Ogłoszenie z dnia 2024-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00255928/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
21.24 Sprzedaż i dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 780-01-46
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.mielec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a94ddd0e-e756-11ee-9c02-ce2b643d361d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
21.24 Sprzedaż i dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a94ddd0e-e756-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00324974
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00255928
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SzP.ZP.271.21.24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 620337,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 1- Maści, czopki, tabletki, substancje recepturowe, w tym:1 aciclovirum 30mg/g maść do oczu 4,5g op 8
2 aciclovirum 5% 50mg/g krem 5g op 40
3 acidum fusidicum krem 15g 20 mg/g do stos. również u dzieci op 60
4 allantoinum + dexpanthenolum krem 35 g op 140
5 allantoinum + dexpanthenolum maść 30 g op 1200
6 allantoinum 2% maść 30 g op 1500
7 allantoinum zasypka 100 g op 60
8 aminolevulenic acid gel 10% tuba 2g op 12
9 betamethasone valerate 1,22mg/g + clioquinol 30mg/g krem 15 g op 50
10 betamethasone valerate 1,22mg/g + clioquinol 30mg/g maść 15 g op 60
11 betamethasone valerate 1,22mg/g + neomycin sulphate 5mg/g krem 15 g op 20
12 betamethasone valerate 1,22mg/g + neomycin sulphate 5mg/g maść 15 g op 30
13 betamethasonum, acidum salicylicum maść 30 g 0,5mg + 30mg /g op 60
14 betamethasonum, acidum salicylicum płyn na skórę op. 50ml 0,5mg / 0,64mg + 20 mg /g op 100
15 betamethasonum, gentamicinum krem 30 g 0,5mg + 1mg /g op 50
16 betamethasonum, gentamicinum maść 30 g 0,5mg + 1mg /g op 180
17 betamethasonum,kalcypotriol gel 30 g op 25
18 betamethasonum,kalcypotriol gel 60 g op 10
19 chloramphenicolum 2% maść 5g op 20
20 chlorocyclinum 3% maść 10g op 30
21 ciclopirox olaminum krem 10mg/g op30 g op 45
22 ciclopirox olaminum płyn na skórę 10mg/ml 30ml op 10
23 clindamycinum krem dopoch. 20mg/g op 40 g op 2
24 clobetasol propionate krem 0,05% 30g op 260
25 clobetasol propionate maść 0,05% 30g op 500
26 clotrimazolum 1% krem 20g op 380
27 clotrimazolum 100mg x 6 tabl dopoch op 20
28 collagenasum 1,2 j/g maść 20g op 350
29 crotamitonum 10% płyn na skórę 100g op 10
30 crotamitonum 10% maść 40g op 4
31 diclofenacum natricum 100mg op. 10 czopków op 60
32 diclofenacum natricum 100mg x 20 tabl o przedł uw. op 3
33 diclofenacum natricum 50mg x 20 tabl. Powl op 250
34 erythromycinum 0,5% 3,5g maść do oczu op 8
35 estriolum 0,5mg x 10 glob dopoch op 5
36 estriolum krem dopoch. 1mg/g tuba 25g op 5
37 etorixibum 60 mg x 28 tabl op 20
38 fludrocortisoni acetas maść do oczu 0,1% 3g op 10
39 flumetasoni pivalas + clioquinolum maść 15g op 40
40 furoinian mometazonu 1 mg/g maść 50 g op 60
41 furoinian mometazonu 1 mg/g maść 100 g op 20
42 furoinian mometazonu 1 mg/g płyn na skórę 50 g op 20
43 furoinian mometazonu 1 mg/g płyn na skórę 100 g op 50
44 heparinum natricum żel 100g 1000 j.m./g op 215
45 heparinum natricum żel 50g 1000 j.m./g op 170
46 hydrocortisoni butyras 0,1% płyn na skórę 20ml op 40
47 hydrocortisoni butyras 0,1% maść 15g op 100
48 hydrocortisonum +oxytetracyclinum maść 3% 10g op 120
49 hydrocortisonum +oxytetracyclinum maść do oczu 3g op 10
50 hydrocortisonum 1% krem 15g op 100
51 ichtamolum 10% maść 20g op 7
52 karbomer stab. karnozyną żel na rany 75g op 10
53 lini oleum virginale 20% maść 30g op 220
54 lini oleum virginale płyn na skórę 70g op 4
55 metronidazolum +chlorquinaldolum op. 10 tabl dopoch op 50
56 metronidazolum żel 10mg/g 15g op 60
