Og³oszenie z dnia 2022-08-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00241403/01 - Og³oszenie z dnia 2022-07-06
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Materia³y szewne i siatki chirurgiczne - powtórka
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Miejski nr 4 w Gliwicach sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242995277
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Starego 20
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.kanigowska@szpital4.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital4.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital4_gliwice1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Materia³y szewne i siatki chirurgiczne - powtórka2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-67b37f6e-fd15-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00324841
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00241403/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 82-P-22
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy okresowe nici chirurgicznych4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwi±zki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 46798,80 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy okresowe nici chirurgicznych4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwi±zki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 20439,84 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy okresowe nici chirurgicznych4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwi±zki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 377702,2 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy okresowe siatek chirurgicznych4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwi±zki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 13780 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Okresowe dostawy wch³anialnych narzêdzi do zamykania ran4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwi±zki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 40917,12 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
brak ofert
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 28190,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 28190,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28190,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: YAVO Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 769-19-25-826
7.3.4) Miejscowo¶æ: Be³chatów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 28190,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
brak ofert
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 14882,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 14882,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14882,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KD MEDICAL Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7010272502
7.3.4) Miejscowo¶æ: Czechowice-Dziedzice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 14882,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 35640 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 35640 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35640 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDTRONIC Poland Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9521000289
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 35640 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Us³ugi sprzêtem ciê¿kim w zakresie obs³ugi zwa³ów wêgla i sprzeda¿y drobnicowej dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddzia³ KWK So¶nica w okresie 24 miesiêcy
- Dostawa i monta¿ klimatyzatora dla pomieszczeñ Biura Karier. Znak sprawy: DZPZ.282.107.2024.MW
- Wymiana okien drewnianych na okna aluminiowe antyw³amaniowe w pomieszczeniach Rektoratu na poziomie parteru. DZPZ.284.48.2024.DM
- Opieka weterynaryjna nad zwierzêtami bezdomnymi i wolno ¿yj±cymi na terenie Gliwic w 2025 r.
- 4WOG-1200.2712.106.2024 Sukcesywny zakup i dostawa fabrycznie nowych materia³ów eksploatacyjnych do urz±dzeñ drukuj±cych dla 4 WOG Gliwice oraz jednostek i instytucji wojskowych podleg³ych gospodarczo
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 02 01 (drewno) powsta³ych na terenie PGG S.A. Oddzia³ KWK So¶nica
wiêcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy siatek oraz ta¶m, chirurgicznych i ginekologicznych
- Sukcesywne dostawy materia³ów opatrunkowych oraz odzie¿y ochronnej.
- Produkty lecznicze.
- Kupno - powy¿ej 750 000 euro.
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, ¶rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
- produkty lecznicze: 681 669.42 EURO, odczynniki: 104642.30 EURO, ¶rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne 46628.69 EURO, cementy 24176.57 EURO.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.