Ogłoszenie z dnia 2023-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00295577/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego z zamontowaną śmieciarką 22 m3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "USŁUGI KOMUNALNE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365822140
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nad Strugą 8
1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uk-sroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uk-sroda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6007b387-1c9b-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego z zamontowaną śmieciarką 22 m32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6007b387-1c9b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00325243
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00295577
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UK/01/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1.1. Zakup i dostawę fabrycznie nowego specjalistycznego samochodu z zamontowaną śmieciarką 22 m³. Samochód musi być kompletny, w pełni sprawny technicznie, gotowy do natychmiastowej eksploatacji, wolny od wad fizycznych, technicznych oraz prawnych. Samochód specjalistyczny składa się z podwozia oraz zabudowy (śmieciarki)
1.1.2. Samochód oraz zabudowa (śmieciarka) nie może być prototypem.
1.1.3. Samochód specjalistyczny winien być objęty minimum 24-miesięczną gwarancją autoryzowanego serwisu fabrycznego – dotyczy zarówno podwozia jak i zabudowy śmieciarki.
1.2. Dostawa przedmiotu umowy
1.2.1. Wykonawca wyda Zamawiającemu samochód wraz z kluczykami oraz ze wszystkimi dokumentami wymaganymi przepisami prawa, umożliwiającymi rejestrację pojazdu w Polsce oraz jego eksploatację, w tym m.in. książką gwarancyjną, instrukcją obsługi w języku polskim
1.2.2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć samochód na swój koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego zlokalizowanej przy ul. Nad Strugą 8 w Środzie Wielkopolskiej. Przekazanie samochodu nastąpi po wcześniejszym umówieniu terminu, w dzień powszedni (poniedziałek – piątek) w godzinach pracy Zamawiającego tj. 07:00 – 15:00 i zostanie potwierdzone protokołem zdawczo – odbiorczym oraz po prawidłowym przeprowadzeniu czynności odbiorczych przeprowadzić szkolenie/instruktaż w siedzibie Zamawiającego – w zakresie obsługi
i eksploatacji pojazdu.
1.2.3. W czasie czynności odbioru Zamawiający jest uprawniony do sprawdzenia zgodności parametrów technicznych i wyposażenia przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi w SWZ w ofercie Wykonawcy, stanu technicznego oraz sprawności urządzeń w nim zamontowanych a także kompletności dostarczonych dokumentów.
1.2.4. Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu umowy wówczas, gdy:
- stwierdzi wady przedmiotu umowy,
- przedmiot umowy nie będzie odpowiadał warunkom (parametry techniczne oraz
wyposażenie) określonym w SWZ lub w ofercie Wykonawcy.
W przypadku stwierdzenia okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie Zamawiający wyznaczy Wykonawcy dodatkowy termin na dostarczenie przedmiotu zamówienia zgodnego z SWZ i wolnego od wad (nie krótszy niż 3 dni). Po bezskutecznym upływie powyższego terminu Zamawiający będzie miał prawo odstąpić od umowy w całości.
1.3. Ubezpieczenie przedmiotu umowy
Ubezpieczenia przedmiotu umowy dokonuje Zamawiający na swój koszt,
u wybranego przez siebie Ubezpieczyciela.
Przedmiot zamówienia precyzują:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który znajduje się w SWZ III – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) SWZ IV – Projektowane postanowienia umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 808854,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 808854,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 808854,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Znamiec prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: "ROAD POL" WOJCIECH ZNAMIEC
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100161450
7.3.4) Miejscowość: Szpetal Górny
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 808854,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
- Usługa świadczenia tymczasowego schronienia w formie schroniska, noclegowni dla bezdomnych na terenie Gminy Środa Wlkp oraz prowadzenia i zapewnienia miejsc w mieszkaniach wspomaganych/treningowych
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej
- Remont pomieszczeń w obiektach Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Środzie Wlkp. na ul. Lipowej 12 i ul. Szkolnej 2.
- Dostawa nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej w 2025 roku
- "Sukcesywne dostawy mięsa i przetworów mięsnych, warzyw i owoców świeżych oraz pieczywa i wyrobów cukierniczych do Stołówek Gminnych w Środzie Wielkopolskiej w okresie od 02.01.2025 do 31.12.2025".
- Modernizacja taboru Średzkiej Kolei Powiatowej - wykonanie rewizji wewnętrznej, określonej przepisami Transportowego Dozoru Technicznego, kotła parowozowego Px48-1756
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Leasing operacyjny z opcją wykupu śmieciarki
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka do transportu odpadów komunalnych w formie leasingu operacyjnego.
- Dostawa używanego pojazdu specjalistycznego (śmieciarki) do odbioru i transportu odpadów komunalnych dla EKO ŚLĘŻA Sp. z o.o. w Sobótce
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego pojazdu ciężarowego do wywozu odpadów komunalnych o pojemności załadunku odpadów 12-16m3 III postępowanie"
- Dostawa samochodu ciężarowego typu "Śmieciarka"
- Zakup fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym.
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.