eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągDostawa sprzętu i wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. "Stworzenie i rozszerzenie oferty CSE Światowid odpowiadającej wyzwaniom XXI w. - etap II"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. "Stworzenie i rozszerzenie oferty CSE Światowid odpowiadającej wyzwaniom XXI w. - etap II"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Spotkań Europejskich "Światowid" w Elblągu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000951445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Kazimierza Jagiellończyka 1

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swiatowid.elblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiatowid.elblag.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://swiatowid-elblag.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. "Stworzenie i rozszerzenie oferty CSE Światowid odpowiadającej wyzwaniom XXI w. - etap II"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7cb25d51-f556-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00324952

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024623/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. "Stworzenie i rozszerzenie oferty CSE Światowid odpowiadającej wyzwaniom XXI w. - etap II"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00224699

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NP.261.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 376465,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem I części zamówienia jest dostawa sprzętu oświetleniowego, tj.:
1) reflektor LED wielokolorowy - 24 szt.
2) skrzynia transportowa - 4 szt
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. W zakres zamówienia wchodzi także przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonego sprzętu oświetleniowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1.I do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31527000-6 - Reflektory punktowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18924000-2 - Kufry

4.5.5.) Wartość części: 98169,74 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem II części zamówienia jest dostawa sprzętu do streamingu, tj:
1) Zestaw komputerowy do streamingu – 1 szt.
2) Monitor - 2 szt.
3) Interfejs audio – 1 szt.
4) Gniazdo dystrybucyjne RACK 8xSDI – 1 szt.
5) Sterownik live - 2 szt.
6) Sterownik powtórek – 1 szt.
7) Podłączenie kamer – 9 szt.
8) Case transportowy – 1 szt.
9) Kamera 4K – 1 szt.
10) Statyw kamerowy – 1 szt.
11) Kabel SDI – 1 m – 3 szt.
12) Kabel SDI – 5 m – 5 szt.
13) Kabel SDI – 25 m – 3 szt.
14) Kabel SDI – 50 m – 2 szt.
15) Zestaw transmisji bezprzewodowej HDMI/3G-SDI – 1 szt.
16) Konwerter rozgałęziający SDI – 1 szt.
17) Micro converter SDI/HDMI 3G – 2 szt.
18) Syntezator sygnału – aktywny di-box - 2 szt.
19) Grabber – 1 szt.
20) Kabel mikrofonowy XLR – 50 m na bębnie – 2 szt.
21) Kabel mikrofonowy XLR – 5 m – 4 szt.
22) Kabel mikrofonowy XLR męskie - jack stereo 6,3 mm – 2 szt.
23) Akumulator 7800mAh USB – 6 szt.
24) Zestaw lamp punktowych – 1 szt.
25) Panel ledowy reporterski – 3 szt.
26) Panel ledowy studyjny – 3 szt.
27) Statyw oświetleniowy mały – 3 szt.
28) Statyw oświetleniowy duży – 3 szt.
29) Słuchawki referencyjne – 1 szt.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. W zakres zamówienia wchodzi także przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonego sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1.II do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

32350000-1 - Części sprzętu dźwiękowego i wideo

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

32521000-1 - Kable telekomunikacyjne

32240000-7 - Kamery telewizyjne

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

32510000-1 - Bezprzewodowy system telekomunikacyjny

32260000-3 - Urządzenia do przesyłu danych

32351300-1 - Akcesoria do urządzeń audio

31440000-2 - Baterie

31527260-6 - Systemy oświetleniowe

31530000-0 - Części lamp i sprzętu oświetleniowego

32342100-3 - Słuchawki

18924000-2 - Kufry

4.5.5.) Wartość części: 105495,93 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem III części zamówienia jest dostawa 108 szt. foteli kinowych oraz ich montaż w sali kameralnej Kina Światowid w siedzibie Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.III do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39111200-5 - Siedziska teatralne

4.5.5.) Wartość części: 172800 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119260,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127182 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119556 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kraftmann Cezary Czerny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5222738648

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119556 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na cz. II złożono 5 ofert - wszystkie oferty podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. Z tego powodu postępowanie w cz. II podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 2 Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na cz. III złożono 2 oferty - wszystkie oferty podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. Z tego powodu postępowanie podlegało unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 2 Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.