57 miconazoli nitras 0,1g op. 15 tabl dopoch op 30
58 mupirocin 20mg/g maść do nosa tuba 3 g op 5
59 natamycinum+ neomycinum+ hydrocortisonum maść 15 g op 100
60 neomycini sulfas maść do oczu 0,5% 3g op 80
61 paracetamolum 120mg / 5ml syrop 150g op 15
62 paracetamolum 125mg op. 10 czopków op 10
63 paracetamolum 200mg/5ml zawiesina doustna 85 ml, dla dzieci od 3go miesiąca op 120
64 paracetamol 100 mg/ml but.30 ml krople op 80
65 paracetamolum 250mg op. 10 czopków op 15
66 paracetamolum 50 mg op. 10 czopków op 8
67 paracetamolum 500mg op. 10 czopków op 8
68 paracetamolum 500mg x 50 tab. Blistry op 780
69 preparat dla dzieci , bez boraksu, Petrolatum (wazelina), Zinc Oxide (tlenek cynku), Lanolin (lanolina), Potentilla Erecta Rhizome Extract (wyciąg z pięciornika kurze ziele), Sodium Shale Sulfonate (ichtiol biały), Vanillin (wanilia) do profilaktyki odparzeń pieluszkowych, maść op. 20 g op 100
70 preparat złożony op. 12 czopków: 100 mg Benzocainum; Cytisus scoparius L. herba, Aesculus hippocastanum L. cortex , Potentilla erecta (L.) Raeusch, Potentilla tormentilla Stokes, rhizoma, Achillea millefolium L. herba, Matricaria recutita.L, (Chamomilla recutita (L.) Rauschert),flos, Atropa belladonna L.,radix op 40
71 preparat złożony extractum spissum compositum ex: Arnicae et Calendulae anthodis + Hippocastani corticis extractum siccum 20mg + 12,5mg / g maść op. 30 g op 42
72 progesteronum 100mg x 60 tabl. dopoch. op 35
73 progesteronum 50mg x 30 tabl. dopoch. op 3
74 tacrolimus 0,1% maść 10g op 10
75 thiethylperazinum 6,5mg x 5 amp. op 20
76 thiethylperazinum 6,5mg op 6 czopków op 20
77 thiethylperazinum 6,5mg x 50 tabl powl op 2
78 vaselinum album maść tubka 20g op 30
79 Woda utleniona 3% 100 g (plastik) op 150
80 Acidum boricum subst. op. 10 g op 2
81 Acidum citricum monohydricum subst. op. 1kg op 15
82 Acidum salicylicum subst. 250g op 7
83 Ammonii bromidum subst 100g op 1
84 Argenti nitras subst. 10 g op 2
85 Benzocainum (anaesthesinum) subst 10 g op 4
86 Borasol płyn 200 g (3% kwas borny) op 8
87 Camphorum subst. 10 g (lub 5 g z przeliczeniem ilości) op 1
88 Cignolinum (Dithranol) subst 1 g op 5
89 Detreomycyna (chloramphenicol) subst op. 25 g op 11
90 Eucerinum 250 g podłoże maściowe op 4
91 Glycerolum 85 % 500 g surowiec farmac. op 7
92 Hascobaza podłoże recept 500g op 1
93 Hydrocortisonum subst. 25 g op 6
94 Kalii bromidum subst. 100g op 13
95 Lactosum monohydricum subst 50 g op 1
96 Lanolinum anhydricum 1 kg (Adeps lanae) op 7
97 Nakrętka na butelkę 28 mm op 300
98 Mentholum subst. a 5 g op 1
99 Natrii bromidum subst 100g op 6
100 Neomycini sulfas subst. 10 g op 5
101 Nystatinum subst. 5 g op 3
102 Oleum Ricini subst. Rec. 100 g op 15
103 Parafina ciekła 800 g surowiec farmac. op 45
104 Pudełko apteczne z nakrętką 200 ml/200 g op 8 szt op 24
105 Pudełko do unguatora 200/280 ml op 360
106 Rivanolum płyn 0,1% 250g op 65
107 Spiritus camphoratus 10% płyn 90g op 6
108 Spiritus salicylatus płyn 2% 100 ml op 30
109 Spiritus Vini 70 % - Ethanolum 70% 800 g op 5
110 Spiritus Vini 96 % - Ethanolum 96% 800 g op 10
111 Spirytus 70% skażony 0,5% hibitanem 1 l op 30
112 Sulfur praecipitatum subst 250 g op 9
113 Talcum subst. 250 g op 9
114 Torebki paierowe białe, płaskie 12 cmx 19 cm op 100 szt op 10
115 Urea pura (mocznik) subst 100 g op 25
116 Vaselinum album op 1 kg op 17
117 Vaselinum flavum op 1 kg op 15
118 Zinci oxidi proszek substancja recept. 250 g op 10
119 Zinci oxidi pasta gotowa 250g op 15
120 kapsułki skrobiowe nr 2 op 500 szt op 1
121 kapsułki skrobiowe nr 3 op 500 szt op 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33631000-2 - Produkty lecznicze dla dermatologii
4.5.5.) Wartość części: 145759,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 2 – Antybiotyki, w tym:1 aciclovirum 200mg x 30 tabl op 55
