eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla potrzeb Małopolskiego Instytutu Kultury w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2023-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla potrzeb Małopolskiego Instytutu Kultury w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolski Instytut Kultury w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278267

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 28 Lipca 1943 nr 17C

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-233

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mik.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mik.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mik.krakow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla potrzeb Małopolskiego Instytutu Kultury w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b229300-11fc-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00324987

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00097407/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00274306

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZOA-VI-1-261-1/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 74947,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części nr 1 zamówienia jest jednorazowa dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla potrzeb Małopolskiego Instytutu Kultury w Krakowie, jak następuje: Część nr 1 zamówienia – dostawa jednego zestawu stacji roboczej z oprogramowaniem (systemowym i biurowym) oraz wyposażeniem w jeden monitor LCD i jeden zestaw wskazujący (klawiatura i mysz). Przedmiot zamówienia obejmuje również dostarczenie sprzętu do budynku Małopolskiego Instytutu Kultury w Krakowie zlokalizowanego przy ul. 28 lipca 1943 nr 17C w Krakowie wraz z wniesieniem, czynnościami przygotowawczymi do odbioru, przekazaniem sprzętu na podstawie protokołu odbioru oraz zapewnieniem serwisu gwarancyjnego, zgodnie z wymogami SWZ, w tym OPZ/ FOT oraz na zasadach określonych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/PPU). Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 21968,77 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części nr 2 zamówienia jest jednorazowa dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla potrzeb Małopolskiego Instytutu Kultury w Krakowie, jak następuje: Część nr 2 zamówienia – dostawa jednego zestawu laptopa z oprogramowaniem (systemowym i biurowym) oraz wyposażeniem w dwa monitory LCD, jeden zestaw wskazujący (klawiatura i mysz), jeden zestaw słuchawkowy, jedną torbę na laptopa i jedną drukarkę laserową monochromatyczną. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostarczenie sprzętu do budynku Małopolskiego Instytutu Kultury w Krakowie zlokalizowanego przy ul. 28 lipca 1943 nr 17C w Krakowie wraz z wniesieniem, czynnościami przygotowawczymi do odbioru, przekazaniem sprzętu na podstawie protokołu odbioru oraz zapewnieniem serwisu gwarancyjnego, zgodnie z wymogami SWZ, w tym OPZ/ FOT oraz na zasadach określonych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/PPU). Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

48623000-1 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych mikrokomputerów

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

30232110-8 - Drukarki laserowe

4.5.5.) Wartość części: 9271,35 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części nr 3 zamówienia jest jednorazowa dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla potrzeb Małopolskiego Instytutu Kultury w Krakowie, jak następuje: Część nr 3 zamówienia – dostawa jednego serwera pamięci masowej. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostarczenie sprzętu do budynku Małopolskiego Instytutu Kultury w Krakowie zlokalizowanego przy ul. 28 lipca 1943 nr 17C w Krakowie wraz z wniesieniem, czynnościami przygotowawczymi do odbioru, przekazaniem asortymentu na podstawie protokołu odbioru oraz zapewnieniem serwisu gwarancyjnego, zgodnie z wymogami SWZ, w tym OPZ/ FOT oraz na zasadach określonych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/PPU). Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.5.) Wartość części: 35277,83 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części nr 4 zamówienia jest jednorazowa dostawa oprogramowania dla potrzeb Małopolskiego Instytutu Kultury w Krakowie, jak następuje: Część nr 4 zamówienia - dostawa trzech licencji na oprogramowanie Adobe Photoshop for Teams ML lub równoważnego. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostarczenie sprzętu do budynku Małopolskiego Instytutu Kultury w Krakowie zlokalizowanego przy ul. 28 lipca 1943 nr 17C w Krakowie wraz z wniesieniem, czynnościami przygotowawczymi do odbioru, przekazaniem asortymentu na podstawie protokołu odbioru oraz zapewnieniem serwisu gwarancyjnego, zgodnie z wymogami SWZ, w tym OPZ/ FOT oraz na zasadach określonych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/PPU). Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego

