Ogłoszenie z dnia 2023-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00299494/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup komputerów przenośnych oraz sprzętu do wideokonferencji (2 części).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: (17) 8676239
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7912741.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup komputerów przenośnych oraz sprzętu do wideokonferencji (2 części).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a885aae3-1eff-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00325153
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Podkarpacki Inkubator Wspierania Ukraińskich Inicjatyw“ Projekt Spaces4All – Poprawa dostępności turystyki dla osób z niepełnosprawnościami w Europie Środkowej Projekt NBS4Local Projekt DISTANCE LA B- Remote Service Hub for SME’s and Public Sector,2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00299494
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BS.2611.29.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 49606,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Zakup komputerów przenośnych wraz z akcesoriami.Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej określonego sprzętu, którego minimalne parametry techniczne zostały wskazane poniżej.
1. Komputer przenośny 2w1 wraz z akcesoriami - 4 szt.
Typ: 2 w 1 – komputer/tablet, kąt odchylenia ekranu - 360 stopni,
Procesor: osiągający w teście Geekbench 5 (Multi-core) wynik co najmniej 5700 pkt. oraz w teście Geekbench 5 (Single-Core) wynik co najmniej 1600,
Wielkość pamięci RAM: min. 16GB,
Dysk: min.512 GB SSD,
Ekran: 13.3", dotykowy, IPS, rozdzielczość min.1920 x 1080,
Waga max. 1.3 kg,
Karta graficzna: zintegrowana,
Karta dźwiękowa: zintegrowana, wbudowane głośniki,wbudowany mikrofon
Komunikacja: Wi-Fi 6 (802.11 a/b/g/n/ac/ax), Bluetooth 5.2,
Złącza: Wyjście audio, USB 3.1C: 1szt., USB 3.0 - 2 szt., czytnik kart pamięci micro SD, Touchpad,
Inne: podświetlana klawiatura, czytnik linii papilarnych,
wbudowana kamera, zasilacz
Obudowa: kolor czarny, pokrywa, ramka ekranu, panel roboczy, spód i boki - matowe aluminium,
Bateria: min. 51 Wh,
Torba: dwukomorowa, pasek na ramię, dostosowana do rozmiaru laptopa,
Mysz: Mobilna, Bezprzewodowa, Sensor optyczny, rozdzielczość min. 1000 dpi, bateria w zestawie, nanoodbiornik.
Replikator portów: Interfejs USB-C, Rodzaje wejść / wyjść: USB 3.0 - 3 szt., USB 3.0 Typ C - 1 szt., VGA - 1 szt., HDMI - 1 szt., RJ-45 (LAN) - 1 szt., Wejście / wyjście audio - 1 szt., Czytnik kart pamięci - 1 szt., Zasilanie USB, Obsługa monitora Ultra HD 4K, Plug & Play, Funkcja Power Delivery
Gwarancja: min.24 miesiące
Oprogramowanie: System operacyjny Windows 11 PRO lub równoważny*
*Za równoważny Zamawiający uzna system spełniający następujące warunki:
- możliwość zdalnej konfiguracji, aktualizacji i administrowania oraz zdolność do zdalnego zarządzania kontami i profilami,
- możliwość uwierzytelniania użytkowników z usługą katalogową Active Directory wdrożoną u Zamawiającego;
- możliwość szyfrowania dysku/partycji przy pomocy usługi dostępnej w systemie operacyjnym.
- system musi współpracować z programami: Enova.ERP, Płatnik firmy Asseco Poland, System Informacji Prawnej Legalis / LEX, bez konieczności instalowania dodatkowych modułów, oprogramowania lub emulacji i wirtualizacji.
W przypadku zaoferowania systemu równoważnego do systemu Windows wykonawca winien skonfigurować komputer do pracy z wszystkimi wyżej wymienionymi programami oraz w okresie gwarancji zapewnić wsparcie przy konfiguracji w przypadku aktualizacji wszystkich wyżej wymienionych programów.
2. Komputer przenośny 13,3” z oprogramowaniem i akcesoriami – 3 szt.
Procesor osiągający w teście Geekbench 5 (Multi-core) wynik co najmniej 7400 pkt. oraz w teście Geekbench 5 (Single-Core) wynik co najmniej 1650 pkt.
