Ogłoszenie z dnia 2022-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00232994/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dachu - wymiana pokrycia dachu na budynku ul. Sucha 15 w Radomiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141256865
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sucha 15
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 483892625
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zuk.radom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.radom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6327671.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa jednostka organizacyjna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dachu - wymiana pokrycia dachu na budynku ul. Sucha 15 w Radomiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0de56d3c-f795-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00324655
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034443/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja dachu - wymiana pokrycia dachu na budynku ul. Sucha 15 w Radomiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00232994/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.TP.26.2.2022.KM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 274796,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących swoim zakresem usunięcie i utylizację płyt azbestowo-cementowych (eternit) i wykonanie nowego pokrycia części dachu o powierzchni ok. 370 m2 z płyty warstwowej wraz z obróbkami blacharskimi, elementami odwodnienia połaci dachowych, wykonanie nowej instalacji odgromowej na części budynku nr 4 przy ul. Sucha 15 w Radomiu, która w dokumentacji z załącznika nr 7 do SWZ, w planie sytuacyjnym oznaczona jest jako „i”, a przedmiotowy dach oznaczony jest w Rzucie Dachu cz. II jako 3a i 3b.
Zakres prac do wykonania obejmuje m. in.:
dach 3a
- demontaż obróbek blacharskich,
- demontaż rynien i rur spustowych,
- demontaż masztu stalowego,
- demontaż pokrycia dachu z płyt azbestowo-cementowych (eternit),
- demontaż deskowania połaci,
- montaż kątowników zimnogiętych, ocynkowanych 160x80x4mm,
- wykonanie pokrycia dachu z płyty warstwowej gr. 16cm (kolorystyka w uzgodnieniu z Inwestorem),
- wykonanie obróbek blacharskich dachu z blachy ocynowanej gr. 0,7mm,
- montaż rynny Ø150 i rur spustowych Ø120 z blachy ocynowanej gr. 0,7mm,
- wykonanie instalacji odgromowej.
UWAGA: drewno z demontażu deskowania połaci stanowi własność Zamawiającego.
Wykonawca będzie miał obowiązek złożyć je na terenie Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu w miejscu wskazanym przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
dach 3b
- demontaż obróbek blacharskich,
- demontaż rynien i rur spustowych,
- demontaż drabiny stalowej,
- demontaż wywietrzaków stalowych,
- demontaż pokrycia dachu z płyt azbestowo-cementowych (eternit),
- montaż kątowników zimnogiętych, ocynkowanych 160x80x4mm,
- wykonanie pokrycia dachu z płyty warstwowej gr. 16cm (kolorystyka w uzgodnieniu z Inwestorem),
- wykonanie czapki stalowej nad kanałem wentylacyjnym,
- montaż nowych wywietrzaków dachowych,
- wykonanie obróbek blacharskich dachu z blachy ocynowanej gr. 0,7mm,
- montaż rynny Ø150 i rur spustowych Ø120 z blachy ocynowanej gr. 0,7mm,
- wykonanie instalacji odgromowej.
UWAGA: Zadanie dach 3b obejmuje niepełny zakres projektu.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje swoim zakresem rozbiórki komina z cegły pełnej, który wchodzi w zakres robót określony dokumentacją projektową!
Prace związane z rozbiórką komina zostaną wykonane we własnym zakresie przed realizacją przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261910-6 - Naprawa dachów
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45262660-5 - Usuwanie azbestu
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348090,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348090,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348090,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DRO-MAR Marcin Dróżdż
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962497473
7.3.3) Ulica: Próżna 5/25
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-107
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348090,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu na rok 2025
- Usługa prania i czyszczenia chemicznego oraz usługę dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2025 r.
- Dostawę zastawek do zabiegów kardiochirurgicznych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. Z O.O. w Radomiu
- Dostawy produktów farmaceutycznych
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej w Radomiu przy ulicy Gołębiowskiej.
- "Zakup i dostawa urządzenia Email Secure Gateway wraz z pakietem szkolenia" w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Odbiór i zagospodarowanie (niesegregowanych i segregowanych) odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i domków letniskowych, położonych na terenie Gminy Perlejewo
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Sosnowica w 2025 roku.
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Tuplice w 2025 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Siemiątkowo w 2025 r.
- Świadczenie usług odbioru odpadów z terenu Jednostek Organizacyjnych Powiatu Otwockiego oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.