2 aciclovirum 800mg x 30 tabl op 55
3 aciclovirum 400mg / 5ml zawiesina doustna 150 ml op 15
4 amikacinum 0,3% krople do oczu 5ml op 100
5 amoxicillin 1g x 16 tabl op 200
6 amoxicillin/ clavulanic acid 1g x 14 tabl op 80
7 amoxicillinum 500mg/5ml granulat do przygot.zawiesiny doustnej dla dzieci 100ml 65,3 g op 30
8 amphotericinum B 50mg fiolka proszek do sporz roztw do inf op 30
9 azithromycinum 200mg/5ml proszek do sporz.zaw. doustnej dla dzieci 30 ml op 25
10 azithromycinum 500mg x 3 tabl. Powl op 100
11 cefepimum 1 g x 10 fiol. 20 ml op 6
12 ciprofloxacinum 250mg x 10 tabl powl op 100
13 ciprofloxacinum 500mg x 10 tabl powl op 240
14 clarithromycinum 250mg x 14 tabl powl op 20
15 clarithromycinum 250mg/5ml gran. d/sp. zawiesiny doust. 60ml op 60
16 clarithromycinum 500mg x 14 tabl. powl op 50
17 clindamycinum 150mg x 16 kaps. op 5
18 clindamycinum 300mg x 16 tabl powl op 30
19 emtricitabine/tenofovir disoproxil 200/245 mg x 30 tabl op 3
20 ethambutolum 250mg x 250 kaps op 20
21 fluconazolum 100mg x 28 tabl op 30
22 fluconazolum 50mg x 14 tabl op 150
23 fosfomycinum,trometamol 3g granulat d/sp. zaw. doust. 1 saszetka op 10
24 gentamicini sulfas gąbka 10x10x 0,5 130mg gentamycyny do leczenia zakaż. kości, tk. miękkich, przy implantach stawów, przeszczepach kost. op 6
25 gentamicini sulfas gąbka 5x5 x 0,5 32,5mg gentamycyny do leczenia zakaż. kości, tk. miękkich, przy implantach stawów, przeszczepach kost. op 7
26 gentamicinum 0,3% krople do oczu 5ml op 15
27 gentamicinum 80mg/2ml x10 amp.dożylne op 130
28 lewofloksacyna 250 mg x 10 tabletek powl op 20
29 lewofloksacyna 500 mg x 10 tabletek powl. op 30
30 lewofloksacyna 5mg / ml roztw do inf x 10 fiolek 100ml op 100
31 lincomycinum 500 mg x 12 kaps. op 15
32 lincomycinum 600mg/2ml fiolka op 600
33 metronidazolum 0,5g op. 10 tabl. dopoch. op 8
34 metronidazolum 250mg x 20 tabl doust op 630
35 metronidazolum 500mg x 28 tabl doust op 370
36 norfloxacinum 400mg x 20 tabl powl op 40
37 ofloxacinum 200mg x 10 tabl powl op 10
38 oseltamivir 30mg x 10 kapsułek tward. op 30
39 oseltamivir 45mg x 10 kapsułek tward. op 30
40 oseltamivir 75mg x 10 kapsułek tward. op 50
41 pyrazinamidum 500mg x 250 tabl. op 25
42 rifaksymina 200mg x 28 tabl powl op 70
43 sulfamethoxazolum + trimethoprimum 400 +80mg x 20 tabl. op 90
44 worikonazol proszek 200mg fiolka op 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
4.5.5.) Wartość części: 93489,29 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 3 - Leki różne, w tym:1 amiodaroni hydrochlor. 50mg/ml x 6 amp 3ml op 620
2 calcii polistyreni sulfonas proszek (sól wapniowa) dla pacjentów dializowanych op. 300g op 6
3 isosorbidi mononitras 10mg x 60 tabl powl (tabl) op 20
4 isosorbidi mononitras 20mg x 60 tabl powl (tabl) op 20
5 isosorbidi mononitras 40mg x 30 tabl powl op 2
6 natrii valproas 288,2mg / 5ml syrop 150 ml op 30
7 natrii valproas 400mg/4ml fiol. Proszek + rozpuszczalnik op 600
8 natrii valproas 200mg + acidum valproicum 87mg x 30 tabl (lub tabl powl) o przedł uwal op 410
9 natrii valproas 333mg + acidum valproicum 145mg x 30 tabl (lub tabl powl) o przedł uwal op 330
10 sevelamer chlorowodorek 800mg x 180 tabl. powl. op 12
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 50227,79 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 4 - Insuliny ludzkie i analogowe do różnych penów, w tym:1 insulini iniectio neutralis roztwór do wstrzykiwań we wkładzie 300jm / 3ml x 5 wkładów do novopena op 100
2 insulinum aspartum roztwór do wstrzykiwań we wkładzie 100jm/ml x 10 wkładów 3 ml do novopena op 35
3 insulinum aspartum zawiesina do wstrzykiwań we wkładzie dwufazowa mieszanka 30:70, 100jm/ml x 10 wkładów 3 ml do novopena op 8
