Ogłoszenie z dnia 2023-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00222704/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-18
- 2023/BZP 00245597/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i adaptacja budynku dawnej Szkoły Podstawowej w Wiercinach na Środowiskowy Dom Samopomocy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowy Dwór Gdański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747891
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wejhera 3
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 552472401
1.5.8.) Numer faksu: 552472405
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miastonowydwor.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastonowydwor.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.miastonowydwor.pl/, https://platformazakupowa.pl/pn/miastonowydwor1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i adaptacja budynku dawnej Szkoły Podstawowej w Wiercinach na Środowiskowy Dom Samopomocy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04eb8285-f552-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00325266
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029140/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa i adaptacja budynku dawnej SP w Wiercinach na Środowiskowy Dom Samopomocy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00222704
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2413690,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa budynku szkolnego ze zmianą sposobu użytkowania na Środowiskowy Dom Pomocy wraz z zagospodarowaniem w miejscowości Wierciny 12, gmina Nowy Dwór Gdański, na działce nr 109/1”. Do zakresu prac należy przystosowanie istniejących pomieszczeń do użytkowania przez osoby niepełnosprawne oraz wykonanie nowego dojścia do budynku.
Projektuje się wykonanie nowego dojścia do budynku z pochylniami dla osób z niepełnosprawnością oraz wymianę furki betonowej. Przy wejściu należy wykonać pochylnie dla niepełnosprawnych z poręczami. W zakres prac wchodzić będą prace ziemne, układanie kostki oraz uporządkowanie terenu.
Bryła budynku oraz parametry i wskaźniki zabudowy bez zmian w stosunku do stanu istniejącego. Zmiany wewnątrz budynku w zakresie przystosowania pomieszczeń dla osób z niepełnosprawnościami, dostosowanie do potrzeb przyszłych użytkowników. Projektuje się powiększenie jednego okna. Kolorystyka budynku bez zmian.
Charakterystyka budynku:
- Kubatura – 4 110,90 m3
- powierzchnia zabudowy – 673,94 m2
- powierzchnia użytkowa - 776,57 m2
Piwnica - 217,76m2
Parter - 558,81m2
- wysokość budynku – 6,59 m
- liczba kondygnacji - 2
ZAKRES PRAC:
1) Przystosowanie pomieszczeń dla osób z niepełnosprawnościami, dostosowanie do potrzeb przyszłych użytkowników. W tym:
• Rozbiórka ścian działowych oraz wymurowanie nowych przegród,
• Rozbiórka posadzki,
• Wykonanie nowych podłóg,
• Roboty tynkarskie i malarskie,
• Montaż płyt GK,
• Montaż nowych drzwi wewnętrznych.
2) Wykonanie nowych posadzek w piwnicy oraz szpachlowanie i malowanie ścian po ułożeniu instalacji.
3) Wykonanie ocieplenia dachu.
4) Wykonanie przeciwwilgociowej izolacji pionowej ściany fundamentowej w piwnicy.
5) Wymiana osprzętu kotłowni.
6) Wymiana przykrycia z blachy oraz mechanizmu otwierania istniejącego składu opału.
7) Wymiana instalacji c.o. i wod.-kan.
8) Dostosowanie instalacji wentylacyjnej i wykonanie klimatyzacji.
9) Naprawa kominów, dodanie nowych kanałów wentylacyjnych oraz ich obudowa.
10) Wymiana instalacji elektrycznej, teletechnicznej i alarmowej.
11) Wdrożenie systemu instalacji p.poż.
12) Wymiana zewnętrznej stolarki okiennej oraz drzwiowej. Wymiana parapetów i obróbka pomontażowa.
13) Dostawa wyposażenia pomieszczeń.
14) Wykonanie dojścia do budynku w postaci chodników oraz podjazdów z pochwytami dla osób niepełnosprawnych.
15) Montaż nowej furtki.
16) wykonanie oraz montaż w momencie rozpoczęcia robót stojącej tablicy informacyjnej o wymiarach 80x120 cm, po uzgodnieniu z Zamawiającym lokalizacji tablicy. Projekt tablicy dla inwestycji realizowanej ze środków z budżetu państwa na rozwój sieci ośrodków wsparcia dla osób z zaburzeniami psychicznymi, wykonany zostanie zgodnie Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.
Opis przedmiotu zamówienia został opisany w rozdziale III SWZ.
Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót jako dokumenty pomocnicze, stanowiące załączniki do SWZ. Wykonawca powinien traktować przedmiar robót przygotowany przez Zamawiającego, jako dokument informacyjny, z którego może korzystać, ale nie ma takiego obowiązku.
W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały, urządzenia i usługi niezbędne do jego kompleksowego wykonania i przekazania obiektu do użytkowania – zarówno wynikające wprost
z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, jak również w nich nieujęte, tj. np.: obsługa i inwentaryzacja geodezyjna wykonywanych robót, roboty przygotowawcze i porządkowe, wywóz i utylizacja odpadów, zagospodarowanie terenu budowy, w tym: zaplecze budowy, ogrodzenie, drogi dojazdowe i montażowe oraz zasilanie w wodę i energię elektryczną, dozorowanie, telefon.
2. Warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ oraz wynikają z przepisów prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2648715,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4460000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2648715,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Bolek i Lolek Janusz Bogdan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921594209
7.3.3) Ulica: Górna
7.3.4) Miejscowość: Skarszewy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-250
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA " BOLEK I LOLEK " Janusz Bogdan
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA " BOLEK I LOLEK " Janusz Bogdan
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2648715,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.