4.5.5.) Wartość części: 4740,60 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części nr 5 zamówienia jest jednorazowa dostawa oprogramowania dla potrzeb Małopolskiego Instytutu Kultury w Krakowie, jak następuje: Część nr 5 zamówienia - dostawa jednej licencji na programowanie Adobe Creative Cloud for Teams ML lub równoważnego; Przedmiot zamówienia obejmuje również dostarczenie sprzętu do budynku Małopolskiego Instytutu Kultury w Krakowie zlokalizowanego przy ul. 28 lipca 1943 nr 17C w Krakowie wraz z wniesieniem, czynnościami przygotowawczymi do odbioru, przekazaniem asortymentu na podstawie protokołu odbioru oraz zapewnieniem serwisu gwarancyjnego, zgodnie z wymogami SWZ, w tym OPZ/ FOT oraz na zasadach określonych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/PPU). Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego

4.5.5.) Wartość części: 3688,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wyżej przywołany przepis ustawy Pzp zwalnia Zamawiającego z obowiązku dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty w sytuacji, gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego jest niemożliwe z powodu braku środków na jej sfinansowanie. W rozpatrywanym zakresie części nr 1 zamówienia, została złożona jedna oferta Wykonawcy NKK SYSTEM Sp. z o.o. ul. Tatarska 5, 30-103 Kraków. Przy cenie dostawy zaoferowanej przez ww. Wykonawcę na poziomie: 30 826,26 zł brutto aktualizuje się przesłanka unieważnienia postępowania odnosząca się do złożenia oferty cenowej, której wysokość przekracza obwieszczony przez Zamawiającego budżet wynoszący w tym przypadku 27 021,59 zł brutto. Zamawiający działając w myśl art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, nie mogąc zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia w części nr 1 do ceny najtańszej oferty Wykonawcy NKK SYSTEM Sp. z o.o. ul. Tatarska 5 30-103 Kraków, podjął konieczną i w pełni uzasadnioną okolicznościami decyzję o unieważnieniu postępowania w zakresie obu tych części zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wyżej przywołany przepis ustawy Pzp zwalnia Zamawiającego z obowiązku dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty w sytuacji, gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego jest niemożliwe z powodu braku środków na jej sfinansowanie. W rozpatrywanym zakresie części nr 2 zamówienia, została złożona jedna oferta Wykonawcy NKK SYSTEM Sp. z o.o. ul. Tatarska 5, 30-103 Kraków. Przy cenie dostawy zaoferowanej przez ww. Wykonawcę na poziomie 14 637,49 zł brutto, aktualizuje się przesłanka unieważnienia postępowania odnosząca się do złożenia oferty cenowej, której wysokość przekracza obwieszczony przez Zamawiającego budżet wynoszący w tym przypadku 11 403,77 zł brutto. Zamawiający działając w myśl art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, nie mogąc zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia w części nr 2 do ceny najtańszej oferty Wykonawcy NKK SYSTEM Sp. z o.o. ul. Tatarska 5 30-103 Kraków, podjął konieczną i w pełni uzasadnioną okolicznościami decyzję o unieważnieniu postępowania w zakresie obu tych części zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39303,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65682,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39303,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MICHAŁ KOPEĆ 3nodes

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652268804

7.3.3) Ulica: ul. Józefa Poniatowskiego nr 35B lok. 49

7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 37-450

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39303,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5848,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7737,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5848,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Owczarzak EUPOL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861493189,

7.3.3) Ulica: ul. Palinkiewicza nr 3

7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska

7.3.5) Kod pocztowy: 63-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5848,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4551,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6021,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4551,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Owczarzak EUPOL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861493189

7.3.3) Ulica: ul. Palinkiewicza nr 3

7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska

7.3.5) Kod pocztowy: 63-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4551,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Odnośnie terminu realizacji, o którym mowa w sekcji ogłoszenia (dla poszczególnych części zamówienia) "Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej": Termin tam określony będzie liczony w dniach roboczych. Za dzień roboczy uznaje się dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.