eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦niatowoZakup energii elektrycznej dla Domu Pomocy Spo³ecznej w ¦niatowie na okres 12 miesiêcy



Og³oszenie z dnia 2022-08-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup energii elektrycznej dla Domu Pomocy Spo³ecznej w ¦niatowie na okres
12 miesiêcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Dom Pomocy Spo³ecznej w ¦niatowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293947

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¦niatowo

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦niatowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ktg@dpssniatowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://dpssniatowo.bip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup energii elektrycznej dla Domu Pomocy Spo³ecznej w ¦niatowie na okres
12 miesiêcy

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f94a028d-2838-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00324755

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00018635/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Zakup energii elektrycznej dla Domu Pomocy Spo³ecznej w ¦niatowie na okres 12 miesiêcy

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://powiatkamienski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami dotycz±ca:
a) ofert, dokumentów oraz o¶wiadczeñ (podmiotowych ¶rodków dowodowych) odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za pomoc± Platformy zakupowej znajduj±cej siê pod adresem https://powiatkamienski.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
b) inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty, odbywa siê elektronicznie przy u¿yciu Platformy Zakupowej https://powiatkamienski.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja”
Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy P.z.p, podmiotowych ¶rodków dowodowych, oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania za po¶rednictwem Platformy.
2. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezp³atnie rejestruj±c siê lub loguj±c, w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej, akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://powiatkamienski.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” oraz uznaje go za wi±¿±cy; Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Starostwa Powiatowego w Kamieniu Pomorskim; https://powiatkamienski.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl;Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta.; Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w przedmiotowym postêpowaniu. Informacje dla Wykonawcy sk³adaj±cego ofertê, dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ zawarte s± na Platformie, w zak³adce/folderze: Regulacje i procedury procesu zakupowego/Plany zamówieñ publicznych”.7. Zamawiaj±cy, z okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej, tj.:• sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,• komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje, si³a szyfrowania: 128bit; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 przegl±darka MS Internet Explorer 11 z obs³ug± Active X lub Firefox z obs³ug± Javy, si³a szyfrowania: 128bit, zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa: Chrome; Mozilla Firefox, obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,• zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie „pdf”,• pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez Wykonawcê. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Instrukcjach dla Wykonawcy, dostêpnych na Platformie w zak³adce/folderze „Regulacje i procedury procesu zakupowego/Plany zamówieñ publicznych” (lewa strona ekranu, ostatnia pozycja w kolumnie). Formaty plików musz± byæ zgodne z krajowymi Ramami Interoperacyjno¶ci ROZPORZ¡DZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ oddzielny plik z podpisem.Zamawiaj±cy nie dopuszcza przesy³ania plików w nastêpuj±cych formatach:- .com- .exe- .bat- .msi.Zamawiaj±cy zgodnie z § 11 ust. 2 ww. Rozporz±dzenia, okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach: pdf., excel., doc., zip. Szczegó³y wymagañ technicznych i organizacyjnych zgodnie z SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KTG.3502.6.2022.DW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: ,,Zakup energii elektrycznej dla Domu Pomocy Spo³ecznej w ¦niatowie na okres 12 miesiêcy”.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczno¶æ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 98

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 2

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) Kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Opis sposobu dokonywania spe³nienia tego warunku:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca sk³adaj±c ofertê wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci w zakresie obrotu energi± elektryczn±, tj. aktualn± koncesjê wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki w zakresie obrotu energi± elektryczn±, zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997 r. prawo energetyczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 833 ), której okres obowi±zywania nie mo¿e byæ krótszy ni¿ okres realizacji przedmiotowego zamówienia.
) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;
Opis sposobu dokonywania spe³nienia tego warunku:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca sk³adaj±c ofertê wyka¿e, ¿e nale¿ycie wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie obejmuj±ce dostawê energii elektrycznej, do co najmniej
1 punktu poboru i wolumenie co najmniej 80 000 kWh

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowi±cymi za³±cznik do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-09 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adaj±c Ofertê w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie pod adresem: https://powiatkamienski.ezamawiajacy.pl w zak³adce „ OFERTY

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-09 12:20

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-10-09

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.