Ogłoszenie z dnia 2022-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00252536/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
- 2022/BZP 00268392/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja serwerowni w siedzibie DODR we Wrocławiu przy ul. Zwycięskiej 8
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOLNOŚLĄSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006011298
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięska 8
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-033
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: andrzej.janicki@dodr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dodr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dodr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi doradztwa rolniczego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja serwerowni w siedzibie DODR we Wrocławiu przy ul. Zwycięskiej 82.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92d127a2-da67-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00324925
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044542/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja serwerowni w siedzibie DODR we Wrocławiu przy ul. Zwycięskiej 8.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252536/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.260.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 151550,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
„Modernizacja serwerowni w siedzibie DODR we Wrocławiu przy ul. Zwycięskiej 8.”, 1. polegająca na przebudowie wydzielonych pomieszczeń serwerowni w celu dostosowania do aktualnych potrzeb i wymagań.
2. Zamawiający podkreśla, iż załączony przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał pomocniczy, zaś podstawą do sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa, STWiORB oraz pozostała dokumentacja techniczna wraz z postanowieniami niniejszej SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy zawarty jest we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ, a także projekcie wykonawczym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiORB), przedmiarze robót stanowiących załącznik nr 1 do SWZ.
4. Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar robót ma jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i wyliczenia ryczałtowej ceny oferty, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWIORB.
5. Pomimo szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga dokonania wizji lokalnej oraz podpisania stosownego oświadczenia potwierdzającego ten fakt. W celu dokonania wizji lokalnej należy powiadomić Zamawiającego na co najmniej 3 dni wcześniej i uzgodnić z nim termin jej przeprowadzenia. Osobą do kontaktu w przypadku dokonania wizji lokalnej jest Andrzej Kędzia – Specjalista ds. BHP i Nieruchomości Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu, tel. 71/339-80-21 wewn. 446 oraz pracownik Działu Teleinformatyki tel. 71/339-80-21 wewn. 220 lub 235.
6. Roboty, które są przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami, warunkami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej oraz wymaganiami Zamawiającego zawartymi w:
1) projekcie wykonawczym,
2) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót,
- zwane w dalszej części ,,dokumentacją” i stanowiące Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ oraz na warunkach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 6 do SWZ).
Dołączony przedmiar ma charakter pomocniczy i ma na celu ułatwienie wyceny robót.
7. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek uwzględnienia wszystkich uwarunkowań istniejącej infrastruktury technicznej, obowiązujących przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 1186) oraz przepisów bhp i ppoż.
8. Wszystkie wykazane materiały i urządzenia, przyjęte technologie użyte w dokumentacji należy rozumieć jako określenie minimalnych wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych.
9. Roboty będą wykonywane na terenie czynnym i użytkowanym.
10. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy.
11. Wykonawca udzieli rękojmi na okres minimum 36 miesięcy, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy.
12. Wykonawca dostarczy system klimatyzacji z okresem gwarancji producenta 60 miesięcy.
13. Wykonawca dostarczy switche z okresem gwarancji producenta 36 miesięcy.
14. Zamawiający wymaga (obowiązkowo) odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej i zapoznania się z miejscem wykonania zadania w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz pozyskania wszelkich danych mogących okazać się niezbędnymi do przygotowania oferty.
15. Brak odbycia wizji lokalnej skutkować będzie odrzuceniem oferty (art. 226 ust 1 pkt 18 ustawy PZP).
16. Aby wziąć udział w wizji lokalnej Wykonawcy zobowiązani są do zgłoszenia woli jej odbycia za pośrednictwem platformy: Open Nexus (pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/dodr).
17. Zamawiający po otrzymaniu zgłoszenia wyznaczy dzień oraz godzinę na odbycie wizji lokalnej. Wizja lokalna zostanie przeprowadzona w obecności przedstawiciela Zamawiającego.
16. Miejsce spotkania: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego, ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław
17. Osoby, które przybędą na wizję lokalną zobowiązane są posiadać przy sobie dokument tożsamości. Odbycie wizji zostanie potwierdzone stosownym oświadczeniem.
18. W trakcie wizji lokalnej przedstawiciel Zamawiającego nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania. Zadawanie pytań dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji umowy oraz szczegółowych wymagań odbywa się zgodnie z przyjętymi zasadami komunikacji wskazanymi w treści SWZ w tym w rozdziale X.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
32422000-7 - Elementy składowe sieci
32423000-4 - Gniazda sieciowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150999,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150999,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150999,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU PROFES Andrzej zubowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 898-152-83-99
7.3.3) Ulica: Rubczaka 4
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-002
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150999,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku B należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa sprzętu multimedialnego do specjalistycznej pracowni multimedialnej w Instytucie Filologii Germańskiej.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa i montaż czterech wind towarowych z podziałem na 2 zadania
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach, położonych we Wrocławiu - 2 Zadania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku bramnego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu użytkowania"
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.