Ogłoszenie z dnia 2022-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00239316/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
- 2022/BZP 00252608/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa 1 koparki kołowej wraz z osprzętem dla potrzeb PZD Częstochowa.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151406009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343229222
1.5.8.) Numer faksu: 343785468
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@czestochowa.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzdczestochowa.4bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa 1 koparki kołowej wraz z osprzętem dla potrzeb PZD Częstochowa.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33eccc41-fc51-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00324528
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038775/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup i dostawa 2 sztuk koparek kołowych dla potrzeb PZD Częstochowa.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00239316/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.272.20.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa 1 koparki kołowej wraz z osprzętem dostarczonej do siedziby ODM 2 Koniecpol – ul. Słowackiego 86, 24-230 Koniecpol dla potrzeb PZD Częstochowa od podpisania umowy przez 2 miesiące.
Koparka kołowa musi być kompletna, wolna od wad fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych), technicznych oraz prawnych. Koparka musi być przystosowana i dopuszczona do poruszania się po drogach publicznych. Koparka musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się oferowania pojazdu z produkcji jednostkowej i takiego, którego parametry zostały specjalnie zmienione pod kątem spełnienia wymagań niniejszego przetargu. Wykonawca załączy do oferty co najmniej 5 kolorowych zdjęć pojazdu, obejmujących wnętrze kabiny ze stanem licznika, zabudową, kołami, osprzętem oraz zdjęcia obrazujące oferowany pojazd z każdej strony (przód, tył, prawa, lewa strona).
Dostawa obejmuje (zakup i dowóz do baz Zamawiającego na koszt Wykonawcy) koparek kołowych z osprzętem o niżej wymienionych minimalnych parametrach techniczno-użytkowych:
1. Koparka kołowa używana, rok produkcji od 2014, sprawna technicznie, wyposażona we wszystkie płyny eksploatacyjne oraz zatankowana do określonej przez producenta minimalnej ilości paliwa, o masie koparki wraz z osprzętem od 16 ton do 17 ton, przebieg max. 7300mth.
2. Silnik: minimum 4 cylindry, wysokoprężny, turbodoładowany, moc maksymalna nie mniejsza niż 90kW, pojemność skokowa nie mniejsza niż 4000 cm3.
3. Skrzynia biegów: dopuszczona do ruchu drogowego.
4. Napęd kół: mechanizm zmiany kierunku jazdy - przełącznik nawrotny, napęd na 4 koła.
5. Układ kierowniczy: ze wspomaganiem, regulowana kolumna kierownicy, jedna oś skrętna.
6. Układ hamulcowy: hamulec zasadniczy, hamulec postojowy.
7. Układ hydrauliczny: Dwupompowy zamknięty układ hydrauliczny (1 – układ roboczy, 2 - układ kierowniczy i hamulcowy), instalacja hydrauliczna łyżki skarpowej, instalacja hydrauliczna młota wyburzeniowego, instalacja hydrauliczna łyżki chwytakowej obrotowej.
8. Podwozie: rama spawana, przesuw boczny ramienia, i tylny lemiesz zgarniający. Trzy cykle pracy: 1. Ciężki, standardowy i ekonomiczny pozwalające dostosować moc, zużycie paliwa i hałas do rodzaju wykonywanych prac. 2. Jałowy cykl pracy automatycznie uruchamia się, gdy maszyna nie wykonuje żadnych funkcji, koła podwójne (przód, tył).
9. Kabina: otwierana szyba przednia i boczna, wycieraczki i spryskiwacze szyby przedniej, oświetlenie główne wymagane przepisami ruchu drogowego, lusterka zewnętrzne prawe i lewe, fotel operatora amortyzowany pneumatycznie, regulowany góra - dół z pasem bezpieczeństwa, ogrzewanie, klimatyzacja, dodatkowe reflektory robocze, lampa ostrzegawcza, skrzynka narzędziowa, apteczka, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, kamera cofania.
10. Pozostałe elementy: wysięgnik – ramię trzy razy łamane, równolegle do osi poruszania się maszyny, głębokość kopania nie mniej niż 4,6 m, Zasięg kopania: min. 8,2m, szybkozłącze mechaniczne, 2 łyżki: 1. łyżka skarpowa uchylna mechanicznie szer. min. 200 cm, bez zębów, 2. łyżka kopiąca, szer. 60cm lub 80 cm, zęby.
11. Dokumenty koparki: DTR z instrukcją obsługi i katalog części zamiennych.
12. Informacje dodatkowe: Oferowana koparka powinna być nie pokrzywiona, nie pospawana, lakier nie porysowany - poza normalnym użytkowaniem. Koparka nie może posiadać luzów na elementach ruchomych (sworznie, tuleje), wycieku oleju z siłowników, z elementów przeniesienia napędu, luzów na osi przedniej i zwrotnicach. Dostarczony sprzęt ma być wyposażony w urządzenia sygnalizacji i oświetlenia pozwalającej na poruszanie się po drogach publicznych oraz odpowiadające przepisom prawa.
13. Zakupioną koparkę kołową wraz z osprzętem Wykonawca dostarczy na swój koszt do miejsca garażowania sprzętu przez Zamawiającego:
Siedziba ODM 2 Koniecpol – ul. Słowackiego 86, 24-230 Koniecpol. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
14. Wykonawca zapewni bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie, ewentualną regulację po uruchomieniu oraz nieodpłatnie przeprowadzi pełne szkolenie dla pracowników Zamawiającego w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi koparki kołowej.
15. W dniu odbioru końcowego koparki kołowej z osprzętem Wykonawca przekaże Zamawiającemu: książkę serwisową, instrukcję obsługi koparki kołowej.
16. Zamawiający przed podpisaniem umowy z Wykonawcą sprawdzi stan techniczny maszyny, tzn. zgodność ze specyfikacją techniczną, czyli np. stan ogumienia, luzy na elementach roboczych, stan techniczny i wizualny sprzętu wraz z osprzętem. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego złego stanu technicznego nie odpowiadającego specyfikacji technicznej, Zamawiający odstąpi od zakupu.
17. W dniu odbioru końcowego koparki kołowej z osprzętem zostanie sporządzony protokół odbioru końcowego.
Zamówienie zostanie uznane za wykonane, jeżeli maszyna będzie spełniała wszelkie wymagania określone w niniejszej SWZ, będzie dostarczona do siedziby Zamawiającego z minimalną ilością paliwa w zbiorniku bez jakiegokolwiek uszkodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 780000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Machinery Wojciech Wietecki, Arnold Wietecki Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222790916
7.3.3) Ulica: Kościelna 1B
7.3.4) Miejscowość: Strzyżew
7.3.5) Kod pocztowy: 63-405
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa samochodu osobowego i przyczepy do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy w zakresie kategorii B+E dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie
- W.SZ.S.DEZ.26.022.2025 - Generator molibdenowo-technetowy do wykonywania badań scyntygraficznych oraz radiofarmaceutyki dla potrzeb Zakładu Medycyny Nuklearnej - Pracowni Izotopowej WSzS.
- WSzS.DEZ.26.027.2025 - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE
- Dostawa implantów dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie
- "Wymiana kotłów gazowych C.O. i C.W.U.z zamkniętą komorą spalania na kotły kondensacyjne o mocy 24kW w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych stanowiących własność ZGM TBS w Częstochowie Sp. z o.o."
- Remont nawierzchni ulicy Limanowskiej od nr 1 do ulicy Ostrowskiej - IL
więcej: przetargi w Częstochowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.