Ogłoszenie z dnia 2022-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00226204/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa użytkowego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Będzinie przy ul. 11 Listopada 7 ...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BĘDZIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Sączewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Będzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiat.bedzin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.bedzin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-bedzin.logintrade.net/zapytania_email,90062,cd6b02a0fc2a345d51ef82797e698ad8.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa bezpieczeństwa użytkowego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Będzinie przy ul. 11 Listopada 7 ...2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09ece2b9-f3a7-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00325097
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029325/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Poprawa bezpieczeństwa użytkowego SOSW w Będzinie poprzez wykonanie systemu sygnalizacji przeciwpożarowych zabezpieczeń oraz instalacji elektrycznej dostosowanej do obecnych wymogów technicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00226204/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.005.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie systemu sygnalizacji zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz instalacji elektrycznej dostosowanej do obecnych wymogów technicznych.Przedmiot zamówienia dla części I obejmuje wykonanie w szczególności:
1) instalacji sygnalizacji pożaru w pomieszczeniach budynku w wskazanym zakresie,
2) instalacji oddymiania i napowietrzania klatki schodowej dla klapy oddymiającej w stropodachu,
3) instalacji oświetlenia awaryjnego korytarzy i klatek schodowych,
4) uszczelnienie przepustów przejść instalacji przez strefy pożarowe,
5) wewnętrznej instalacji rozdziału energii,
6) instalacji oświetlenia podstawowego,
7) instalacji oświetlenia nocnego,
8) instalacji siłowej,
9) instalacji przeciwporażeniowej i wyrównania potencjałów,
10) instalacji przeciwprzepięciowej.
11) Wszystkie łączniki oświetlenia oraz gniazda wtykowe należy montować na wysokości dostosowanej dla osób niepełnosprawnych.
12) Należy zamontować oświetlenie o ciepłej barwie.
13) W przypadku realizacji robót budowlanych w trakcie roku szkolnego, wszelkie roboty muszą być prowadzone w sposób niezakłócający toku nauczania, od godziny 16.00 i wymagają wcześniejszego uzgodnienia z Dyrektorem Szkoły.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
4.5.5.) Wartość części: 377243,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Montaż stolarki przeciwpożarowejPrzedmiot zamówienia dla części II obejmuje w szczególności:
1) wydzielenie klatki schodowej „KIV”,
2) wymianę drzwi zwykłych na drzwi o zaprojektowanej odporności przeciwpożarowej zgodnie z dokumentacją projektową,
3) wymianę stolarki okiennej na okna o zaprojektowanej odporności przeciwpożarowej zgodnie z dokumentacją projektową,
4) montaż klapy oddymiającej w stropodachu nad klatką schodową „KIV”.
5) Stolarka okienna i drzwiowa w kolorze białym. Wymiary należy sprawdzić.
6) W przypadku realizacji robót budowlanych w trakcie roku szkolnego, wszelkie roboty muszą być prowadzone w sposób niezakłócający toku nauczania, od godziny 16.00 i wymagają wcześniejszego uzgodnienia z Dyrektorem Szkoły.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
4.5.5.) Wartość części: 93741,47 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.).
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu składania ofert
tj.: do dnia 12.07.2022r. do godz. 9.00 nie została złożona żadna oferta, w związku z czym unieważnienie postępowania było uzasadnione i konieczne.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.).
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu składania ofert
tj.: do dnia 12.07.2022r. do godz. 9.00 nie została złożona żadna oferta, w związku z czym unieważnienie postępowania było uzasadnione i konieczne.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Zakup fabrycznie nowego samochodu elektrycznego
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego - edycja 2.
- Leasing z dostawą pojazdu Typu Hakowiec na podwoziu trzyosiowym.
- Prowadzenie wypasu zwierząt gospodarskich na obszarze siedlisk ciepłolubnych, na powierzchni 103,5 ha
- Modernizacja budynku Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Będzinie wraz z montażem windy wewnętrznej
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Trąbkach Wielkich
- Remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej z Oddziałami Sportowymi nr 5 w Krakowie przy al. Kijowskiej 8
- Budowa drogi leśnej nr 2 o nazwie STRZELNICA w Leśnictwie Strzelnica
- "Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku "
- Przebudowa dróg gminnych - ul. Mazowieckiej i ul. Królewskiej w Cekanowie wraz z infrastrukturą - Program Rozwoju Infrastruktury Drogowej na terenie gminy Słupno - OFMP - etap I
- Modernizacja pracowni integracji sensorycznej(SI) w Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.