkodzeniem, w warunkach temperaturowych zalecanych przez producenta oraz czystym środkiem
transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu umowy.
5. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
6. Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym orzeczeniem lekarskim dla celów sanitarnoepidemiologicznych,
które okazują na żądanie Zamawiającego.
7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów podlegających
urzędowej kontroli właściwych władz – zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i
żywienia (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1448) i/ lub ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j.
Dz. U. z 2023 r. poz. 872). Wykonawca musi podlegać stałemu nadzorowi właściwych władz.
8. Wykonawca zagwarantuje, że będzie dostarczał zamawiany asortyment zgodnie z zamówieniem o terminie ważności
zapewniającym bezpieczne zużycie dostarczonych produktów. Minimalny wymagany przez Zamawiającego termin
przydatności do spożycia został określony przez Zamawiającego w kolumnie nr 8 Specyfikacji asortymentowo-ilościowej,
stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.
9. W nawiązaniu do art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji
umowy do 2 miesięcy po terminie określonym w umowie, w przypadku, gdy w przewidzianym w ust. 1 terminie nie zostaną
wyczerpane środki wynikające z zawartej umowy oraz nie zostanie podpisana umowa będąca wynikiem kolejnego
postępowania. W celu wprowadzenia powyższej zmiany zostanie zawarty aneks do umowy.
10. Dostawy towaru odbywać się będą do 3 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku od godz. 6:00 do 10:00 . W
uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wymagać dostawy towaru również w soboty w godzinach od 6:00 do
10:00. W wyjątkowych sytuacjach mogą być zmienione godziny dostaw wynikające ze zmiany planu zajęć słuchaczy.
Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru w siedzibie Szkoły Policji w Pile przy magazynie żywnościowym
Sekcji Żywnościowej.
11. Miejsce wykonania zamówienia: magazyn żywnościowy Sekcji Żywnościowej Szkoły Policji w Pile, Plac Staszica 3, 64-
920 Piła.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69657,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69657,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69657,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. "FALA" Olga Boyko sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631838271
7.3.3) Ulica: Jana Styki 8
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU "FALA" OLGA BOYKO - SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PHU "FALA" OLGA BOYKO - SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69657,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-31INNE PRZETARGI Z PIŁY
- PREPARATY DO DEZYNFEKCJI
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pile.
- Roboty budowlane w ramach projektu p.n. "Wsparcie ogólnodostępnych szkół i placówek systemu oświaty powiatu pilskiego w prowadzeniu skutecznej edukacji włączającej"
- Dostawa pojazdu typu furgon 5 - osobowy z przestrzenią ładunkową w wersji nieoznakowanej
- Rozbudowa budynku wraz z dostosowaniem do przepisów ppoż. - Inspektorat ZUS w Chodzieży
- Wykonanie nowej trafostacji - ZOS Górne
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych "Prząśnik" w Brenniku w DRUGIEJ tercji roku 2025
- dostawa: aparatura medyczna, meble medyczne, sprzęt medyczny jednorazowego użytku i wielorazowy, materiały szewne, materiały stomatologiczne, narzędzia, osprzęt do aparatów okulistycznych, sprzęt angiograficzny, sprzęt medyczny ogólnego zastosowania, spr
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.