Pamięć RAM min. 8 GB
Dyski min. 256 GB SSD
Typ ekranu Błyszczący, LED, IPS, Przekątna 13,3",
Rozdzielczość ekranu 2560 x 1600 (WQXGA)
Dźwięk Wbudowane głośniki stereo, Wbudowane trzy mikrofony
Kamera internetowa HD min. 1.0 Mpix
Łączność Wi-Fi 6, Moduł Bluetooth
Złącza min. USB Typu-C - 2 szt., Wyjście słuchawkowe/głośnikowe
Kolor dominujący Szary,
Inne Czytnik linii papilarnych, Czujnik światła, Podświetlana klawiatura
szyfrowanie TPM,
Obudowa i wykonanie aluminiowa pokrywa matrycy, aluminiowe wnętrze laptopa, aluminiowa obudowa,
Wymiary wysokość 16,0-16,5 mm; szerokość 300-310 mm; głębokość 210-218 mm,
Waga max. 1,29 kg,
Akcesoria zasilacz,
Torba: dwukomorowa, pasek na ramię, dostosowana do rozmiaru laptopa,
Klawiatura i mysz bezprzewodowa: przełączniki membranowe, multimedialna, klasyczna,
Bezprzewodowa, klawisze numeryczne, kolor biały, zgodność z replikatorem portów i laptopem, sensor myszy laserowy,
rozdzielczość min. 1000 dpi, nanoodbiornik, dołączone baterie,
waga min 490 g,
Replikator portów: Interfejs USB-C, Rodzaje wejść / wyjść: USB 3.0 - 3 szt., USB 3.0 Typ C - 1 szt., VGA - 1 szt., HDMI - 1 szt., RJ-45 (LAN) - 1 szt., Wejście / wyjście audio - 1 szt., Czytnik kart pamięci - 1 szt., Zasilanie USB, Obsługa monitora Ultra HD 4K, Plug & Play, Funkcja Power Delivery,
Gwarancja min. 12 miesięcy.
3. Komputer przenośny 15,6” - 1 szt.
Procesor osiągający w teście Geekbench 5 (Multi-core) wynik co najmniej 3800 pkt. oraz w teście Geekbench 5 (Single-Core) wynik co najmniej 1050 pkt.,
Pamięć RAM min. 8 GB,
Dysk SSD min. 512 GB,
Typ ekranu matowy, LED, IPS, 15,6", rozdzielczość1920 x 1080,
Dźwięk Wbudowane głośniki stereo, Wbudowane dwa mikrofony,
Kamera internetowa min.1.0 Mpix,
Łączność Wi-Fi 6, Bluetooth 5.0,
Złącza min. USB 3.2 - 2 szt., USB-C - 1 szt., HDMI 2.1 - 1 szt.,
Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt.,
DC-in (wejście zasilania) - 1 szt.,
Kolor dominujący Srebrny,
Inne Szyfrowanie TPM, zasilacz,
Gwarancja min. 24 miesiące,
Oprogramowanie System operacyjny Windows 11 PRO lub równoważny*
*Za równoważny Zamawiający uzna system spełniający następujące warunki:
- możliwość zdalnej konfiguracji, aktualizacji i administrowania oraz zdolność do zdalnego zarządzania kontami i profilami,
- możliwość uwierzytelniania użytkowników z usługą katalogową Active Directory wdrożoną u Zamawiającego;
- możliwość szyfrowania dysku/partycji przy pomocy usługi dostępnej w systemie operacyjnym.
- system musi współpracować z programami: Enova.ERP, Płatnik firmy Asseco Poland, System Informacji Prawnej Legalis / LEX, bez konieczności instalowania dodatkowych modułów, oprogramowania lub emulacji i wirtualizacji.
W przypadku zaoferowania systemu równoważnego do systemu Windows wykonawca winien skonfigurować komputer do pracy z wszystkimi wyżej wymienionymi programami oraz w okresie gwarancji zapewnić wsparcie przy konfiguracji w przypadku aktualizacji wszystkich wyżej wymienionych programów.
