Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00260773/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
- 2021/BZP 00267752/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-15
- 2021/BZP 00271607/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SZWY CHIRURGICZNE DLA ODDZ. GIN.-POŁ. I GINEKOL. ONKOL. W P. III ORAZ SZWY CHIRURGICZNE DO SKÓRY DO ZABIEGÓW GINEKOL., CHIRURGICZNYCH I ORTOPEDYCZNYCH W P. IV - DLA BLOKU OPER. W ZOZ W DĘBICY
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851643503
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 91
1.5.2.) Miejscowość: Dębica
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bogumila.wilczynska@zoz-debica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-debica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zoz-debica.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SZWY CHIRURGICZNE DLA ODDZ. GIN.-POŁ. I GINEKOL. ONKOL. W P. III ORAZ SZWY CHIRURGICZNE DO SKÓRY DO ZABIEGÓW GINEKOL., CHIRURGICZNYCH I ORTOPEDYCZNYCH W P. IV - DLA BLOKU OPER. W ZOZ W DĘBICY2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-853d80ef-407e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00324686
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004210/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.25 P. III - Szwy chirurgiczne dla Oddz. Gin.-Poł. i Gin. Onkol.
1.2.28 P. IV - Szwy chirur. do skóry do zab. gin., chirur. i ortop. dla Bloku Operacyjnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260773/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-TP-34/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 144300,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 133527,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET III - SZWY CHIRURGICZNE DLA ODDZIAŁU GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZEGO I GINEKOLOGII ONKOLOGICZNEJ - poz. 1 - 4 (według Części XII A SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 43700,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET IV - SZWY CHIRURGICZNE DO SKÓRY DO ZABIEGÓW GINEKOLOGICZNYCH, CHIRRUGICZNYCH I ORTOPEDYCZNYCH DLA BLOKU OPERACYJNEGO - poz. 1 - 8 (według Części XII A SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 100600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41057,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62282,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41057,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: YAVO Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 769-19-25-826
7.3.3) Ulica: ul. Bawełniana 17
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41057,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA W PAKIECIE IV na podstawie art. 255 pkt 3 uPzp, gdyż cena złożonych ofert przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie w/w zamówienia o kwotę: 68 272,77 zł
I tak:
1) W niniejszym postępowaniu zostały złożone dwie oferty z ceną:
- Oferta Nr 2 „YAVO” Sp. z o.o. 165 068,91 zł.
- Oferta Nr 4 „ SOFTMEDICA” Sp. z o.o. kwota 168 872,77 zł
2) Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia kwotę: 100 600,00 zł i zgodnie z treścią art. 221 ust. ust. 4 uPzp kwota ta została udostępniona na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165068,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168872,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na modernizację zabytkowego budynku oraz rozbudowę budynku Muzeum Regionalnego w Dębicy.
- "Opracowanie dokumentacji na zadanie pn.: Likwidacja wyspy ciepła poprzez przebudowę istniejącego parkingu ul. Piłsudskiego"
- Dostawa kationowej emulsji asfaltowej w roku kalendarzowym 2025 dla Zarządu Dróg Powiatowych w Dębicy
- Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Dębica
- Świadczenie usług sprzętem do konserwacji dróg powiatowych w 2025 r.
- SYSTEM ZAMKNIĘTY DO POBIERANIA KRWI W P. I - II DLA ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH ORAZ SYSTEM ZAMKNIĘTY DO POBIERANIA KRWI W P. III DLA PRAC. SEROL. TRANS. Z BANKIEM KRWI W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W D-CY
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- LA.261.11.2025 Sukcesywne dostawy materiałów szewnych
- Dostawa materiałów szewnych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Dostawa produktów leczniczych.
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
- dostawa sprzętu j. użytku; materiałów opatrunkowych, nici chirurgiczne; aparatury medycznej.
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.