4 insulinum isophanum zawiesina do wstrzykiwań we wkładzie 100jm/ml x 10 wkładów 3 ml do novopena op 32
5 insulinum isophanum zawiesina do wstrzykiwań "N" 100jm/ml 3 ml x 10 wkładów do gensupena op 20
6 insulinum neutralis roztwór do wstrzykiwań "R" 100j/ml x 10 wkładów 3ml do gensupena op 60
7 insulinum neutralis + isophanum zawiesina do wstrzykiwań (30/70) 100jm/ml x 10 wkładów 3 ml do gensupena op 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33615100-5 - Insulina
4.5.5.) Wartość części: 14621,42 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 5 - Preparaty przeczyszczające, probiotyki, preparaty żelaza, w tym:1 bisacodylum x 10 czopków op 600
2 ferrosi gluconas 200mg x 50 tabl powl op 150
3 ferrosi sulfas + ac. Folicum 80mg + 0,35mg op. 30 tabl. powl. o zmodyf. Uwaln op 150
4 ferrosi sulfas x 30 tabl. o przedł. uwaln. 80mg Fe op 100
5 ferrum hydroxydatum (III) polymaltosum 50mg/5ml syrop 100 ml op 2
6 glyceroli suppositoria 1g x 10 czopków doodbyt op 150
7 lactobacillus rhamnosus + l. helveticus 2 x 10^9 CFU/ kapsułkę, dla niemowląt, dzieci i dorosłych przy antybiotykoterapii, w biegunkach wirusowych, bakteryjnych, podróżnych i ich profilaktyce, op. 60 kapsułek. Lek op 800
8 lactobacillus rhamnosus min 10mld CFU/ kapsułkę, stos. poantybiotykowe zapalenie jelit, rzekomobłoniaste zapalenie okrężnicy, przy antybiotykoterapii, lek op. 10 kapsułek op 10
9 lactobacillus rhamnosus GG ATCC 53103 żywność specjalnego przeznaczenia medycznego, bez glutenu, zawiera 6 miliardów żywych kultur bakterii w 6 kroplach, od pierwszych dni życia dla wcześniaków, noworodków o niskiej masie urodzeniowej, dzieci, dorosłych, krople op. 5 ml. op 130
10 lactulosum syrop op 150ml 7,5g/15ml (wskazanie również w encefalopatii wątrobowej) op 350
11 lactulosum syrop op 500 ml 9,75g/15ml (wskazanie również w encefalopatii wątrobowej) op 220
12 macrogolum 3350 (PEG) 52,5 g /100 ml op. 200ml op 3
13 macrogolum 3350 (PEG) x 2 saszetki do sp. roztw. Doustnego (zestaw) , op 1 zestaw op 200
14 macrogolum 3350 preparat do leczenia zaparć do stosowania z wodą i innymi płynami , od 6go miesiaca życia, 100g proszek op 10
15 macrogolum 4000 64g, sodu siarczan bezw 5,7g, sodu wodorowęglan 1,68g, sodu chlorek 1,46g, potasu chlorek 0,75g / saszetka 74 g - proszek do sporz roztworu doustnego, op. 4 saszetki op 30
16 natrii dihydrophosphas +natrii hydrophosphas wlewka doodbytn. 150 ml op. 50sztuk,lub z przeliczenie na 1 szt. op 80
17 natrii picosufas +magnesii oxidum leve + acidum citricum anhydr. proszek do sporz. roztworu doustnego op. 50 saszetek op 50
18 nalmetedynum 0,2 mg tabl powlekanych op 28 szt op 6
19 saccharomyces boulardii 250mg liofilizatu kultur drożdżowych/ kapsułkę, lek op. 50 kaps lu z przeliczeniem na 20 kaps op 800
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 189298,05 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 6 – Immunoglobulina, w tym:1 Immunoglobulinum humanum normale ad usum intravenosum o zaw. co najmniej 95% IgG, op. 10 g, op. 5g, op. 2,5g lub 2g do stos. również u noworodków, stężenie 5% lub 10% op 200
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33651520-9 - Immunoglobuliny
4.5.5.) Wartość części: 68650,40 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 7 - 10 % formaldehyd w hermetycznym opakowaniu 20 ml do utrwalania materiału po biopsji, w tym:1 pojemnik do utrwalania próbek histopatologicznych zawierający 20 ml 10% formaldehydu w nakrętce, uwalnianie płynu do pojemnika przy zakręcaniu nakrętki , bez uwalniania preparatu na zewnątrz pojemnika, op. 24 sztuki op 140
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33695000-8 - Wszelkie pozostałe produkty inne niż terapeutyczne
