Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00268427/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
- 2021/BZP 00278278/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-22
- 2021/BZP 00293046/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa odzieży, obuwia- ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych- część 11B- akcesoria robocze".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa odzieży, obuwia- ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych- część 11B- akcesoria robocze".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95cb116d-3e28-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00324510
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268427/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2021/EZM/114
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 18797,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu za wynagrodzeniem (dostawa), na zasadach określonych w umowie:
a) rękawice robocze ( różne rodzaje)
b) buty robocze gumowo-filcowe (tzw. gumofilce),
c) fartuch drelichowy roboczy,
d) skarpety męskie
e) klapki męskie,
f) czapkę kominiarkę,
zwane dalej „przedmiotem zamówienia”.
Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
Dostarczony przedmiot zamówienia winien spełniać wymogi zawarte w:
a) rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r. w sprawie środków ochrony indywidualnej oraz uchylenia Dyrektywy Rady 89/686/EWG,
b) ustawie z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach zgodności i nadzoru rynku,
Wykonawca na zlecenia Zamawiającego zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć elementy przedmiotu zamówienia sukcesywnie, partiami, w okresie trwania umowy, maksymalnie w 40 partiach. Zamawiający będzie składać zlecenia Wykonawcy pocztą elektroniczną.
Ilość i rodzaj elementów przedmiotu zamówienia, jakie będą sprzedane i dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w pisemnym zleceniu, o którym mowa w pkt 4.1.
Wykonawca zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać elementy przedmiotu umowy w terminie do 10 dni roboczych od daty przekazania zlecenia.
O przygotowaniu dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie
lub pocztą elektroniczną, nie później niż na jeden dzień przed wymaganym terminem dostarczenia.
Miejsce dostawy – magazyn Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32 – 020 Wieliczka, Park Kingi 1.
Godziny dostawy ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 13:00.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia na swój koszt
i we własnym zakresie.
Z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuję się dostarczyć:
a) deklarację zgodności WE lub UE,
b) dowód wydania wyrobu na zewnątrz (WZ) lub fakturę VAT,
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18141000-9 - Rękawice robocze
18143000-3 - Akcesoria ochronne
18317000-4 - Skarpety
18811000-7 - Obuwie nieprzemakalne
18830000-6 - Obuwie ochronne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawa elektronarzędzi"
- "Dostawa komponentów do utylizacji wód zasolonych - część 2 - wapno budowlane hydratyzowane"
- "Dostawa sprzętu komputerowego"
- "Wykonanie automatyzacji parkingu przy ul. Dembowskiego"
- Remont odcinków dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2024r."
- "Dostawa środków czystości: część 7 - środki BHP (pasta BHP, mydło ,środek przeciwgrzybiczny do stóp i obuwia)"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- sukcesywne dostawy chemii gospodarczej, worków na odpady oraz innych materiałów gospodarczych
- Dostawa wyrobów medycznych na potrzeby całego szpitala dla UCK
- Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddziału w Opolu w okresie 24 miesięcy
- Dostawa odzieży BHP oraz składników umundurowania
- DOSTAWA ODZIEŻY I SPRZĘTU BHP Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI : Część I: dostawa odzieży ochronnej i przedmiotów ochrony indywidualnej Część II: dostawa sprzętu bhp do prac wysokościowych
- Dostawa wyposażenia specjalnego dla funkcjonariuszy garnizonu dolnośląskiego
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.