DOSTAWA: Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa dla danej części, zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego (ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów) i wniesienia do pomieszczenia zlokalizowanego w budynku Zamawiającego (budynek dwupiętrowy z windą). Wszelkie koszty dostawy spoczywają na Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 37931,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Zakup sprzęt wideokonferencyjnego.Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej określonego sprzętu, którego minimalne parametry techniczne zostały wskazane poniżej.
1. Kamera internetowa - 1 szt.
Typ matrycy CMOS,
Rozdzielczość połączeń wideo 4K UHD (3840 x 2160),
Rozdzielczość nagrań wideo 4K UHD (3840 x 2160),
Rozdzielczość zdjęć 8 Mpix,
Mikrofon Wbudowany, stereo, z funkcją redukcji szumów,
Łączność USB,
Ustawienie ostrości Automatyczne,
Mocowanie Uniwersalny klips,
Długość kabla: min.1,5 m,
Inne Automatyczny balans bieli, Zoom cyfrowy 5x, Obrót w zakresie 360º, Pole widzenia 100º, HDR, Pochylanie w zakresie 90º,
Gwarancja min. 24 miesiące.
2. Telewizor – 1 szt.
Ekran: min. 65" max.70” LED, 4K, 3840 x 2160px,
Tuner: Analogowy, DVB-C, DVB-S2, DVB-T2/HEVC/H.265,
Złącza: HDMI x2, USB x1,
Funkcje: Wi-Fi, DLNA, Bluetooth,
Format ekranu: 16:9,
Format HD: UHD/4K,
Jasność ekranu: min.330 cd/m2,
Czas reakcji matrycy: max. 9 ms,
Kontrast: min. 5000:1,
Wbudowane głośniki: min. 2, moc min. 20W,
Złącza min. HDMI 2 szt., USB 1 szt., ethernet 1 szt., cyfrowe wyjście optyczne, złącze CI, wyjście słuchawkowe,
Pobór mocy (max) 125W,
Wyposażenie pilot, przewód HDMI, zasilania,
Gwarancja min.24 miesiące.
DOSTAWA: Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa dla danej części, zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego (ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów) i wniesienia do pomieszczenia zlokalizowanego w budynku Zamawiającego (budynek dwupiętrowy z windą). Wszelkie koszty dostawy spoczywają na Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32324600-6 - Telewizory cyfrowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny
4.5.5.) Wartość części: 2398,47 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43037,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43037,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43037,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InFast sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8131013272
7.3.3) Ulica: Legionów 31
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-111
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43037,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3001,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3001,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3001,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InFast sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8131013272
7.3.3) Ulica: Legionów 31
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-111
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3001,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia stosownie do art. 242 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta była jedyną złożoną w przedmiotowym postępowaniu wobec cz. I zamówienia, a co za tym idzie uzyskała najwięcej punktów w ocenie ofert. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Cena wybranej oferty, nie przewyższa wartości, którą Zamawiający może przeznaczyć sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie wyboru dla cz. II:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia stosownie do art. 242 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta była jedyną złożoną w przedmiotowym postępowaniu wobec cz. II zamówienia, a co za tym idzie uzyskała najwięcej punktów w ocenie ofert. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Cena wybranej oferty, nie przewyższa wartości, którą Zamawiający może przeznaczyć sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- dostawy wyrobów ortopedycznych
- Sprzedaż i dostawa oprogramowania dla Instytutu Nauk Fizycznych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie oraz Oddziałów w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy DS Nestor
- Czyszczenie czterech zbiorników retencyjnych na terenie S-2 i S1-3 wraz z wykonaniem prac towarzyszących.
- Dostawa nabiału, tj. m.in. mleka, masła, serów, śmietany, jogurtów wyszczególnionych w częściach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Nauczanie rolnicze XXI wieku - lepszy start" - sprzęt informatyczny
- Zakup komputerów przenośnych do placówek wychowania przedszkolnego Gminy Stężyca
- Dostawa wyposażenia pomieszczeń edukacyjnych i pedagogicznych w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Siemirowicach.
- Dostawa 1 szt. laptopa na potrzeby SJO AGH
- "Dostawa pomocy dydaktycznych i programów multimedialnych na potrzeby zajęć realizowanych w szkołach podstawowych w ramach projektu pn. Edukacja włączająca w Gminie Studzienice"
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w RCEZ w Nisku w ramach projektu "Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.