4.5.5.) Wartość części: 26863,20 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 8 - Igły do wstrzykiwaczy insulinowych, w tym:1 Igły medyczne jałowe, jednorazowe, rozmiar 29G (12mm), 30G (8mm), 31G (6mm), zgodne z normą ISO 11608-2 :2012 , sterylizowane tlenkiem etylenu, nietoksyczne, wolne od lateksu, niepirogenne, kompatybilne ze wszystkimi rodzajami i typami wstrzykiwaczy insulinowych (penami) stosowanymi na obszarze UE, rodzaj igieł będzie zamawiany wg potrzeb, opakowanie 100 sztuk op 140
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141320-9 - Igły medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1983,40 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 9 - Produkty lecznicze na Oddział dzienny psychiatryczny, w tym:1 alprazolamum 0,25 mg x 30 tabl op 10
2 amisulpridum 200mg x 30 tabl op 20
3 amisulpridum 50mg x 60 tabl op 10
4 aripiprazolum 400mg proszek i rozpuszczalnik do sp. zawiesiny do wstrzykiwań o przedł. Uw. 1 fiol proszku+ 1 fiol rozp op 1
5 aripiprazolum 15mg podzielna x 28 tabl op 20
6 bupropion 150mg x 30 tabl o zm. Uw op 20
7 buspironi hydrochloridum 5mg x 60 tabl op 10
8 carbamazepinum 200mg x 50 tabl op 20
9 citalopram 10mg x 30 tabl op 10
10 citalopram 20mg x 30 tabl op 10
11 clozapinum 100mg x 50 tabl op 10
12 clozapinum 25mg x 50 tabl op 10
13 diazepamum 5mg x 20 tabl op 20
14 duloxetinum 30mg x 30 kaps dojelitowe op 10
15 duloxetinum 60mg x 30 kaps dojelitowe op 20
16 escitalopram 10mg x 30 tabl , lub po 28 z przeliczeniem op 10
17 fluoxetinum 20mg x 30 kaps op 10
18 haloperidoli decanoas 50mg/ml x 5 amp a 1ml op 10
19 haloperidolum 1 mg x 40 tabl op 20
20 haloperidolum 5 mg x 30 tabl op 20
21 lamotriginum 100mg x 30 tabl op 30
22 lamotriginum 25mg x 30 tabl op 50
23 lithii carbonas 250mg x 60 tabl op 50
24 lorazepamum 1mg x 25 tabl op 10
25 lurasidonum 37mg x 28 tabl powl op 10
26 lurasidonum 74mg x 28 tabl powl op 10
27 mianserini hydrochl. 10mg x 30 tabl powl op 10
28 mianserini hydrochl. 30mg x 30 tabl powl op 10
29 mirtazapinum 15mg x 30 tabl ulegające rozpadowi w jamie ustnej op 20
30 olanzapinum 5mg x 28 tabl op 10
31 olanzapinum 10mg x 28 tabl op 30
32 opipramolum 50mg x 56 tabl. op 50
33 paroxetinum 20mg podzielna x 30 tabl op 10
34 perazinum 25 mg x 50 tab. op 20
35 perazinum 100 mg x 30 tab. op 20
36 pregabalinum 150mg x 56 kaps op 10
37 pregabalinum 25mg x 56 kaps op 20
38 pregabalinum 75mg x 56 kaps op 10
39 quetiapinum 100mg x 60 tabl op 20
40 quetiapinum 25mg x 30 tabl op 20
41 quetiapinum 300mg x 60 tabl op 10
42 quetiapinum XR 150mg x 60 tabl o przedł. Uw op 5
43 quetiapinum XR 200mg x 60 tabl o przedł. Uw op 5
44 risperidonum 1mg x 60 tabl op 30
46 sertraline 50mg podzielna x 30 tabl op 20
47 sulpiridum 100mg x 24 kaps tw op 10
48 sulpiridum 50mg x 24 kaps tw op 20
49 trazodoni hydrochloridum 150mg o przedł.uw x 60 tabl op 20
50 trazodoni hydrochloridum 300mg o przedł.uw x 30 tabl powl op 20
51 venlafaxinum 37,5mg x 30 tabl o przedł. Uw op 10
52 venlafaxinum 75mg x 28 tabl o przedł. Uw. op 20
53 vortioxetini hydrobromidum 10mg x 28 tabl op 20
54 zuclopenthixoli decanoas roztwór do wstrzykiwań 200mg /1ml x 10 amp a 1 ml op 20
55 zuclopenthixolum 10mg x 100 tabl op 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 29444,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267513,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267513,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267513,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus International Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271059470
7.3.3) Ulica: Pułaskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-273
