eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Poprawa bezpieczeństwa użytkowego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Będzinie przy ul. 11 Listopada 7 ...



Ogłoszenie z dnia 2022-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa użytkowego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Będzinie przy ul. 11 Listopada 7 ...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BĘDZIŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Sączewskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Będzin

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiat.bedzin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.bedzin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-bedzin.logintrade.net/zapytania_email,90062,cd6b02a0fc2a345d51ef82797e698ad8.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa użytkowego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Będzinie przy ul. 11 Listopada 7 ...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09ece2b9-f3a7-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00325097

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029325/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Poprawa bezpieczeństwa użytkowego SOSW w Będzinie poprzez wykonanie systemu sygnalizacji przeciwpożarowych zabezpieczeń oraz instalacji elektrycznej dostosowanej do obecnych wymogów technicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00226204/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.005.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie systemu sygnalizacji zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz instalacji elektrycznej dostosowanej do obecnych wymogów technicznych.

Przedmiot zamówienia dla części I obejmuje wykonanie w szczególności:
1) instalacji sygnalizacji pożaru w pomieszczeniach budynku w wskazanym zakresie,
2) instalacji oddymiania i napowietrzania klatki schodowej dla klapy oddymiającej w stropodachu,
3) instalacji oświetlenia awaryjnego korytarzy i klatek schodowych,
4) uszczelnienie przepustów przejść instalacji przez strefy pożarowe,
5) wewnętrznej instalacji rozdziału energii,
6) instalacji oświetlenia podstawowego,
7) instalacji oświetlenia nocnego,
8) instalacji siłowej,
9) instalacji przeciwporażeniowej i wyrównania potencjałów,
10) instalacji przeciwprzepięciowej.
11) Wszystkie łączniki oświetlenia oraz gniazda wtykowe należy montować na wysokości dostosowanej dla osób niepełnosprawnych.
12) Należy zamontować oświetlenie o ciepłej barwie.
13) W przypadku realizacji robót budowlanych w trakcie roku szkolnego, wszelkie roboty muszą być prowadzone w sposób niezakłócający toku nauczania, od godziny 16.00 i wymagają wcześniejszego uzgodnienia z Dyrektorem Szkoły.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

4.5.5.) Wartość części: 377243,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Montaż stolarki przeciwpożarowej
Przedmiot zamówienia dla części II obejmuje w szczególności:
1) wydzielenie klatki schodowej „KIV”,
2) wymianę drzwi zwykłych na drzwi o zaprojektowanej odporności przeciwpożarowej zgodnie z dokumentacją projektową,
3) wymianę stolarki okiennej na okna o zaprojektowanej odporności przeciwpożarowej zgodnie z dokumentacją projektową,
4) montaż klapy oddymiającej w stropodachu nad klatką schodową „KIV”.
5) Stolarka okienna i drzwiowa w kolorze białym. Wymiary należy sprawdzić.
6) W przypadku realizacji robót budowlanych w trakcie roku szkolnego, wszelkie roboty muszą być prowadzone w sposób niezakłócający toku nauczania, od godziny 16.00 i wymagają wcześniejszego uzgodnienia z Dyrektorem Szkoły.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

4.5.5.) Wartość części: 93741,47 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.).
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu składania ofert
tj.: do dnia 12.07.2022r. do godz. 9.00 nie została złożona żadna oferta, w związku z czym unieważnienie postępowania było uzasadnione i konieczne.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.).
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu składania ofert
tj.: do dnia 12.07.2022r. do godz. 9.00 nie została złożona żadna oferta, w związku z czym unieważnienie postępowania było uzasadnione i konieczne.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.