Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00274890/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa przejść dla pieszych przy ul. Jana Pawła II i Szkolnej w Bilczy oraz szkolnej w Morawicy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Morawica - Urząd Miasta i Gminy w Morawicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010352
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spacerowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Morawica
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-026
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 31-14-692
1.5.8.) Numer faksu: 41 31-14-690
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@morawica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa przejść dla pieszych przy ul. Jana Pawła II i Szkolnej w Bilczy oraz szkolnej w Morawicy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d09f645-4870-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00325057
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004803/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.26 Chodnik przy ulicy Jana Pawła II w Bilczy
1.1.27 Budowa przejścia dla pieszych na ulicy Szkolnej w Bilczy
1.1.28 Budowa przejścia dla pieszych na ulicy Szkolnej w Morawicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274890/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.271.88.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3066769,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1. Chodnik przy ulicy Jana Pawła II w BilczyZadanie obejmuje:
• Wymianę nawierzchni jezdni DG 349018T ul. Jana Pawła II oraz na skrzyżowaniu ulic Jana Pawła II z ulicą Bukową,
• Remont cząstkowy podbudowy,
• Odmulenie i oczyszczenie rowów oraz przepustów,
• Odtworzenie progu zwalniającego z mieszanki mineralno-asfaltowej,
• Regulacja wysokościowa zjazdów oraz dojść do posesji,
• Ścinanie i uzupełniania pobocza z kruszywa.
Inwestycja zlokalizowana jest na działkach:
Jednostka ewidencyjna: 260412_5 Morawica obszar wiejski
– obręb 0002 Bilcza dz. nr: 260/2 , 262/5, 263/3, 265/3, 266/1, 270/3, 270/5, 271/1, 272/3, 273/3, 274/3, 275/3, 276/5, 278/9, 279/2
Parametry drogi gminnej nr 349018T, ul. Jana Pawła II:
− Klasa drogi: L
− Kategoria drogi: gminna
− Kategoria ruchu: KR 2
− Prędkość projektowa: Vp =30 km/h
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 816769,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2. Budowa przejścia dla pieszych na ulicy Szkolnej w BilczyZadanie obejmuje budowę przejścia dla pieszych na ulicy Szkolnej w Bilczy.
Projekt obejmuje przebudowę drogi gminnej ul. Szkolnej na odcinku o od skrzyżowania z drogą dojazdową przy DK73 do skrzyżowana z drogą powiatową nr 374T ul. Żeromskiego. W ramach przebudowy zostanie wykonana jezdnia o szerokości 5,00m oraz jednostronny chodnik o szerokości 2,0m. Projekt zakłada również remont istniejących miejsc postojowych polegający na przebrukowaniu nawierzchni. Opracowanie przewiduje zmianę konstrukcji jezdni na asfaltową na odcinku, gdzie w stanie istniejącym jezdnia ma nawierzchnię z kostki z betonowej poprzez rozbiórkę istniejącej nawierzchni oraz wykonanie nowych warstw asfaltowych. Na pozostałym odcinku zostaną sfrezowane istniejące warstwy asfaltowe oraz wykonane nowe warstwy wiążąca i ścieralna. W miejscu poszerzenia jezdni zostanie wykonana pełna nowa konstrukcja.
W ramach projektu przewidziano wykonanie zmian w stałej organizacji ruchu poprzez ustawienie nowych znaków pionowych i poziomych w związku z lokalizacją nowego przejścia dla pieszych.
Inwestycja ma na celu przede wszystkim poprawę bezpieczeństwa wokół szkoły i żłobka, a także poprawę komfortu użytkowników ruchu kołowego i pieszego.
Dla projektowanej drogi przyjęto następujące wymiary geometryczne:
− szerokość jezdni: 5,00m
− spadek poprzeczny jezdni: jednostronny 2%
− szerokość chodnika: 2,00m
− spadek poprzeczny chodnika: jednostronny 2%
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 1275000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3. Budowa przejścia dla pieszych na ulicy Szkolnej w MorawicyZadanie obejmuje budowę przejścia dla pieszych na ulicy Szkolnej w Morawicy. Projekt obejmuje remont drogi gminnej ul. Szkolnej na odcinku ok. 210m od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 766, polegający na wymianie nawierzchni poprzez sfrezowanie istniejących warstw asfaltowych
i ułożenie nowej nawierzchni. Projekt zakłada również remont istniejących miejsc postojowych oraz chodników polegający na przebrukowaniu nawierzchni. W ramach inwestycji zostanie wymienione na nowe istniejące odwonienie liniowe.
W ramach projektu przewidziano wykonanie zmian w stałej organizacji ruchu poprzez ustawienie nowych znaków pionowych i poziomych w związku z lokalizacją nowego przejścia dla pieszych.
Inwestycja ma na celu przede wszystkim poprawę bezpieczeństwa wokół szkoły i żłobka, a także poprawę komfortu użytkowników ruchu kołowego i pieszego.
Dla projektowanej drogi przyjęto następujące wymiary geometryczne:
− szerokość jezdni: 5,50m
− spadek poprzeczny jezdni: jednostronny 2%
− szerokość chodnika: 2,00-2,5m
− spadek poprzeczny chodnika: jednostronny 2%
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 975000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 813030,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 813030,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 813030,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Drogowych DUKT Sp. z o.o. Nowiny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959 198 26 59
7.3.4) Miejscowość: Nowiny
7.3.5) Kod pocztowy: 26-052
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH DUKT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH DUKT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 813030,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) informuje, iż cena oferty najkorzystniejszej na Zadanie 2 przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 3 ustawy postępowanie na Zadanie 2 unieważniono.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1141194,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) informuje, iż cena oferty najkorzystniejszej na Zadanie 3 przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 3 ustawy postępowanie na Zadanie 3 unieważniono.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 930864,00 PLN
INNE PRZETARGI MORAWICA
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora
- "Budowa placów zabaw przy świetlicach środowiskowych na terenie gminy Morawica"
- "Budowa placu zabaw przy ZPO w Morawicy -plac zabaw sensoryczny"
więcej: przetargi MORAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1443 m2 w miejscowości Żydowo, gm. Czerniejewo
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.