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267513,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-18 do 2025-04-13Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107746,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107746,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107746,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus International Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271059470
7.3.3) Ulica: Pułaskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-273
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107746,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-18 do 2025-04-13Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w Grupie 3 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15917,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15917,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15917,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus International Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271059470
7.3.3) Ulica: Pułaskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-273
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15917,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-18 do 2025-04-13Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237866,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237866,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237866,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus International Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271059470
7.3.3) Ulica: Pułaskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-273
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237866,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-18 do 2025-04-13Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w Grupie 6 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w Grupie 7 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1445,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2082,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1445,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SP. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273295877
7.3.3) Ulica: POD BOREM 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1445,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-18 do 2025-04-13Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27231,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27231,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27231,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus International Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271059470
7.3.3) Ulica: Pułaskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-273
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27231,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-18 do 2025-04-13INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Dostawa sprzętu i urządzeń multimedialnych dla potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Mieczysława Karłowicza w Mielcu
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- PRZEWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ROKU 2025
- 98.24 Sprzedaż i dostawę systemu zamkniętego do pobierania krwi dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Kompleksowe sprzątanie budynków administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec oraz świadczenie usługi portierskiej
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa surowców do receptury aptecznej
- Zakup produktów leczniczych - 1 pakiet - Immunoglobulina końska przeciw ludzkim limfocytom T (eATG)
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - Mepolizumabum
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XV
więcej: Igły medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.