Ogłoszenie z dnia 2024-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00529282/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Praca równiarką i walcem, profilowanie dróg oraz ścinanie poboczy na terenie gminy Stęszew w 2024 roku według potrzeb Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stęszew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 11
1.5.2.) Miejscowość: Stęszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-060
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@steszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.steszew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.steszew.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Praca równiarką i walcem, profilowanie dróg oraz ścinanie poboczy na terenie gminy Stęszew w 2024 roku według potrzeb Zamawiającego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22aad4bd-8e9b-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00324780
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045799/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Profilowanie i zagęszczanie dróg gruntowych i tłuczniowych na terenie Gminy Stęszew w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00529282
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.2.18.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Praca równiarką i walcem, profilowanie dróg oraz ścinanie poboczy na terenie Gminy Stęszew w 2024 roku według potrzeb Zamawiającego.
Lokalizacja: Gmina Stęszew powiat poznański, województwo wielkopolskie.
Zakres prac zgodnie z załączonym przedmiarem
Prace wykonywane będą na podstawie zlecenia pisemnego, dokonanego przez pracownika Urzędu Miejskiego Gminy Stęszew, które określi zakres i termin wykonania.
Równanie i profilowanie wraz zagęszczaniem nawierzchni drogi należy przeprowadzać przy optymalnej wilgotności nawierzchni pasa drogi oraz sprzyjających warunkach atmosferycznych.
Wykonawca zobowiązuje się do rozpoczęcia prac zleconych przez Zamawiającego przy pomocy 2 zestawów sprzętowych – równiarka, walec oraz ew. środek transportu do wywozu urobku – jednocześnie.
W przypadku awarii lub innych istotnych przyczyn uniemożliwiających wykonanie robót, Wykonawca zobowiązuje się zapewnić sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych niż opisane w postępowaniu.
Uwaga! Podany w przedmiarze zakres robót jest ilością maksymalną. Zamawiający zastrzega możliwość wykonania mniejszego zakresu robót zgodnie ze swoim zapotrzebowaniem. W przypadku niewykorzystania całej kwoty określonej w umowie na skutek zmniejszenia zapotrzebowania, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywistą ilość zrealizowanych robót określoną na podstawie stawki jednostkowej i rzeczywistej ilości wykonanych robót.
Wykonawca wykona wszelkie niezbędne prace dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją przetargową oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym.
Technologia wykonania prac:
Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną.
Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód.
Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody powstałe w wyniku realizacji przedmiotu umowy w stosunku do osób trzecich.
Teren okoliczny oraz ruch pieszy i kołowy należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót.
Klauzula społeczna:
Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące usługi i roboty budowlane określone
w dokumentacji przetargowej oraz operatorzy sprzętu byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, za wyjątkiem osób, których obowiązki nie polegają na wykonywaniu prac w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U.2022.1510 t.j. z dnia 2022.07.19), co dotyczyć może między innymi kierownika budowy i kierowników robót branżowych.
Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi/roboty budowlane.
Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi/roboty budowlane w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. 2 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi/roboty budowlane na podstawie umowy o pracę.
Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia Pracowników świadczących usługi/roboty budowlane na podstawie umowy o pracę w rozumienie przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w załączonym do SWZ projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50230000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260022,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283638,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260022,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ZBUD Robert Ziemecki – lider konsorcjum Ul. Konwaliowa 15, 62-004 Czerwonak, NIP 7772650434
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZRDG Zdzisław Ziemecki, Ul. Konwaliowa 15, 62-004 Czerwonak, NIP 7771028879
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7772650434
7.3.4) Miejscowość: Czerwonak
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Budowy i Utrzymania Dróg Robert Ziemecki
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Budowy i Utrzymania Dróg Robert Ziemecki
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 260022,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie oznakowania dróg gminnych na terenie Gminy Wyszków w 2025 roku
- Konserwacja wraz z usuwaniem zaistniałych awarii sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych i doświetleń przejść dla pieszych na drogach powiatowych Powiatu Pruszkowskiego w 2025 r.
- Bieżące utrzymanie dróg w zakresie oznakowania i bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz znaków podświetlanych na wysięgnikach i znaków aktywnych na SK adm. przez GDDKiA O/Olsztyn R/Ełk, OUD Sedranki
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.