eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzyłękDostawa i montaż urządzeń do ćwiczeń oraz wyposażenia placów zabaw zlokalizowanych na terenie Gminy Przyłęk.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż urządzeń do ćwiczeń oraz wyposażenia placów zabaw zlokalizowanych na terenie Gminy Przyłęk.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYŁĘK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: BN

1.5.2.) Miejscowość: Przyłęk

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-704

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 677 30 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@przylek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przylek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przylek.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż urządzeń do ćwiczeń oraz wyposażenia placów zabaw zlokalizowanych na terenie Gminy Przyłęk.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8e7fae9-f78b-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00324629

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012457/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa i montaż urządzeń do ćwiczeń oraz wyposażenia placów zabaw zlokalizowanych na terenie Gminy Przyłęk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230269/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 107400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż zestawu zabawowego (1 szt.) o wymiarach 930 cm x 800 cm.
Realizacja przedmiotowego zamówienia nastąpi w ramach zadania pn. Zakup urządzeń zabawowych na plac zabaw na działce gminnej nr 306/2 (fundusz sołecki).
Lokalizacja: działka nr 306/2, obręb 0027 Zamość Nowy, miejscowość Wólka Zamojska, gmina Przyłęk.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.1. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535220-5 - Urządzenia do wspinania

37535240-1 - Zjeżdżalnie do placów zabaw

37535290-6 - Ścianki i liny do wspinania

4.5.5.) Wartość części: 14200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż:
a) sześciokąta wielofunkcyjnego (1 szt.),
b) orbitreka (1 szt.),
c) wioślarza (1 szt.),
d) motyla klasycznego (1 szt.).

Realizacja przedmiotowego zamówienia nastąpi w ramach zadania pn.:
1) Zakup urządzenia zabawowego na plac zabaw w miejscowości Kulczyn (fundusz sołecki).
2) Urządzenie placu wiejskiego (działka nr 162/2) poprzez zakup stołów i ław, urządzeń do ćwiczeń oraz utwardzenie podłoża pod altanę w sołectwie Mszadla Dolna (fundusz sołecki).


Lokalizacja: działka nr 162/2, obręb 0007 Kulczyn, miejscowość Kulczyn, gmina Przyłęk.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.2. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535220-5 - Urządzenia do wspinania

37535290-6 - Ścianki i liny do wspinania

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

4.5.5.) Wartość części: 19850,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż:
a) zestawu zabawowego (1 szt.) o wymiarach 930 cm x 800 cm,
b) huśtawki – bocianie gniazdo (1 szt.).

Realizacja przedmiotowego zamówienia nastąpi w ramach zadania pn. Doposażenie placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej w Łaguszowie poprzez zakup i montaż urządzeń zabawowych.
Lokalizacja: działka nr 1053, obręb 0011 Łaguszów, miejscowość Łaguszów, gmina Przyłęk.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.3. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535100-8 - Huśtawki

37535220-5 - Urządzenia do wspinania

37535290-6 - Ścianki i liny do wspinania

37535240-1 - Zjeżdżalnie do placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 18500,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż zestawu zabawowego (1 szt.) o wymiarach 610x800 cm.

Realizacja przedmiotowego zamówienia nastąpi w ramach zadania pn. Wyposażenie placu wiejskiego poprzez zakup i montaż urządzeń zabawowych w sołectwie Andrzejów.
Lokalizacja: działka nr 241/4, obręb 0001 Andrzejów, miejscowość Andrzejów, gmina Przyłęk.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.4. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535240-1 - Zjeżdżalnie do placów zabaw

37535220-5 - Urządzenia do wspinania

37535290-6 - Ścianki i liny do wspinania

4.5.5.) Wartość części: 14400,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż:
a) orbitreka (1 szt.),
b) wioślarza (1 szt.)
c) wyciągu z wyciskaniem (1 szt.).

Realizacja przedmiotowego zamówienia nastąpi w ramach zadania pn. Zakup 3 urządzeń do ćwiczeń (Otwarta Strefa Aktywności) przy budynku OSP w miejscowości Łagów.
Lokalizacja: Działka nr 603, obręb 0010 Łagów, miejscowość Łagów, gmina Przyłęk.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.5. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

4.5.5.) Wartość części: 17500,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż zestawu zabawowego (sprawnościowego) – dużego
(1 szt.).
Realizacja przedmiotowego zamówienia nastąpi w ramach zadania pn. Budowa placu zabaw w sołectwie Lucimia.
Lokalizacja: Działka nr 1016, miejscowość Lucimia, gmina Przyłęk.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.6. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535240-1 - Zjeżdżalnie do placów zabaw

37535220-5 - Urządzenia do wspinania

37535290-6 - Ścianki i liny do wspinania

4.5.5.) Wartość części: 22950,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22201,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25953,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22201,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ANDRZEJ CZYRAN reprezentujący spółkę cywilną, tj.: Happy s.c. R.Kołacki, Ł.Cyran, A.Czyran

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) ŁUKASZ CYRAN; 2) RK PROJEKT Radosław Kołacki;

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 061719896

7.3.3) Ulica: Dys ul. Ogrodowa 31

7.3.4) Miejscowość: Ciecierzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 21-003

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22201,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22693,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40024,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25707,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ANDRZEJ CZYRAN reprezentujący spółkę cywilną, tj.: Happy s.c. R.Kołacki, Ł.Cyran, A.Czyran

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) ŁUKASZ CYRAN; 2) RK PROJEKT Radosław Kołacki;

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 061719896

7.3.3) Ulica: Dys ul. Ogrodowa 31

7.3.4) Miejscowość: Ciecierzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 21-003

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25707,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26641,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30258,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26641,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ANDRZEJ CZYRAN reprezentujący spółkę cywilną, tj.: Happy s.c. R.Kołacki, Ł.Cyran, A.Czyran

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) ŁUKASZ CYRAN; 2) RK PROJEKT Radosław Kołacki;

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 061719896

7.3.3) Ulica: Dys ul. Ogrodowa 31

7.3.4) Miejscowość: Ciecierzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 21-003

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26641,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23580,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33948,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25707,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ANDRZEJ CZYRAN reprezentujący spółkę cywilną, tj.: Happy s.c. R.Kołacki, Ł.Cyran, A.Czyran

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) ŁUKASZ CYRAN; 2) RK PROJEKT Radosław Kołacki;

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 061719896

7.3.3) Ulica: Dys ul. Ogrodowa 31

7.3.4) Miejscowość: Ciecierzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 21-003

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25707,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13530,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16943,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13530,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOBA-EXIM Bartłomiej Norkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871569582

7.3.3) Ulica: Kawęczyn 1

7.3.4) Miejscowość: Dobrzejewice

7.3.5) Kod pocztowy: 87-123

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13530,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28044,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33948,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28044,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ANDRZEJ CZYRAN reprezentujący spółkę cywilną, tj.: Happy s.c. R.Kołacki, Ł.Cyran, A.Czyran

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) ŁUKASZ CYRAN; 2) RK PROJEKT Radosław Kołacki;

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 061719896

7.3.3) Ulica: Dys ul. Ogrodowa 31

7.3.4) Miejscowość: Ciecierzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 21-003

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28044,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.