Ogłoszenie z dnia 2022-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00267182/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
- 2022/BZP 00291306/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zagospodarowanie/przyjęcia do utylizacji odpadów (zmiotek) powstałych w trakcie zamiatania jezdni dróg – część 3.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 24
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-364
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 761 20 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdiz_gdynia/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie/przyjęcia do utylizacji odpadów (zmiotek) powstałych w trakcie zamiatania jezdni dróg – część 3.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17b6cc04-07ee-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00324594
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010707/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.39 Zagospodarowanie/utylizacja odpadów (zmiotek) powstałych w trakcie zamiatania jezdni dróg - część 3.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00267182/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.271.45.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zagospodarowania/przyjęcia do utylizacji odpadów (zmiotek) powstałych w trakcie zamiatania jezdni dróg – część 3.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywny odbiór i zagospodarowanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności z warunkami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach - Dz.U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.) odpadów, o kodzie 20 03 03 – odpady z czyszczenia ulic i placów, powstałych w toku realizacji przez Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni zadania statutowego, którym jest letnie oczyszczanie jezdni dróg. Letnie oczyszczanie polega na mechanicznym zamiataniu jezdni dróg, parkingów, placów manewrowych, będących w utrzymaniu Działu Letniego i Zimowego Utrzymania Dróg, a przekazywane przez Zamawiającego odpady pochodzą z ich oczyszczania na terenie miasta Gdyni.
3. Przewidywana łączna wielkość zamówienia wynosi około 1500 Mg odpadów o których mowa w ust. 2, w tym:
1) wielkość zamówienia podstawowego (ilość odpadów sukcesywnie dostarczanych do miejsca odbioru odpadów Wykonawcy, gwarantowana przez Zamawiającego): 750 Mg,
2) wielkość zamówienia w ramach prawa opcji (ilość odpadów sukcesywnie dostarczanych do miejsca odbioru odpadów Wykonawcy uzależniona od warunków pogodowych i możliwości technicznych Zamawiającego): 750 Mg.
4. Zamawiający zastrzega, że ilość odpadów, o której mowa w ust. 3 pkt 1) jest ilością szacunkową i w związku z tym może ulec zwiększeniu – zgodnie z prawem opcji opisanym w ust. 3 pkt 2). Z tytułu niezrealizowania przez Zamawiającego szacunkowej ilości, określonej powyżej w całości, z zastrzeżeniem ilości gwarantowanej, wynoszącej 100% wartości określonych w zamówieniu podstawowym, Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze.
5. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnych zezwoleń i wpisów koniecznych do realizacji przedmiotu umowy, a w przypadku, gdy wpisy do rejestrów, zezwolenia lub umowy konieczne do realizacji przedmiotu niniejszej umowy tracą moc obowiązującą w czasie realizacji umowy, Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania nowych wpisów, zezwoleń czy umów oraz przekazania kopii tych dokumentów Zamawiającemu w ciągu 14 dni przed upływem terminu ich ważności.
6. Przekazanie i przyjmowanie odpadów następuje zgodnie z obowiązującymi w trakcie wykonywania umowy przepisami prawa, zezwoleniami i pozwoleniem zintegrowanym.
7. Zamawiający od dnia podpisania umowy będzie gromadził i przekazywał Wykonawcy odpady.
8. Zamawiający (wytwórca odpadów) przekaże Wykonawcy odpady na miejsce ich odbioru transportem realizowanym przez firmę zewnętrzną wyłonioną w ramach odrębnego postępowania, przy czym Zamawiający zobowiązuje się wobec Wykonawcy do dostarczenia odpadów transportem spełniającym w tym zakresie wymagane prawem warunki.
9. Zamawiający wymaga aby odbiór odpadów w miejscu docelowym ich utylizacji (lub do miejsca tymczasowego ich składowania) na terenie Wykonawcy był w odległości nie większej niż 40 km od siedziby Zamawiającego mieszczącej się w Gdyni (81-364) przy ul. 10 Lutego 24. Zamawiający będzie weryfikował podane odległości wg dostępnej aplikacji https://www.google.pl/maps .
10. Zamawiający zobowiązuje się do wystawiania kart przekazania odpadów w elektronicznym systemie: Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami.
11. Wykonawca nie może odmówić przyjęcia odpadów za wyjątkiem określonych sytuacji zdefiniowanych przez przepisy prawne, obligatoryjnie zakazujących przyjmowania odpadów.
12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określa:
1) Załącznik A - Opis przedmiotu zamówienia,
2) Załącznik nr 6 - Wzór umowy.
13. Usługa będzie wykonywana w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
14. Rozliczenie przedmiotu umowy nastąpi częściowo, tj. miesięcznie (miesiąc kalendarzowy) po zrealizowaniu odbioru odpadów, na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę przy czym:
a. pierwszy okres rozliczeniowy obejmuje daty od dnia podpisania umowy do ostatniego dnia miesiąca (włącznie), w którym została podpisana umowa..
b. ostatni okres rozliczeniowy kończy się 12 m-cy od dnia podpisania umowy lub po wyczerpaniu środków finansowych wynikających z zawartej umowy, w zależności co nastąpi wcześniej.
15. Podstawą do wystawienia faktur będzie każdorazowo protokół odbioru podpisany przez
Zamawiającego oraz dostarczony Wykonawcy na wskazany adres mail w terminie do piątego dnia kalendarzowego miesiąca następującego bezpośrednio po zakończeniu okresu rozliczeniowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 540885,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 540885,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 540885,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "EKO DOLINA" Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881834882
7.3.3) Ulica: Al. Parku Krajobrazowego 99
7.3.4) Miejscowość: Łężyce
7.3.5) Kod pocztowy: 84-207
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 540885,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Ochrona elektroniczna budynków, lokali i innych pomieszczeń należących do Gminy Miasta Gdynia
- Wykonanie dokumentacji projektowej "Przebudowy pomieszczeń WZNJ znajdujących się na poziomie 400 budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni",
- ZAKUP DEFIBRYLATORA DLA ZESPOŁU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W LOKALIZACJI: SZPITAL IM. F. CEYNOWY W WEJHEROWIE
- SUKCESYWNE DOSTAWY PODŁOŻY DO IDENTYFIKACJI I OZNACZANIA LEKOWRAŻLIWOŚCI MYCOBACTERII W SYSTEMIE AUTOMATYCZNYM, MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO APARATU WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATU DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Dostawa asortymentu do stanowisk pracy wyposażonych w monitory komputerowe zgodnie z nowym rozporządzeniem w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy
- Usługi ochrony fizycznej osób i mienia dla Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni w okresie od 01.02.2025 r. do 31.01.2026 r.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy Dubeninki.
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz wskazanych nieruchomości niezamieszkałych z terenu gminy Grzmiąca
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Brudzew w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2027 r.
- Sukcesywne świadczenie usług załadunku, odbioru, transportu i zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych, skratek i piasku z piaskownika z miejsca wytwarzania z oczyszczalni ścieków ...
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wisznice
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.