Ogłoszenie z dnia 2022-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00278242/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
- 2022/BZP 00278346/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Stawiski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STAWISKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669884
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 13/15
1.5.2.) Miejscowość: Stawiski
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-520
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 86 278 55 11
1.5.8.) Numer faksu: 86 278 55 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@stawiski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stawiski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.stawiski.pl/index.php?k=31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Stawiski2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-850908ed-09ac-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00324680
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039657/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 "Polski ład" - Przebudowa i modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Stawiski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SGiT.271.1.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 10150804,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w trybie "zaprojektuj i wybuduj" inwestycji polegającej na przebudowie drogi w ramach Zadania Nr 1 – „Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 104526B Chmielewo – Barzykowo wraz z infrastrukturą techniczną”.2. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji/zezwoleń powyższej rozbudowy/przebudowy m.in. w zakresie uzyskania pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz oddaniem do użytkowania czy decyzji ZRiD (jeśli jest wymagana). 3. Zamówienie realizowane jest w formule „zaprojektuj-wybuduj” na podstawie załączonych Programów Funkcjonalno-Użytkowych (Załącznik nr 8 do SWZ). PFU w sposób ogólny opisuje wymagania i oczekiwania Zamawiającego stawiane przedmiotowej inwestycji realizowanej w trybie „zaprojektuj i wybuduj”, a wraz z załącznikami stanowi podstawę do sporządzenia ofertowej kalkulacji na kompleksową realizację zadania obejmującego wykonanie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami, z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz środowiskowej, jak i również wszelkie prace, budowlano – montażowe dotyczące robót opisanych w niniejszym opracowaniu.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie każdego zadania w następujących etapach:
I etap: opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę lub zgłoszenie rozbiórki obiektu budowlanego (jeśli jest wymagana), uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót dla zadania inwestycyjnego.
II etap – zakres prac obejmuje: wykonanie robót budowlanych, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Programy Funkcjonalno-Użytkowe (wraz
z załącznikami) stanowiące Załącznik Nr 8 do SWZ, które są dokumentami nadrzędnymi w zakresie opisu przedmiotu zamówienia. W ramach wykonywanych robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest wykonać dostawę i montaż niezbędnych elementów instalacji oraz zagospodarowania terenu opisanych szczegółowo w Załączniku Nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
4.5.5.) Wartość części: 3596696,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w trybie "zaprojektuj i wybuduj" inwestycji polegającej na przebudowie drogi w ramach Zadania Nr 1 – „Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 104526B Chmielewo – Barzykowo wraz z infrastrukturą techniczną”.2. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji/zezwoleń powyższej rozbudowy/przebudowy m.in. w zakresie uzyskania pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz oddaniem do użytkowania czy decyzji ZRiD (jeśli jest wymagana). 3. Zamówienie realizowane jest w formule „zaprojektuj-wybuduj” na podstawie załączonych Programów Funkcjonalno-Użytkowych (Załącznik nr 8 do SWZ). PFU w sposób ogólny opisuje wymagania i oczekiwania Zamawiającego stawiane przedmiotowej inwestycji realizowanej w trybie „zaprojektuj i wybuduj”, a wraz z załącznikami stanowi podstawę do sporządzenia ofertowej kalkulacji na kompleksową realizację zadania obejmującego wykonanie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami, z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz środowiskowej, jak i również wszelkie prace, budowlano – montażowe dotyczące robót opisanych w niniejszym opracowaniu.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie każdego zadania w następujących etapach:
I etap: opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę lub zgłoszenie rozbiórki obiektu budowlanego (jeśli jest wymagana), uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót dla zadania inwestycyjnego.
II etap – zakres prac obejmuje: wykonanie robót budowlanych, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Programy Funkcjonalno-Użytkowe (wraz
z załącznikami) stanowiące Załącznik Nr 8 do SWZ, które są dokumentami nadrzędnymi w zakresie opisu przedmiotu zamówienia. W ramach wykonywanych robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest wykonać dostawę i montaż niezbędnych elementów instalacji oraz zagospodarowania terenu opisanych szczegółowo w Załączniku Nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
32412100-5 - Sieć telekomunikacyjna
4.5.5.) Wartość części: 3914692,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w trybie "zaprojektuj i wybuduj" inwestycji polegającej na przebudowie drogi w ramach Zadania Nr 1 – „Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 104526B Chmielewo – Barzykowo wraz z infrastrukturą techniczną”.2. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji/zezwoleń powyższej rozbudowy/przebudowy m.in. w zakresie uzyskania pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz oddaniem do użytkowania czy decyzji ZRiD (jeśli jest wymagana). 3. Zamówienie realizowane jest w formule „zaprojektuj-wybuduj” na podstawie załączonych Programów Funkcjonalno-Użytkowych (Załącznik nr 8 do SWZ). PFU w sposób ogólny opisuje wymagania i oczekiwania Zamawiającego stawiane przedmiotowej inwestycji realizowanej w trybie „zaprojektuj i wybuduj”, a wraz z załącznikami stanowi podstawę do sporządzenia ofertowej kalkulacji na kompleksową realizację zadania obejmującego wykonanie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami, z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz środowiskowej, jak i również wszelkie prace, budowlano – montażowe dotyczące robót opisanych w niniejszym opracowaniu.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie każdego zadania w następujących etapach:
I etap: opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę lub zgłoszenie rozbiórki obiektu budowlanego (jeśli jest wymagana), uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót dla zadania inwestycyjnego.
II etap – zakres prac obejmuje: wykonanie robót budowlanych, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Programy Funkcjonalno-Użytkowe (wraz
z załącznikami) stanowiące Załącznik Nr 8 do SWZ, które są dokumentami nadrzędnymi w zakresie opisu przedmiotu zamówienia. W ramach wykonywanych robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest wykonać dostawę i montaż niezbędnych elementów instalacji oraz zagospodarowania terenu opisanych szczegółowo w Załączniku Nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
4.5.5.) Wartość części: 4974100,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3596696,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3596696,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3596696,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIK-PROJEKT Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200089637
7.3.3) Ulica: ul. Poligonowa 32
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12485489,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3914692,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3914692,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3914692,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIK-PROJEKT Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200089637
7.3.3) Ulica: ul. Poligonowa 32
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12485489,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4974100,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4974100,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4974100,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIK-PROJEKT Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200089637
7.3.3) Ulica: ul. Poligonowa 32
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12485489,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Janowo gmina Dąbrowa Chełmińska w celu gromadzenia i retencjonowania wód opadowych i gruntowych
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy
- Budowa żłobka publicznego w Skokach wraz z infrastrukturą towarzyszącą, parkingami, wiatą śmietnikową, wiatą na rowery i placem zabaw.
- "Modernizacja drogi gminnej nr 290612K Tropie-Habalina-Sarys"
- Poprawa infrastruktury drogowej w Aleksandrowie Kujawskim
- Remont dróg REMONTEREM na terenie gminy Iława
więcej: Sieć telekomunikacyjna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.